ثروت واقعی “حسین هدایتی” میلیاردر معروف چقدر است ؟

29

حسین هدایتی را همه می شناسند. سرمایه داری که پایش به فوتبال این کشور باز شد و حاشیه های فراوانی برای خود به وجود آورد .برخی او را به رانت خواری متهم کرده اند و بعضی در باره ثروتش حرف و حدیث هایی گفته‌اند.

  میلیونر شدن شغل حسین هدایتی ثروتمندترین افراد ایران ثروتمند شدن ثروت حسین هدایتی بیوگرافی حسین هدایتی

سرمایه داری که صفرهای پول هایش را دیگر نمی‌شود شمرد، از کارخانه ها و پالایشگاههایش گرفته، تا باغ ها و ویلاهایش در لواسان و املاکش در عسلویه و سهام هایش در بورس و … .

اما حسین هدایتی این همه پول را از کجا آورده است؟ خودش به زبان ساده به جام جم توضیح می‌دهد.

توضیحاتی که هم آدم را قانع می‌کند، هم نه :

پرسپولیس قرار بود با حسین هدایتی خودش را برای فصل جدید آماده کند، اما سرانجام راه شما و این باشگاه از هم جدا شد. شاید چرای آن از زبان خودتان شنیدنی‌تر باشد.

بله. من پنج جلسه چند ساعته با امیر خادم داشتم. به دنبال این جلسات قراردادی سه صفحه‌ای هم تنظیم و برای من فکس شد که در آن آمده بود در ازای ۲۷ میلیارد تومان به مدت یک سال پرسپولیس را در اختیار بگیریم. ما حتی روی اعضای هیات‌مدیره هم به توافقاتی رسیده بودیم، اما به یکباره گفتند نمی‌توانم رئیس هیات‌مدیره شوم. فقط می‌توانم به عنوان یکی از اعضای هیات‌مدیره حضور داشته باشم.

البته دلیلش از سوی خادم بدهی شما به شهرداری عنوان شد.

من ۳۰ سال است ‌ هم به شهرداری بدهکارم و هم طلبکار، چرا که فعالیت‌های عمرانی زیادی دارم. ضمن این‌که کل بدهی من در بخش پیمانکاری به شهرداری ۹ میلیارد تومان است، نه ۴۱ میلیاردی که عنوان شده بود، اما دوستان در وزارت ورزش به همین بهانه گفتند ممنوع‌الکار هستم تا با گروهی دیگر به توافق برسند.

یعنی بحث ممنوع‌الکار بودن شما صحت نداشت؟

به هیچ عنوان. من خودم از مراجع نظارتی پیگیری کردم و متوجه شدم استعلامی هم که درباره من گرفته شده، نتیجه‌اش مثبت بود و مشکلی برای ریاست هیات‌مدیره نداشتم. آنها نام چهار نفر را برای استعلام به نهادهای ذی‌ربط داده بودند که سه نفر از آنها از جمله من تائید شده بودیم.

پس با این حساب اختلافات شما و شخص وزیر، ریشه‌دار‌تر از این حرف‌هاست.

بحث اختلاف نیست. من فکر می‌کنم علت این برخوردها را باید در نوع نگاه وزیر ورزش به بخش خصوصی جستجو کرد. پیش از انتخاب گودرزی به او گفتم فضای دانشگاهی با کار اجرایی متفاوت است، اما ظاهرا او توجهی به این موضوع ندارد. او نگاهش به خصوصی‌سازی منفی است و آن را تهدید محسوب می‌کند.

چرا به این باور رسیده‌اید؟

در سالی که وزارتخانه ورزش پولی در بساط نداشت و با تغییر دولت مواجه شده بود، من از حساب شخصی خودم چیزی حدود ده میلیارد تومان برای کمک به فدراسیون‌های ورزشی هزینه کردم، بدون آن‌که جایی به آن اشاره کرده باشم یا رسیدی بابت این مبالغ گرفته باشم، اما از وزارتخانه حتی یک تماس خشک و خالی هم با من گرفته نشد که تشکر کنند. آنها به جای تشکر کردن من را به رانت‌خواری هم متهم کردند.

او در یکی از جلساتش عینا عنوان کرد برخی‌ها در ورزش هزینه می‌کنند تا از رانت و ویژه‌خواری آن استفاده کنند. آن هم در شرایطی که بیشتر این کمک‌ها به درخواست خود فدراسیون‌ها و به دلیل مشکلات شدید مالی که با آن دست به گریبان بودند، صورت گرفت.

آیا اسم این کارها رانت است. کدام رانت؟ کدام ویژه‌خواری؟ مگر من عکس یادگاری با کسی انداخته‌ام؟ مگر جایی این کمک‌ها را رسانه‌ای کرده‌ام؟ باور کنید کل پاداش من از مجموعه این کمک‌ها یک پیراهن تیم ملی فوتبال بود که پس از صعود این تیم به جام‌جهانی به من هدیه شد.

البته برخی هم می‌گویند حسین هدایتی بیشتر به دنبال مطرح کردن خودش است.

شما یادتان هست وزنه‌برداری در جریان اختلاف نظر پنج ملی‌پوش المپیکی‌شان با سرمربی با چه چالش بزرگی مواجه شد. آن چالش را چه کسی حل کرد؟ ما آنها را به همراه رئیس فدراسیون در یک مراسم آشتی کنان دور یک میز جمع کردیم تا مشکل برای همیشه حل شود.

همان زمان یکی از شروط ملی‌پوشان برای بازگشت این بود که پاداش‌های معوقه‌شان هم پرداخت شود، اما فدراسیون در آن مقطع قادر به پرداختش نبود. من حتی پاداش‌های وزنه‌برداران المپیکی را هم از جیب خودم دادم تا مشکل هرچه زودتر حل بشود.‌ اگر این کار را نمی‌کردم چه اتفاقی می‌افتاد؟ آیا منفعتی برای من داشت؟ من اگر دنبال مطرح کردن خودم بودم نمی‌توانستم تک‌تک این موارد را رسانه‌ای کنم.

حداقل در این یک ماه گذشته خبری مبنی بر این‌که حسین هدایتی با پاداش‌های نقدی خود از ملی‌پوشان فوتبال ایران در جام‌جهانی یا از والیبالیست‌ها در لیگ جهانی حمایت خواهد کرد، دیده نشد. انگار دیگر از آن پاداش‌ها خبری نیست؟

حق با شماست. وقتی وزارت ورزش نگاه خوبی به بخش خصوصی ندارد چطور انتظار دارید ‌ من همچون سابق برای هر برد یا هر نتیجه خوب پاداش در نظر بگیرم. اتفاقا من خیلی دوست داشتم با تعیین کردن جایزه نقدی برای فوتبالیست‌ها و والیبالیست‌ها، به آنها قبل از شروع جام‌جهانی فوتبال و لیگ جهانی روحیه بدهم.

حتی فدراسیون فوتبال از من برای حضور در مراسم بدرقه تیم ملی ‌ دعوت کرد، اما احساس کردم برخی‌ها از حمایت‌هایی که من از ورزشکاران می‌کنم ناراحت می‌شوند. به هر حال اگر برای ملی‌پوشان پاداش نقدی چشمگیری درنظر گرفته می‌شد، در عملکرد آنها بی‌تاثیر نبود، اما چاره‌ای نداشتم جز این‌که همچون یک هوادار بنشینم و از بازی‌های خوب بروبچه‌های تیم‌های ملی فوتبال و والیبال لذت ببرم.

ناگفته نماند وزیر ورزش معتقد است نباید شأن ورزشکار را با صحبت کردن درباره پاداش پایین آورد.

این چه حرفی است. شما به عنوان خبرنگار آیا حقوق و پاداش ندارید؟ هر کس در حوزه فعالیت خودش از این مزایا برخوردار است. اما وزارت ورزش به این دلیل که بودجه‌ای برای پاداش دادن به ورزشکاران ندارد می‌گوید این در شأن ورزشکار ملی نیست که درباره پاداش حرف بزند. آنها به این فکر نمی‌کنند که آیا یک ورزشکار می‌تواند با چنین استدلال‌هایی خودش را قانع کند؟ کشتی‌گیرانی که بعد از ۴۲ سال ایران را قهرمان جهان کرده‌اند، چرا نباید پاداش قابل توجهی دریافت کنند. چه اشکالی دارد اگر به یک وزنه‌بردار که حقوق سالیانه‌اش از ۲۵ میلیون تومان تجاوز نمی‌کند، بابت قهرمانی‌اش در جهان یک خودروی تولید داخل پاداش داد.

اتفاقا یکی از همین مردان طلایی ما در المپیک لندن پس از آن‌که از ما یک خودرو هدیه گرفت عنوان کرد من تا قبل از این با موتورسیکلت در شهرم تردد می‌کردم. آیا این پایین آوردن شأن ورزشکار است؟ نه. ما شأن یک ورزشکار ملی را با این کار حفظ کردیم، بدون آن‌که بخواهیم از بیت‌المال برای آن ورزشکار هزینه اضافی بپردازیم.

بعضا پاداش بسیاری از این قهرمانان را در همان فرودگاه و به محض بازگشت به کشور پرداخت می‌کردیم و معتقدم همین نگاه در کسب موفقیت‌های بعدی موثر بوده است. بسیاری از همین قهرمانان بابت این نگاه و توجه ویژه از ما تشکر کردند. همین تشکر را متولیان ورزش هم می‌توانستند داشته باشند.

در هر حال به نظر می‌رسد خودتان هم دیگر انگیزه‌ای برای سرمایه‌گذاری در ورزش ندارید، چون بعد از منتفی شدن پرسپولیس، پیشنهاد خرید راه‌آهن را هم رد کردید.

بی‌انگیزه نیستم، اما آیا با توجه به نوع نگاه مسئولان ارشد ورزش به بخش خصوصی فکر می‌کنید می‌توان در این فضا کار کرد. حضور آقایان به جای قوت و دلگرمی مایه ضعف و دلسردی بخش خصوصی شده است و این چند نفری هم که هم‌اکنون فعالیت می‌کنند با این رفتارها فراری خواهند شد. تا زمانی که این نوع نگاه وجود دارد جای فعالیت ما نیست.

پرسپولیس حالا با تیم مدیریتی جدید مشغول کار است و هواداران امیدوارند اسپانسر جدید باشگاه بتواند نیازهای کادر فنی را رفع کند. فکر می‌کنید پرسپولیس با این گروه به موفقیت برسد؟

من نمی‌خواهم نیمه خالی لیوان را ببینم، اما همین مجموعه (اسپانسر جدید باشگاه) دو سال پیش دو ملک از من خریداری کردند و باوجود آن‌که موعد تسویه مرداد ۹۲ بود، هنوز هم کامل تسویه نشده است. آنها در بحبوحه امضای قرارداد با پرسپولیسی‌ها از من خواستند چیزی درباره این بدهی‌ها نگویم تا شبهه‌ای برای مسئولان وزارت ورزش ایجاد نشود. در مجموع من آقای رحیمی را قبول دارم و فکر می‌کنم می‌تواند برای پرسپولیس موثر باشد، اما با این گروهی که به عنوان اسپانسر جلو آمده‌اند خیلی نمی‌توان به آینده این تیم امیدوار بود. البته آرزوی قلبی من این است که آنها بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.

البته اگر اسپانسر جدید پرسپولیس نتواند به تعهداتش عمل کند بار دیگر نام حسین هدایتی سر زبان‌ها می‌افتد. در آن صورت آیا باز هم برای این تیم برنامه‌ای خواهید داشت؟

نه! تا زمانی که این نگاه در وزارت ورزش حاکم است جای فعالیت برای ما نیست. جالب است رانت‌خوارها و ویژه‌خوارها که مشهود هستند صاحب پست و مقام می‌شوند، اما برای من که در تمام این سال‌ها حتی یک مورد فعالیت رانتی نداشتم چنین محدودیت‌هایی قائل می‌شوند. به جرات می‌گویم اگر کسی در این ۳۵ سال‌ یا مشخصا در هشت سال دولت احمدی‌نژاد رانت‌خواری از من سراغ داشت تا الان ده بار پای من به زندان باز شده بود. الان هم می‌گویم اگر کسی مورد خلافی از من می‌داند به مراجع نظارتی گزارش دهد. چرا هیچ گزارشی موجود نیست؟ البته دوستان گاهی تهمت‌هایی را مطرح می‌کنند. مثلا یکی از سایت‌ها همین چند وقت پیش نوشت بدهی پنج هزار میلیاردی هدایتی به بانک پارسیان. همان زمان به محض این که برخی از همکاران شما درباره این بدهی از من سوال کردند اول از آنها خواستم بگویند این بدهی به ریال است یا به تومان!

حالا به ریال بود یا به تومان؟

به ریال بود. یعنی ۵۰۰ میلیارد تومان. جالب است بدانید در همان جدولی که از سوی آن سایت منتشر شده بود، جمع بدهی‌های من ۱۳۰ میلیارد تومان بود نه ۵۰۰ میلیارد تومان. درحالی که بدهی‌های بانکی من حتی ۱۳۰ میلیارد تومان هم نیست. اساسا من که ۱۴ ـ ۱۳ کارخانه دارم اگر به سیستم بانکی بدهکار باشم کاملا طبیعی است، اما هستند کسانی که چند برابر این مبلغ بدهی دارند، بدون آن‌که کارخانه‌ یا تولید انبوهی‌ داشته باشند.

می‌خواهم بگویم از این اتهامات زیاد مطرح می‌شود که اتفاقا من هم بسادگی از کنار آنها نمی‌گذرم. به عنوان مثال من از همان سایتی که درباره بدهی‌های بانکی من غلو کرده بود شکایت کردم و حالا پس از صدور کیفر خواست از سوی دادگاه، آنها به دنبال جلب رضایت من هستند.

حالا میزان دقیق بدهی‌های بانکی شما چقدر است؟

اگر بپرسید میزان همه وام‌هایی که در ده سال گذشته گرفته‌ای چقدر است بهتر است. اتفاقا همین آقای امیر خادم در یکی از جلساتی که داشتیم به من گفت می‌گویند شما یکی از بزرگ‌ترین بدهکاران بانکی کشور هستید که من در جواب گفتم شما می‌توانید با زدن یک نامه به بانک مرکزی میزان بدهی‌های من را به ساده‌ترین شکل ممکن استعلام کنید. کل بدهی‌های بانکی من زیر صد میلیارد تومان است.

۱۰ میلیارد تومان به بانک اقتصاد نوین، ۹ میلیارد تومان به بانک ملی و ۷۴ میلیارد تومان هم به بانک پارسیان. این همه بدهی‌های مجموعه کارخانجات ما با جرایم آن است. این درحالی است که فقط کارخانه کاشان من بالای ۵۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد.

شاید بهتر باشد این رقم را در مقابل ارزش کارخانه‌ها، نیروگاه‌ها و پالایشگاه‌های من قیاس کنید. بعد این مهم است که بدانید این بدهی‌های بانکی و این وام‌ها از چه طریقی بوده است؛ آیا با رانت‌خواری و نامه‌نگاری و سفته گذاشتن بوده یا وام‌گیرنده وثیقه‌های معتبر گذاشته است. وام‌گیرنده‌ای که وثیقه ملکی می‌دهد این نشان دهنده قدرت و پشتوانه آن است. چندی پیش اسامی ۵۷۵ نفر از بدهکاران بانکی اعلام شد که اسم من در میان آنها نبود؛ چرا؟ به سبب همین وثیقه‌های بانکی معتبر. به عنوان مثال دفتر کار من در اقدسیه برای وامی به مبلغ چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در رهن بانک پارسیان است. حال آن‌که ارزش واقعی آن ملک در حال حاضر ۴۰ میلیارد تومان است، اما هستند کسانی که ارزش وثیقه‌ای که برای دریافت وام گذاشته‌اند هنوز بعد از چند سال به قیمت مبلغ وام نرسیده است. ناگفته نماند من از سال ۸۶ تا به حال حتی یک ریال وام نگرفته‌ام. ضمن این‌که یک دلار هم بدهی ارزی ندارم. این بدهی‌ها همه‌اش برای قبل از سال ۸۶ است، زمانی که برای خرید ماشین‌آلات صنعتی مجبور به استفاده از ‌تسهیلات بانکی بودیم.

اما به هر حال باید بپذیرید میزان دارایی‌های شما و پول‌های بی‌حساب و کتابی که در همین مدت در ورزش هزینه کرده‌اید برای هر کسی می‌تواند شائبه برانگیز باشد.

۲۵ سال است که درباره من حرف می‌زنند. هشت سال زمان آقای هاشمی رفسنجانی، هشت سال زمان آقای خاتمی، هشت سال زمان آقای احمدی‌نژاد و یک سال هم اکنون که از رئیس‌جمهوری آقای روحانی می‌گذرد. از این سال‌ها ده سالش را من در ورزش بودم، اما این حرف و حدیث‌ها از همان ۲۵ سال پیش برای من آشناست.

۳۵ سال است من مشغول کاسبی هستم. از زمانی که یک نوجوان پانزده ساله بودم. همین کارخانه استیل‌آذین، جرقه‌اش برای من از پانزه سالگی خورد، زمانی که سوم راهنمایی بودم. به عبارتی شروع همه این درآمدها از یک مغازه پرسکاری بود که من در آن واشر می‌زدم. بعد رفتیم سراغ ساخت تجهیزات پرده و بعد هم رسیدم به استیل‌آذین. آن زمان که من ماهی ۵۰ هزار تومان درآمد داشتم بلیت هوایی تهران ـ‌ مشهد رفت و برگشت فقط ۶۰۰ تومان بود. کمتر از هزار تومان.

میلیونر شدن شغل حسین هدایتی ثروتمندترین افراد ایران ثروتمند شدن ثروت حسین هدایتی بیوگرافی حسین هدایتی

هدایتی در ادامه می‌گوید: کارخانه استیل‌آذین را سال ۵۸ راه‌اندازی کردم و اولین ساختمان سازی‌ام در سال ۶۵ بود. شاید باور کردن این صحبت‌ها برای خیلی‌ها آسان نباشد، اما زمانی که من بابت فعالیت کارخانه استیل‌آذین ماهی ۵۰ هزار تومان درآمد داشتم زمین در دماوند و فیروزکوه متری ۱۰ تومان بود!

الان در مخیله یک جوان بیست ساله نمی‌گنجد که بتواند ملاک شود، اما آن زمان امکان‌پذیر بود و خدا هم به من کمک کرد. سال ۶۵، یعنی ۲۷ سال پیش من یک زمین به مساحت صد هکتار در جاده خاوران خریدم یک میلیون تومان. الان قیمت همین زمین چقدر است؟ ۱۷ سال بعد زمین دیگری را به مساحت ۵۳۰ هکتار در لواسان خریدم دو میلیارد تومان. یعنی تقریبا متری ۴۰۰ هزار تومان. الان زمین در لواسان شده متری ۱۰ میلیون تومان.

یا ۴۰۰ هکتار زمین در عسلویه خریدم ۷۰۰ میلیون تومان که ده سال پیش ارزشش به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده بود و حالا هزار میلیارد تومان هم برایش کم است. یا همین کارخانه کاشان را من سال ۸۴ در جریان خصوصی‌سازی از وزارت صنایع خریدم ۵۰ میلیارد تومان. امروز ببینید سهام فولاد امیرکبیر در بورس چقدر ارزش دارد؟ همین ویلایی که در لواسان دارم سال ۶۳ متری هزار تومان خریدم. الان زمین در لواسان متری ۱۲ میلیون تومان است. یا خانه‌ای که در آن زندگی می‌کنم در کمتر از ده سال ارزش آن از یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون به ۴۰ میلیارد تومان رسیده است. اگر تورم در کشور باعث شده املاک مردم گران شود، آیا این اسمش رانت‌خواری است؟ آیا من کار خلافی انجام داده‌ام؟ تنها جرم من خرید ملک بوده است. زمینی را که ۱۳ سال پیش متری ۱۳ هزار تومان خریده‌ام، الان می‌توانم متری ۵ یا ۱۰ میلیون تومان بفروشم. در کنار آن در عرصه تولید هم فعالیت دارم؛ این‌طور نبوده که فقط به دنبال درآمدهای اینچنین باشم. از محل درآمدهایم علاوه بر پرداخت وجوهات قانونی و شرعی، به ورزش هم کمک کرده‌ام. آیا این اشکال دارد؟ خوشبختانه در تمام این سال‌ها وجوهات پولم را هم پرداخت کردم. نه یک ریال بدهی مالیاتی دارم و نه بابت پرداخت نکردن حق بیمه پولی بدهکار هستم.

اما مهم این است که یک ریال هم خارج از ایران سرمایه‌گذاری نکردم. این‌که می‌گویند هدایتی در دبی برج دارد دروغ است. من حتی می‌توانستم در خارج از ایران تیم‌داری کنم. برای خرید یک باشگاه و تیم‌داری در کشورهای انگلیس، یونان، ترکیه و جمهوری چک حتی پای میز مذاکره هم نشستیم. من می‌توانستم تیم چارلتون انگلیس را بخرم، اما به توصیه مراجع نظارتی این کار را نکردم. با این حال برخی هنوز می‌گویند هدایتی امتحانش را پس نداده است. نمی‌دانم آقایان به دنبال چه چیزی هستند. شاید چون از کنار من به منفعت مالی نرسیده‌اند، اینچنین علیه من موضعگیری می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 29 )
  1. علی ویترینی می گوید

    خوردت نشه …

    1. نصرا..کارگرزاده راوری می گوید

      سلام سه فرزند نابینا دارم که هرگزتاکنون ازکسی کمک نگرفتم الان هم کمک نمیخوام فقط کاش شما رییس هیئت مدیره پرسپولیس شده بودید..حاج اقا خدا بیشتر بده به شما حتما کارخوب میکنید که خداوند می دهد..

    2. سعید می گوید

      خب آقای هدایتی دمت گرم.
      چرخ ثروتت را خدا برات خوب قرار داده.
      فکر و موقعیت های خوبی را برانداز میکنی.
      دمت گرم

      الان یکمی تورم داره مردم را اذیت میکنه.

      نمیگم پول بهشون بدی.
      کارای خوبی کردی.
      راه اندازی کارخانه و….

      اشتغال زایی مردم خیلی خوبه
      کار برات انجام میدند و پولش را بگیرند.

      خدا پشت و پناهت

  2. ساناز می گوید

    باسلام خواهشا احتیاج کمک دارم یه نگاه به زیر دستت کن..

  3. امير می گوید

    دمت گرم حاج حسین….. پرچم پرسپولیسیها رو بردی بالا.
    الهی تیمت بی خریدار و بی صاحب روی زمین نمونه صلوات(قابل توجه شیشتقلالی ها)

  4. اصغر می گوید

    … بشه این همه پول …

  5. عسکری از استان محروم ایلام می گوید

    سلام چرا فقط شعار میدیم کیست از پول بدش بیاد اصغر آقا که نفرین کردی بدان من هم آقای هدایتی را خوب نمی شناسم اما یک درصد احتمال بده ایشان زحمت کشیدند آدمی که درسن نوجوانی این همه پشتکار داشته نخبه است مخ اقتصادی دارد/بیا همه حسن ظن داشته باشیم/احسنت آقای هدایتی نوش جانت اما از این همه ثروت توشه ای برای آخرت پس انداز کن هرچند که میدانی این ثروت امانتی از جانب خدا در دست شماست حضرت سلیمان ثروت داشته قارون هم داشته ان شا اله همه ما راه پیامبران را درپیش بگیریم کمک به فقرا یک وظیفه انسانی است و داررای بهترین پاداش وآثار ماتقدم در همین /از خدا میخوام همه کسانیکه از ثروتشان درست استفاده میکنند خداوند به رزق و روزشان برکت بدهد/به ر

  6. امیر می گوید

    سلام خدا بیشتر بهتان بده لایقت داری دل داری نوش جانتان

  7. میثم می گوید

    باسلام خدمت حاج حسین هدایتی عزیز ضمن قبولی طاعات دراین ماه مبارک یه نگاهی به برنامه جشن رمضان از شبکه ۵سیما بندازید .

  8. رحیم شبرخ فومنی می گوید

    واقعا خوش به حالتون. و خدا رو شکر که اینهمه ثروت را فقط در خارج سرمایه گذاری نکردید. شما کارآفرین هستید و بنابراین شخصی ارزشمند و قابل احترامید. براتون آرزوی سلامتی می کنم

  9. سمیه می گوید

    سلام من دختری ۲۰ ساله هستم خانوادی ندارم که بخواد کمکم کنه از بچگی تا الان از زندگیم بدبختی رو یاد گرفتم پدرمادرم ازهم جدا شدن وقتی ۳ساله بودم مادرمم توان کار کردن نداره اونم تا خرخره بدهکار منم دنبال کار میرم ولی کاری پیدا نمیکنم خیلی به کمک احتیاج دارم بتونم همه مشگلاتمو بگم کمکم کنه اقای حسین هدایتی اذتون خواهش میکنم

  10. سیدحسین می گوید

    سلام خدمت شمااقای هدایتی عزیزشماافتخارپرسپولیس وهواداران هستیدانشااله همیشه موفق باشی

  11. سیدهادی می گوید

    جناب اقای هدایتی خداوندسایه شمارابرسرهمه ماهوادارانکم نکندمن ازمنطقه محروم کهگیلویه بویراحمدهستم به علت تصادف ناخواسته بدهکارشده ام به طوریکه هرچه زمین دیم وغیره داشتم فروخته ام ولی مبلغ ۷۰ میلیون دیگه بدهکارم نمیدانم کجاروبیاورم ازشمابرادرارزشمندتقاضای مساعدت دارم امیدوارم جدم نگهدارتان باشد

  12. علیرضا می گوید

    سلام آقای هدایتی دمت گرم نوش جونت این همه پول حالشو ببر.یه دو میلیارد تومان لازم دارم میدید بهم .یه بار هم به ما که نه فوتبالیست هستم نه بازیگر آدم ناشناخته ای هستم.کمک کن خدا خیرت بده.

  13. سینا می گوید

    نوش جونت حاج حسین.گوشت بشه به تن خودتو زنو بچت.کور بشه کسیمه نمیتونه ببینه

  14. رامین می گوید

    آقای هدایتی من کارهای سقفهای شیروانی آلاچیق سردرب پیشانی نمایه ویلا۰۹۱۲۶۰۲۲۱۳۶ انجام میدم.. ودوسال میشه ماشینم را به سرقت بردن دوتا بچه دارم توزندگی کم آوردم و احتیاج به کار دارم لطفا کارهای شیروانی معرفی کنید من انجام بدم

  15. جوان می گوید

    آقای هدایتی با مغازه پرسکاری که در آن واشر می‌زد به این همه سرمایه رسید بعد خودروسازان ما یکی یکی ورشکست می شوند . بهتر نبود شما هم می رفتید از همان واشری که هدایتی تولید کرده وحالا پول چاپ میکنه ببخشید پول پارو میکنه تولید کنید تا نیای بگین ورشکست شدیم قابل توجه سایر کارخانه دارانی که هنوز ورشکسته نشده اند

  16. نصرا..کارگرزاده راوری می گوید

    سلام خدمت اقای هدایتی من سنم الان درحالحاضر۶۰سال وچندروز دارم نمیدانستم شما توباشگاه مرسپولیس هستید ازاین بابت خوشحال شدم پولت نوش جانت من سرمایه ای که خدا دادتم سه فرزند نابینا میباشد راضیم حتما حکمتی بوده راضیم به رضایش خداوند پشت وپناهت موفق باشی هرچه پیام دیدم همه کمک میخواهند اگراین کمک راازخدا میخواستن بهتربود..شادوخوشحال باشید..

    1. نصرا..کارگرزاده راوری می گوید

      سلام ایا پیامهارا اقای هدایتی نمیخواند

  17. نصرا..کارگرزاده راوری می گوید

    سلام اقای هدایتی ببخشید نظر میدهم اگربجای بلیط خریدن که مبلغ خیلی بالایی ازنظرمامی شود به افرادی که واقعا محتاج کمک هستن میکردید بهترنبود مثلا باصدمیلیون یک خانه میخریدی برای سه فرزند نابینا چطور می شد صدمیلیون براشما صدریال است ولی ما خانه دارمی شدیم در کرمان …

  18. نصرا..کارگرزاده راوری می گوید

    سلام جواب ندادن سوال کرده بودم اقای هدایتی میخوانند پیامها را اگر میخوانند چراجواب نمیدهند متشکرم اگرجوابم رابدهید..کارگر

    1. نصرا..کارگرزاده راوری می گوید

      سلام نمیدانم چرا جواب نمی دهید اگرنمیخواهید جواب دهید لغو کنید من فکرمیکنم اصلا اقای هدایتی پیامها رانمی بینند که جواب بدن قربونت بشم ۱۰۰میلیون براشما چیزی نیست ولی واسه ما خیلی هست …

  19. محتاج کار می گوید

    باسلام و عرض خسته نباشید و ادای احترام به حاج حسین هدایتی، شک نکن که این چنین انسانهای فوق بشر لایق احترام و تحسین می باشند، نمیخوام اغراق یا مظلوم نمایی کنم فقط میخوام اینو بگم که دارای مدرک دانشگاهی و بیکار و سرپرست خانواده ۷نفره ام که مادر و داداشم هم با بیماری بسر می برند و هیچ منبع درامدی ندارم ، از شما خواهش و تمنا دارم که یا یه کاری حتی با درامد ماهیانه ۱۵۰۰۰۰۰تومان به ما پیشنهاد بدین و یا یه کمکی به این خانواده محتاج کنید و اجرتون را از خدا و یاری امام حسین(ع)بگیرید….التماس دعا

    1. نصرا..کارگرزاده راوری می گوید

      سلام چراحواب مردم را نمی دهید اقای هدایتی دنیا به قول معروف زیرش خالیه لاعقل یک حایانه ای به طرف بگویید می بخشبد ..

  20. نصرا..کارگرزاده راوری می گوید

    سلام خواهش میکنم جواب بدهید

    1. مهدی می گوید

      اقای نصرالله کارگر زاده راوری این اقای هدایتی نمیاد اینجا پیام ها رو بخونه که عزیز من.اینجا فقط مصاحبه ای که ازش گرفتن رو گذاشتن همین.اینقد دنبال این اقا اینجا نگرد عزیز من.موفق باشید.

  21. حسین می گوید

    چه مردمی داریم
    تایک پولداررامیبینندفقط بلدندناله کنندوتقاضای پول کنند

  22. رحیم شبرخ فومنی می گوید

    من سه چهار سال قبل یه پیام گذاشتم و از ایشون به عنوان یک کارآفرین تشکر کردم. ولی الان بعد از طی چندین جلسه دادگاه فهمیدم آقای هدایتی نه تنها کارآفرین نیست بلکه یک کلاهبردار و درد حرفه ایه. بیست سال زندان نوش جونت. هر چند که که امثال تو زندان نمی رن . اگر هم برن تو لاکچری ترین اطاق های زندان عشق و حال قبل رو ادامه میدن

  23. فریدون شهریور می گوید

    مردمان ثروتمند در دنیا پول را از فکر و صنعت و بازرگانی و تجارت بدست میارند.اما در کشور ما غیر از بازیگران فوتبال و گروه خاصی که پولشان حلال هست از رانت و دزدی و کلاه گذاشتن بر سر مردم بدست میارند.که طبق قانون اشا( نظم حاکم بر هستی) بادآورده زود از دست خواهد رفت.