تحقیر و توهین به دختران ورزشکار ایران! +عکس

1

بازیکنان تیم بسکتبال زنان نفت آبادان که قرار بود برای حضور در جام باشگاه‌های غرب آسیا عازم اردن شوند، پس از تحمل یک روز عذاب و بی احترامی در فرودگاه، در حالی که حتی کارت پروازشان را هم گرفته بودند، به خانه بازگشتند! مسوول این بی آبرویی و رسوایی مدیریتی بخش ورزش وزارت نفت و زیر مجموعه های آن ذکر شده است.

ورزش بانوان دختران بسکتبال ایران بسکتبال بانوان باشگاه صنعت نفت آبادان اخبار ورزشی اخبار بسکتبال اخبار آبادان

اتفاق عجیبی که روز گذشته (یکشنبه) مسوولان وزارت نفت و باشگاه نفت آبادان برای تیم بسکتبال بانوان‌شان رقم زدند پایانی تلخ داشت و در نهایت دختران بسکتبالیست بعد از ساعت ها انتظار و معطلی در فرودگاه امام خمینی (ره) به خانه‌های‌شان برگشتند و مسابقات غرب آسیا را از دست دادند.

کادر فنی و بازیکنان تیم نفت آبادان از ساعت ۱۰ صبح دیروز( نوزدهم فروردین) در فرودگاه امام خمینی حضور داشتند تا ساعت پانزده همان روز ایران را به مقصد اردن محل برگزاری بازی های باشگاهی غرب آسیا، ترک کنند. اما به دلیل مشکلات به وجود آمده در مدیریت وزارت نفت و عدم هماهنگی بین آنها، این پرواز لغو شد.

سپس بعد از رایزنی های مسوولان فدراسیون و وزارت ورزش و جوانان، نفتی ها کوتاه آمدند و قرار شد تیم به اردن برود اما این پایان ماجرای اعزام نبود و پرواز بعدی آنها نیز لغو و برای آنها بلیط ساعت ۲۳ تهران_دوحه_امان تهیه شد. اما گفته شده به دلیل عدم تهیه بلیط برگشت از طرف آژانس مسافرتی بازهم از سفر جا ماندند.

ساعت پنج بامداد آخرین امید برای تیم نفت آبادان که شانزده ساعت در فرودگاه انتظار کشیدند، بود اما در نهایت ساعت یک و نیم بامداد روز دوشنبه خبر قطعی لغو اعزام به مسابقات باشگاهی غرب آسیا اعلام شد، تا بازیکنان نفت آبادان پس از یک روز معطلی و سرگردانی در فرودگاه، به خانه هایشان برگردند و شاهکار مسوولان ورزش کامل شود.

این لغو اعزام در حالی اتفاق افتاد که کادر فنی و بازیکنان نفت آبادان ساعت ۶ صبح نوزدهم فروردین اهواز را به مقصد فرودگاه امام خمینی ترک کردند و از ساعت ۱۰ صبح تا دو بامداد روز بعد در فرودگاه امام خمینی برای اعزام به مسابقات غرب آسیا حضور داشتند.
همچنین به گفته یکی از اعضای تیم نفت آبادان، تمرینات این تیم از پانزدهم اسفندماه و چند روز پس از قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بانوان شروع شد و تا ۲۷ اسفند ادامه داشت. پس از استراحتی چند روزه تمرینات از ششم فروردین دوباره از سر گرفته شدو تا چند روز قبل از شروع مسابقات غرب آسیا ادامه داشت.

منبع : رکنا

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. دهه چهارم می گوید

    مدیریت جهانی با اختلاس گران بیت المال، روزهای گهربارتری خواهیم داشت.