رئیس جمهور کرواسی در کنار همسر و فرزندانش +عکس

0

کولیندا کیتاروویچ رئیس جمهور کرواسی یکی از چهره شاخص جام جهانی بود که حمایت او از تیم ملی کشورش به شدت مورد توجه رسانه ها و دوستداران فوتبال قرار گرفته بود.

البته نشست ناتو باعث شد کیتاروویچ قادر به تماشای دیدار نیمه نهایی کشورش با انگلیس و صعود آنها به فینال جام جهانی نباشد اما او برای دیدار فینال دوباره راهی مسکو شده و در کنار دیگر سیاسیون بازی را تماشا کرد.

امروز و در جریان فینال جام جهانی، رئیس جمهور کرواسی با هیجان فراوان در طول بازی تیمش را مورد حمایت قرار داد و در پایان و در مراسم اهدای جام نیز با تک تک بازیکنان کرواسی و حریف برخورد بسیار گرم و محترمانه ای داشته و هم از بازیکنان کرواسی دلجویی کرد و هم به فرانسه و رئیس جمهور این کشور امانول ماکرون تبریک گفت.

همسر رئیس جمهور کولیندا کیتاروویچ فرزند رئیس جمهور عکس برهنه رئیس جمهور کرواسی رئیس جمهور کرواسی حواشی جام جهانی 2018

رئیس جمهور کرواسی دست در دست رئیس جمهور فرانسه

رفتارهای جالب کیتاروویچ در طول این جام جهانی یکی از سوژه های مورد توجه عکاسان و هواداران فوتبال بود. در ادامه مرور کوتاهی به زندگی این رئیس جمهور زن خواهیم داشت؛

کولیندا کیتاروویچ چند ساله است؟

کولیندا کیتاروویچ در تاریخ ۲۹ آوریل ۱۹۶۸ در رجکا در بخش کروات نشین کشور یوگسلاوی متولد شد. رئیس جمهور ۵۰ ساله کرواسی در دوران تحصیل یک سال در دبیرستان لس آلاموس در نیومکزیکو و در برنامه تبادل دانش آموزان که در آن مقطع احرا می شد حضور پیدا کرد.

در ادامه کولیندا کیتاروویچ در زاگرب، وین، واشنگتن دی سی و هاوارد تحصیل کرده و در نهایت ۳ سال قبل مدرک دکترای خود را در کرواسی دریافت کرد. کیتاروویچ مسلط به زبان های کروات، انگلیسی، اسپانیایی و پرتغالی بوده و همچنین قادر به درک زبان ها آلمانی ، فرانسوی و ایتالیایی نیز است.

همسر رئیس جمهور کولیندا کیتاروویچ فرزند رئیس جمهور عکس برهنه رئیس جمهور کرواسی رئیس جمهور کرواسی حواشی جام جهانی 2018 همسر رئیس جمهور کولیندا کیتاروویچ فرزند رئیس جمهور عکس برهنه رئیس جمهور کرواسی رئیس جمهور کرواسی حواشی جام جهانی 2018

کولیندا کیتاروویچ چه زمانی به عنوان رئیس جمهور انتخاب شد؟

کیتاروویچ چهارمین رئیس جمهور کرواسی در فوریه ۲۰۱۵ انتخاب شده تا اولین رئیس جمهور زن تاریخ این کشور گردد. پس از پیوستن به اتحادیه دموکراتیک کرواسی (HDZ) در سال ۱۹۹۳، کیتاروویچ پست های فراوانی از جمله مشاوره وزارت امور خارجه کرواسی را نیز طی این سالها بر عهده داشت. کیتاروویچ پس از تحصیل در واشنگتن، به بالکان بازگشته و به پارلمان آنجا ملحق شد.

پیش از انتخاب شدن به عنوان رییس جمهور، کیتاروویچ به عنوان سفیر کرواسی در ایالات متحده و همچنین به عنوان معاون دبیر کل ناتو مشغول به کار بود و در انتخابات سال ۲۰۱۵ با شکست دادن رئیس جمهور سابق کرواسی یعنی ایوو جوزیپویچ، به عنوان ریاست جمهور جدید این کشور برگزیده شد.

همسر کولیندا کیتاروویچ کیست؟

همسر رئیس جمهور کولیندا کیتاروویچ فرزند رئیس جمهور عکس برهنه رئیس جمهور کرواسی رئیس جمهور کرواسی حواشی جام جهانی 2018

در سال ۱۹۹۶ با جاکوو کیتاروویچ ازدواج کرده و حالا صاحب ۲ فرزند است که دختر او، کاترینای ۱۷ ساله یک اسکیت باز در سطح قهرمانی ملی است و پسر  او لوکا در سال ۲۰۰۳ متولد شده است.

البته جاکوو کیتاروویچ در حالی که همسرش در سال ۲۰۱۰ در واشنگتن دی سی خدمت می کرد، از خودروی سفارت برای اهداف شخصی استفاده کرده و درگیر حواشی و رسوایی در آن مقطع گردید. علیرغم ادعای کولیندا کیتاروویچ در مورد فعالیت ۲۴ ساعته، او هزینه استفاده خودرو از سوی همسرش را پرداخت کرد.

همسر رئیس جمهور کولیندا کیتاروویچ فرزند رئیس جمهور عکس برهنه رئیس جمهور کرواسی رئیس جمهور کرواسی حواشی جام جهانی 2018

در حاشیه دیدار روسای جمهور کرواسی و روسیه، کیتارویچ همسر و فرزندانش را به پوتین معرفی کرد.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ