مهلت ۲۴ ساعته پسر سفیر به بهاره رهنما و شیلا خداداد

4

پس از درگیری لفظی شیلا خداداد و پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا با یکدیگر، آقازاده جنجالی اینبار بهاره رهنما را تهدید کرد.

به دنبال واکنش شیلا خداداد نسبت به صحبت‌های پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا و تهدید وی علیه این بازیگر، بهاره رهنما به دفاع از شیلا خداداد پرداخت و با واکنش تند و کنایه آمیز این آقازاده جنجالی مواجه شد.

بخش‌هایی از پیام منتشر شده در صفحه اینستاگرام بهاره رهنما به این شرح است: «متأسفم برای مقامات مربوطه که از بانو شیلا خداداد که با همسر و دو فرزند خود مورد هتک حرمت یک بیمار عقده‌ای از فرزندان ناخلف بی فرهنگ زادگان قرار گرفت، هیچ حمایتی نکردند، شما که از دیانت دم می‌زنید این حق بر گردنتان است که دفاع کنید از آبروی مادران ایران زمین».

ساشا سبحانی نیز پس از واکنش بهاره رهنما با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود با استفاده از الفاظی زشت و زننده خطاب به این دو بازیگر، از فرصت ۲۴ ساعته‌ای به این دو بازیگر صحبت کرد که در این مهلت تعیین شده از وی عذرخواهی کنند در غیر اینصورت ویدئو جدیدی علیه آن‌ها منتشر خواهد کرد.

لو رفته بهاره رهنما فساد آقازاده ها شیلا خداداد کردان سفیر در ونزوئلا ساشا سبحانی کیست پسر سفیر بیوگرافی شیلا خداداد بیوگرافی بهاره رهنما اینستاگرام شیلا خداداد اینستاگرام ساشا سبحانی اینستاگرام بهاره رهنما آقازاده های مشهور

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. افسانه می گوید

    ای بابا
    خو بگو ملتو کنجکاو کردی
    والا بازیگرا ما اکثرا سابقه خرابی دارن

  2. ناشناس می گوید

    چیزی که عیان است چه حاجت….خوب تقصیر کسی است که اول شروع میکنه،جواب های هوی،بعدم خانم رهنما که خیلی علاقمند لباس عروسن و همیشه رمانتیک زحمت کشیدن به این بهانه ملت رو از مراسم سالگرد ازدواجشون و عکسهای زیباشون باخبر کردن،از کی تا حالا آبروی هنرمندان آبروی مادرای ماست که ما نمی دونستیم؟؟؟ قشری که اتاق خواب رو با فضای مجازی اشتباه میگیره و فیلم و عکسی که ما نفمیدیم انگیزه شون دقیقاً چیه رو برای استفاده عموم میذاره فکر نمی کنم دیانت براش اهمیتی داشته باشه گشتیم نگرد نبود نیست.

    1. عاطفه می گوید

      کاری به ساشا سبحانی ندارم ولی خوب این پته این بازیگرا رو میریزه رواب

  3. لاله می گوید

    آره واقعا هرجا میری زده شیلاخدادا زیباترین زن بازیگر چه معنی میده که عکس های خصوصی زندگیشو به نمایش بذاره و بگه من خوشبختم ! خوشبختی از درون آدمها میاد نه با نمایش های بیرونی و پز دادن و در آخر
    هرجا خبری هست ادعایی نیست .