داوران فیلم‌های اول،‌ مستند و کوتاه جشنواره فجر ۳۷ معرفی شدند

0

داوران بخش نگاه معرفی شدند. محمد آفریده، حبیب احمدزاده، آیدا پناهنده، سعید سهیلی و مازیار میری ۱۰ فیلم بخش نگاه نو، ۵ فیلم مستند و ۴ فیلم کوتاه این دوره را برای انتخاب بهترین فیلم داوری خواهند کرد.

لازم به ذکر است که پیش از این فیلم یلدا ساخته مسعود بخشی کارگردان فیلم سیاه «یک خانواده محترم» در بخش نگاه نو جشنواره پذیرفته شد و نکته جالب در لیست هیئت داوران بخش نگاه نو حضور محمد آفریده، تهیه‌کننده این فیلم است که فیلم مسعود بخشی را داوری می‌کند.

هیئت داوران جشنواره فیلم فجر نگاه نو جشنواره فیلم فجر مسعود بخشی کیست محمد آفریده کیست فیلم فجر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر زنان در جشنواره فیلم فجر حبیب احمدزاده کیست جشنواره فیلم فجر 97 بیوگرافی آیدا پناهنده اخبار سینما

این در حالی است که جدای از ویژگی های فردی هر یک از داوران، ترکیب آنها نمی تواند نویدبخش اتفاقی مناسب در داوری بخش نگاه نو، مستند و کوتاه جشنواره باشد. در این میان نیز حضور آفریده تهیه کننده فیلم موهن «یک خانواده محترم» که بدون عذرخواهی از ملت ایران به خاطر تهیه این فیلم، همواره به توجیه پرداخته، بسیار ابهام آفرین است و به نظر می رسد مدیران سینمایی کشور هنوز مرعوب برخی مدیران سایه سینمایند، افرادی که تاریخ مصرفشان به وضوح گذاشته است.

منبع : سینما پرس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ