قوانین مسخره و عجیب خانواده آنجلینا جولی و برد پیت!

2

رسانه ها معمولا از آنها زن و شوهری دوست داشتنی با شش فرزند را به نمایش می گذارند ولی با مطالعه قوانینی که در خانه این زوج برقرار است کاملا تعجب زده خواهید شد.

همسر برد پیت همسر آنجلینا جولی فرزند برد پیت فرزند آنجلینا جولی بیوگرافی برد پیت
یک ضرب المثل قدیمی است که می گوید «هرگردی گردو نیست»! این گفته درباره چهره های معروفی که در هالیوود زندگی می کنند نیز صادق است. افراد مشهوری که با دندان های مرواریدوار مقابل دوربین عکاسان قرار می گیرد و یا در کنار کودکان خود، زندگی منظم و با کیفیتی را در معرض نمایش عموم می گذارند، در واقع از پس زمینه ای شگفت انگیز نیز برخوردارند و این پس زمینه زمانی برملا می شود که پرده ها کنار می روند.
از این چهره های معروف می توان به خانواده جولی-پیت اشاره کرد که قوانین عجیبی را در خانه به اجرا می گذارند. رسانه ها معمولا از آنها زن و شوهری دوست داشتنی با شش فرزند را به نمایش می گذارند ولی با مطالعه قوانینی که در خانه این زوج برقرار است کاملا تعجب زده خواهید شد.
قانون اول
جولی و پیت اجازه کامل را به فرزندانشان می دهند که تاجایی که امکان دارد خانه و اتاق خود را بهم بریزند . این زوج به مجله «استار»گفته اند:‌ فرزندانشان حق هرگونه بی نظمی و برهم ریختن را در خانه دارند این روش تربیتی خانواده پیت شاید فقط درخانه آنها کارآمد باشد. چراکه بسیاری از هتل داران از شلختگی و نامنظم بودن فرزندان این خانواده شاکی هستند و ترجیح می دهند اتاقی به آنها ندهند چراکه خساراتی که فرزندان خانواده پیت وارد می کنند توصیف ناپذیر است.
قانون دوم
مامان و بابای خانواده پیت برای ۶ فرزندشان ۶ پرستار روز و ۶ پرستار شب استخدام کرده اند این پرستارها جدا از ۳ مربی تمام وقت و یک تیم محافظ هستند.
قانون سوم
کودکان خانواده اجازه خوردن هرگونه خوراکی های قندی را دارند. یکی از نزدیکان این خانواده گفته ۶ کودک خانواده پیت به قند و خوراکی های خیلی شیرین اعتیاد دارند . همین اعتیاد باعث شده کودکان حین حضور در هتل به بخش خوراکیهای قندی حمله برند و تا حد زیادی مشکل ایجاد کنند . بی نظمی کودکان خانواده پیت در این زمینه موجب شده آنها از ۱۲ هتل اخراج شوند.
قانون چهارم
بهداشت کودکان این خانواده علی رغم چندین مربی نزدیک به صفر است. به گفته یکی از نزدیکان این خانواده، بهداشت کودکان ضعیف بوده و اغلب به سختی مسواک می زنند و حمام می روند. گفته می شود پدر آنها نیز چندان به بهداشت فردی خود اهمیت نمی دهد.
قانون پنجم
کودکان خانواده پیت اجازه تماشای برنامه های خشن تلویزیونی و بازی با گیم های پر زدوخورد را دارند. مجله «اوکی» در گزارش خود آورده اسباب بازی این کودکان اغلب اسلحه،‌ تفنگ و تجهیزات جنگی اسباب بازی است. معمولی ترین اسباب بازی آنها مجسمه های دایناسور است.
قانون ششم
خانواده جولی به «جیغ درمانی» اعتقاد دارند و به فرزندانشان اجازه جیغ زدن می دهند. درخانه ای که ۶ کودک همزمان جیغ بکشند چطور می توان سر کرد؟
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. مهدی می گوید

    این متن شماهست که مسخره هست، به اینها که نمیگن قانون! ویرایشگر متن ندارین؟ یه کسی که با تیتر گذاری و اصول نویسندگی آشنا باشه!!! تیترتون خیلی مسخره هست!!!

  2. .... می گوید

    این چرت و پرت ها چیست؟
    آنها جزو ده کودک بهداشتی و منظم جهان هستند.این متن شماست که مسخره است