آخر هفته خود را لاکچری و ارزان سپری کنید

0

اگر به دنبال این هستید که آخر هفته خود را لاکچری و ارزان سپری کنید، اجاره ویلا در کردان پیشنهادی شگفت انگیز است .فاصله نزدیک این منطقه با تهران ، یکی از دلایل محبوبیت این منطقه ی گردشگری می باشد. شگفتی های این روستای زیبا و مدرن، زبانزد تمامی گردشگران و طبیعتگردان بوده است. یک آخر هفته عالی نیازی به رانندگی طولانی ندارید،حداکثر با ۲ ساعت رانندگی می توانید به کردان برسید.

 

کردان

 

آب و هوای کردان

کردان یکی از بهترین مناطقیست که می توانید از آب و هوای خوب آن ، دیدنی های کردان و همچنین باغ ها و کوچه باغ های پر از درختان میوه در این روستا دیدن کنید. به طبیعت چشم نواز ادغام شدن رودخانه ها و کوه ها و باغستان ها خیره شوید. با لوکس ویلا همراه باشید تا اطلاعات جامع و کاملی درباره روستای کردان با شما به اشتراک بگذاریم.

این ییلاق از توابع شهرستان ساوجبلاغ استان البرز است. در فاصله ۲۵ کیلومتری از کرج و ۶۵ کیلومتری غرب تهران قرار گرفته است .روستایی عاری از سر و صدا، دود و آلودگی هوا و ساختمان های بلندمرتبه و ترافیک و تا چشم کار می کند باغ ها و درختان و سرسبزی و زیبایی پیش روی چشمان شما می باشد. کردان به دلیل برخورداری از موقعیت جغرافیایی خاص و منحصر به فرد و وجود جاذبه های زیبای طبیعی، تاریخی و گردشگری و نزدیکی به اتوبان تهران-قزوین و نیز برخورداری از آب و هوایی بسیار مطلوب، علاوه بر دارا بودن تعداد زیاد گردشگر، پتانسیل خوبی در مهاجر پذیری نیز دارد.

مسیر دسترسی به کردان

برای دسترسی به روستای سرسبز کردان با این تعداد جاذبه های طبیعی و تاریخی، باید ابتدا خود را به کرج رسانده. از آنجا مسیر آزادراه قزوین را ادامه دهید. پس از سپری کردن کمتر از ۲۰ کیلومتر، با تابلوی خروجی  مواجه می شوید، پس از خروج و وارد شدن به جاده ای روستایی، تنها با طی کردن چند کیلومتر خود را در قلب یکی از بهشت های موجود بر روی زمین خواهید یافت.با اجاره ویلا در لوکس ویلا میتوانید پس از رزرو آدرس کامل را از مالک ویلا دریافت کنید و به راحتی به مقصد خود برسید

کردان

طبیعتگردی در کردان

گرچه کردان، حالا به جایی برای ثروتمندان تهرانی و ساخت ویلا در آن تبدیل شده . اما هنوز هم می‌توان بدون ویلا به این روستا رفت و در آن کمپ کرد. یکی از جاهای دیدنی و جذاب در اطراف این ییلاق، طبیعت و کوچه‌باغ‌های آن است. باید این نکته را به یاد داشته باشیم که به خاطر عبور رودخانه، این روستا پر از مزرعه و زمین‌های زراعتی شخصی‌ست. حین کمپ کردن باید مطمئن شویم که زمین در مالکیت فرد حقیقی نباشد. آن وقت می‌توانیم چادر را برپا کنیم و به آن پناه ببریم. در کردان مغازه‌های زیادی پیدا می‌شود که با خرید از آنها به اقتصاد مردم آن هم می‌شود کمک کرد.

رودخانه کردان

از ویلاهای شیک و فوق العاده کردان که بگذریم بی‌شک رودخانه موجود در این روستا باعث آبادانی و پوشش گیاهی خاص و زیبایی شده است. این رودخانه از چندین روستا در این منطقه گذر می ‌کند که نزدیک آن محلی مناسب برای کمپینگ و طبیعت گردی می باشد. بسیاری از افراد که به طبیعت و اقامت در فضای سبز علاقه دارند می‌توانند با به همراه داشتن وسایل مورد نیاز و چادر مسافرتی لذت یک سفر به یاد ماندنی را تجربه کنند.

اگر در فصل تابستان به کردان سفر کنید می توانید با رد شدن از وسط رودخانه و پهن کردن بساط پیک نیک در بین درختان و همچنین گشت و گذار در آب و هوای پاک تجربه وصل نشدن ای را برای خود و همراهانتان رقم بزنید. رودخانه کردان از رودخانه‌های استان البرز به شمار می رود که از ارتفاعات کهار سرچشمه می‌گیرد. این رود ابتدا از شهرستان های ساوجبلاغ و نظرآباد عبور کرده و سپس در اطراف روستای نجم ‌آباد به رودخانه شور می ریزد.

از بخش‌های دیگر رودخانه کردان می ‌توان به برغان و دروان اشاره کرد. این رودخانه زیبا و حیات بخش باعث به وجود آمدن مناطق سرسبز شده تا امروز محلی برای تفریح مردم باشد. تا به این جا متوجه شده اید که برای رفتن به کردان حتماً نباید ویلا اجاره کرد و یا ویلا داشت، شما عزیزان می توانید از صبح زود تا عصر در جای‌جای این منطقه خوش آب و هوا کمپ کنید وز دیدن مناظر زیبا لذت ببرید.

برج مقبره

از دیگر مناطق دیدنی در این منطقه می توان برج مقبره را نام برد. در این روستا علاوه بر جاذبه های طبیعی، در آن میراثی مانده از تاریخ نیز وجود دارد . با نام برج مقبره کردان شناخته می شود. این برج آجری در فاصله ۸۰۰ متری از روستا واقع شده .پلانی خورشیدی شکل و مدور دارد و بر روی سکویی دایره مانند به قطر ۸ متر بنا شده است.

باستان شناسان این برج را که از سقفی گنبدی برخوردار است به دوران سلجوقیان نسبت داده و عده ای نیز بر این باورند که این بنا، مقبره امام زاده حسین (ع) از نوادگان امام سجاد (ع) است. به همین خاطر، بسیاری به نیت زیارت این مقبره، به این ییلاق سفر می کنند.اگر به کردان سفر کردید روستا گردی در طبیعت زیبای کردان رو به شما پیشنهاد میکنیم

 

کردان

 

اقامتگاه مناسب در کردان

اگر قصد تفریح و استراحت در کردان را دارید و به دنبال یک آخر هفته لذتبخش هستید، نگران محل اقامت خود نباشید. گروه تخصصی  وب سایت لوکس ویلا با داشتن ویلاهای متنوع و با امکانات کامل در کردان آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. برای اجاره ویلا در کردان می‌توانید از سایت لوکس ویلا دیدن کنید. ویلاهای این منطقه شامل ویلاهای دوخوابه ، ویلاهای دوبلکس و مجلل استخردار ، خانه های روستایی و سوییت های متنوع می باشد که شما هم اکنون می توانید از طریق لوکس ویلا با مشاوران ما تماس بگیرید و ویلای مورد نظر خود را رزرو نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ