شهادت جانشین یگان امداد خاش در حمله ناجوانمردانه افراد مسلح +عکس

1

شب گذشته خبری مبنی بر حمله مسلحانه به منزل یکی از شهروندان زاهدانی همه را شوکه کرد.

خبری که نشان دهنده مرگ دو نفر از اعضا یک خانواده بود که یکی  از انها مامور ناجا در شهر خاش بود.

ستوان یکم پرویز زورقی کسی بود که در این درگیری مجروح و ساعاتی بعد در بیمارستان آسمانی شد و برادر همسرش  در همان لحظه جان باخت; همچنین مادر همسرش نیز در همان درگیری مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد.

زورقی کسی بودکه  چندین سال در پلیس مبارزه با موادمخدر شهر سراوان خدمت می کرد که به گفته همکارانش، قاچاقچیان موادمخدر از دقت عمل وی و پیگیری هایش در این امر به ستوه آمده بودند و بارها وی را تهدید به مرگ کرده بودند.

گروه های تروریستی در ایران شهید پرویز زورقی شهدای فراجا حوادث زاهدان تروریست های سیستان اخبار نیروی انتظامی (فراجا) اخبار شهادت اخبار زاهدان اخبار خاش

او همچنین زمانی که به عنوان رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر در سراوان خدمت می نمود بهترین نیرویش شهید وحیدرضا رسولی را در بیست و چهارم مرداد ۹۶ در درگیری با قاچاقچیان از دست می دهد.

وی کمتر از دو ماه قبل جهت ادامه خدمت به شهر خاش منتقل و در آنجا در سمت جانشین یگان امداد انتظامی خاش مشغول خدمت بود.

زورقی هفته گذشته مقابل منزلش مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته بود که از ناحیه دست دچار تیرخوردگی شد تا اینکه شب گذشته افراد مسلح ناشناس که هنوز هویت آنان توسط پلیس اعلام نشده با حمله ناجوانمردانه به منزلش در زاهدان همراه با برادر همسرش به نام مهدی سعادت زهی ترور شده و به شهادت می رسند.

منبع: فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. درود بر مرزبانان استان سیستان وبلوچستان می گوید

    مرگ بر تروریست های آشغال وکافر جیش العدل،مرگ بر اشرار قاتل بی شرف که دنبال مواد مخدرهستند