تفاوت های “رضا عطاران” و سعید آقاخانی بعد از ۲۲ سال + عکس

0

رضا عطاران و سعید آقاخانی بعد از ۲۲ سال در موقعیت خاطره قدیمی‌شان ایستادند و دوباره عکس یادگاری گرفتند. در زیر این عکس نوشته شده است: «تفاوتهای دو عکس را پیدا کنید»

رضا عطاران چندی پیش با انتشار عکس قدیمی در اینستاگرامش نوشت: «خوابگاه دانشجویی، سال ۱۳۷۱»

همسر سعید آقاخانی همسر رضا عطاران عکس بازیگران بیوگرافی سعید آقاخانی بیوگرافی رضا عطاران

رضا عطاران در ۲۰ اردیبهشت ۱۳۴۷ در محله گاراژدارهای شهر مشهد به ‌دنیا آمد پدر و مادرش از اهالی بخش کاخک شهرستان گناباد در استان خراسان بودند. او دیپلم خود را در رشته اقتصاد در مشهد گرفت و برای ادامه تحصیل در رشته طراحی صنعتی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران به تهران آمد. با وجود علاقه به رشته تحصیلی‌اش، به بازیگری، فیلم‌نامه‌نویسی و کارگردانی روی آورد.

و

سعید آقاخانی (متولد ۱۳۵۰ – بیجار، کردستان) بازیگر، نویسنده و کارگردان ایرانی سینما و تلویزیون می‌باشد. وی دانش‌آموخته تئاتر از دانشگاه تهران است. او یکی‌ از خوش‌فکرترین و بااستعداد‌ترین کارگردانان طنز ایرانی‌ در حال حاضر می‌باشد. مهارت فوق‌العاده‌ای در داستان‌پردازی و جذب مخاطب به موضوع داستان دارد و از جمله معدود طنزپردازانی است که موضوعات داستانهایش در عین طنز بودن دارای پیچیدگیها و جذابیتهای خاص می‌باشد و بیننده را مشتاقانه به دنبال داستان می‌کشد. تمامی‌ سریالهای ساخته‌ او در سال‌های اخیر با استقبال بسیار زیاد همهٔ مخاطبان مواجه شده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ