بیوگرافی سهیل مهرزادگان +عکس اینستاگرام

1

سهیل مهرزادگان دهه ۷۰ در قزوین متولد شده است، خواننده پاپ و تنظیم کننده آهنگ، چند سالی است که در زمینه موسیقی فعالیت دارد، اما تاکنون بیوگرافی کاملی از وی متتشر نشده است و با آهنگ پرسه و لالایی به شهرت رسیده است.

مهمان دورهمی امشب بیوگرافی سهیل مهرزادگان بیوگرافی خوانندگان اینستاگرام سهیل مهرزادگان

شروع موسیقی

مهرزادگان موسیقی را در کنار تنظیم آهنگ شروع کرده و علاوه بر خوانندگی کار تنظیم ترانه ها و آهنگ های خود را نیز انجام میدهد.
البته درباره این خواننده اطلاعات زیادی در دست نیست ، اما طرفداران و فالورهای زیادی دارد و این نشان میدهد که آهنگ ها و ترانه های او با سبک خواندن جذاب و صدای خوش او به دل مخاطبان و موسیقی دوستان نشسته و توانسته جایی در بین خوانندگان مطرح باز کند . او ترانه پرسه را با مجوز وزارت ارشاد و فرهنگ وارد بازار کرده و بصورت قانونی فعالیت میکند.

مهمان دورهمی امشب بیوگرافی سهیل مهرزادگان بیوگرافی خوانندگان اینستاگرام سهیل مهرزادگان

ازدواج و همسر سهیل مهرزادگان

این هنرمند تا کنون ازدواج نکرده و مجرد است، حدود چند وقت پیش در اینستاگرام شایعاتی مبنی بر ازدواج او شده بود که این خبرها هیچ کدام صحت نداشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. جواد می گوید

    سلام،بیوگرافی که زدید اشتباهه!این بیوگرافی رو درج کنید.

    سهیل مهرزادگان خواننده و اهنگساز ایرانی سبک پاپ و اواز اصیل ایرانی است . اولین ترک رسمی خود را در سن ۱۴ سالگی منتشر کرد . پس از انتشار چند تراک موسیقی با اجراهای زنده خود در اینستاگرام بر سر زبان ها افتاد . او با اجرای زنده اهنگهای پاییز بی رنگ و پرسه و چندین قطعه اواز سنتی خود را مطرح کرد
    او هم چنین فارغ التحصیل رشته موسیقی و نوازنده سازهای گیتار ،پیانو و ستار می باشد
    اولین حضور وی در رسانه ملی در برنامه دور همی شبکه نسیم بود.