ربودن دختر ۸ ساله در مقابل چشمان مادرش

0

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: امروز صبح دختر ۸ ساله توسط افرادی شرور از داخل منزل ربوده شده و با تلاش پلیس این دختربچه در کمتر از ۳ ساعت از چنگال آدم ربایان نجات پیدا کرد.

 سرهنگ حسین بارونی گفت: صبح امروز در شهرستان گناوه یک مورد آدم ربایی به پلیس آگاهی شهرستان اعلام شد.

وی افزود: به دنبال این موضوع سریعا اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی در محل حاضر و در بررسی های اولیه دریافتند که دختر ۸ ساله ای توسط افراد شروری از داخل منزل مسکونی و در مقابل چشمان مادرش ربوده شده است.

به گفته این مقام مسئول انتظامی، آدم ربایان پس از ربودن دختر بچه با سرقت خودروی پژو ۴۰۵ از محل متواری شدند و پس از دقایقی با تماس به خانواده دختر بچه از والدینش در ازای آزادی او مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان درخواست کردند.

رییس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: سرانجام ماموران پلیس آگاهی در اولین اقدام خود توانستند متهمان را شناسایی و خودروی مسروقه را نیز در داخل شهرستان ردیابی کنند.

سرهنگ بارونی گفت: با اجرای طرح مهار، خودروی پژو ۴۰۵ که قصد داشت دختر ۸ ساله را به مخفیگاهی در خارج از شهر منتقل کند در یک عملیات ضربتی توقیف و راننده آن که یکی از آدم ربایان بود، دستگیر و دختربچه به آغوش خانواده بازگردانده شد.

عملیات آزادی دختربچه در کمتر از ۳ ساعت انجام شد و آدم ربای دستگیر شده نیز علت این اقدامشان را اختلاف با خانواده دختر ۸ ساله عنوان کرد.(باشگاه خبرنگاران)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ