خانه / بورس و سهام / تولید دو خودرو جدید (H320 وH330) در پارس خودرو + عکس

تولید دو خودرو جدید (H320 وH330) در پارس خودرو + عکس

دوخودرو جدید H320 وH330 از محصولات جدید شرکت پارس خودرو، با حضور مهندس مدنی –مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا، مهندس آقا محمدی – قائم مقام مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا و مدیر عامل شرکت پارس خودرو، دکتر بناب- قائم مقام مدیر عامل گروه خودرو سازی سایپا ، جمعی از مدیران عامل شرکت های گروه خودروسازی سایپا، مدیران و معاونان شرکت های گروه، مدیران فروش، نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش و … برگزار شد.

مشخصات خودرو H330 مشخصات خودرو H320 قیمت خودرو H330 قیمت خودرو H320 بیوگرافی ناصر آقا محمدی

در این مراسم ابتدا ناصر آقا محمدی- مدیر عامل شرکت پارس خودرو ضمن خیر مقدم به میهمانان مراسم گفت: شرایط سختی در سه سال گذشته بر صنعت خودرو حاکم بود و از سال ۹۰ به بعد صنعت خودروی ایران به دلایل مختلف از جمله تحریم‌ها شرایط سختی را تجربه کرد. در این بین شرکت خودروسازی پارس خودرو که در سبد محصولاتش برندهای معروف و باکیفیتی مثل نیسان و رنو را داشت، بیش از دیگر شرکت‌ها بار شرایط تحریم را به دوش کشید. عدم همکاری برندهای معروف و مشکل در تامین قطعات باعث شد در تحویل خودروهای مختلف با مشکل رو به رو شویم. اما خوشبختانه با صبر و حوصله‌ای که نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش در برخورد با مشتریان داشتند و همکاری بسیار خوبی که در این زمینه انجام دادند، توانستیم تا اندازه زیادی از این شرایط دشوار عبور کنیم.

آقا محمدی اضافه کرد: در دوران تحریم با همکاری و تدبیر مدیران گروه خودروسازی سایپا، سعی کردیم تحریم ها و تهدید‌ها را به فرصت تبدیل کنیم. به طور مثال بعد از اینکه نیسان از تامین قطعات خودروهای شاسی بلندش در ایران سر باز زد، پارس خودرو به سراغ شرکت های خودرو ساز دیگر رفت و توانست امتیاز تولید نیسان پیکاپ را با نام ریچ در اختیار گیرد و به این ترتیب توانستیم دوباره تولید خودروی دو دیفرانسیل را از سر بگیریم و این بخش از بازار را به خوبی تغذیه کنیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم با آوردن رنو کولئوس دوباره به بازار شاسی بلندهای لوکس هم برگردیم و این خودرو امروز جایش را در بین مردم به عنوان یک خودروی با کیفیت باز کرده است و از اوایل سال آینده نیز خودرو ساندرو(B90) را به بازار عرضه خواهیم کرد و این خودرو با توجه به تنوعی که در آپشن دارد و عمده قطعات ‌آن داخلی است قطعا با استقبال خوبی از سوی مردم روبرو خواهد شد.

مشخصات خودرو H330 مشخصات خودرو H320 قیمت خودرو H330 قیمت خودرو H320 بیوگرافی ناصر آقا محمدی

مدیر عامل شرکت پارس خودرو در مورد برند شرکت برلیانس هم گفت: مشتریان پارس خودرو انتظار کیفیت بالایی از پارس خودرو دارند و دغدغه ما هم برای انتخاب شرکای خوب و متفاوت بر همین اساس بود و لذا پس از بررسی های فراوان، پارس خودرو به سراغ شرکت برلیانس رفت زیرا این شرکت جزو ۵ خودروساز برتر چین است و البته شریک تجاری کمپانی BMW است و چند محصول از این کمپانی در خطوط تولید این شرکت مونتاژ می‌شود.

وی تصریح کرد: آنچه که باعث تفاوت پارس خودرو با سایر شرکت های خودروساز می شود، شبکه گسترده خدمات پس از فروش است. قطعا وقتی محصولی با برند پارس خودرو راهی بازار می‌شود، مردم انتظار دارند خدمات مناسبی هم دریافت کند. خوشبختانه در این راه هم پارس خودرو گام‌هایی موثر‌تری از گذشته برداشته است.

آقا محمدی گفت: همیشه بخش عمده‌ای از تولیدات شرکت پارس خودرو به پراید اختصاص داشته است. اما در آینده قصد داریم تیراژ این محصول را کاهش دهیم و محصولات جدید را جایگزین این خودرو کنیم. انشالله وقتی در اردیبهشت ماه سال آینده برلیانس را راهی بازار کردیم، قصد داریم رنو ساندرو را نیز به سبد محصولاتمان اضافه کنیم و در سال آینده قطعا رشد تولید را با عدد قابل توجهی تجربه خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: در ۸ ماهه امسال با تلاش همه کارکنان شرکت پارس خودرو توانستیم رکورد کل سال گذشته را بشکنیم و امیدواریم با عرضه محصولات جدید و تنوع در سبد محصولاتمان بتوانیم رضایت خاطر مشتریانمان را همچون گذشته به دست آوریم.

در ادامه رضا تقی زاده –معاون بازار یابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا با اشاره به نقش مهم نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش گروه سایپا گفت: نمایندگان فروش سایپا همچون سربازان گمنامی هستند که در سراسر کشور بدون هیچ ادعایی به گروه سایپا کمک می کنند و در سال گذشته با وجود مشکلات فراوان تلاش فراوانی کردند و با مدیریت و دلسوزی به خروج از بحران کمک کردند.

وی افزود: در گروه خودروسازی سایپا اتفاق ویژه ای در حال انجام است و خروج این گروه خودروساز از تولید تک محصولی و ایجاد تنوع در سبد محصولات است و در سال آینده ۱۵ محصول جدید و متنوع در گروه خودروسازی سایپا تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

معاون بازار یابی و فروش داخلی گروه سایپا تصریح کرد: بر همین اساس استراتژی فروش محصولات نیز با توجه به گستردگی قیمتی محصولات عوض خواهد شد و شبکه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش نیز باید در این زمینه فعالیت های بیشتری انجام دهند.

وی سال آینده را سال خوبی برای حوزه کسب و کار خودرو دانست و گفت: با توجه به تغییر قوانین بانکی و کاهش سوددهی بانکها، قطعا سرمایه گذاری در حوزه خودرو بسیار سود ده خواهد بود وکسانی که در این حوزه سرمایه گذاری کنند در سال آینده ۲۰ تا ۳۰ درصد سود خواهند برد.

تقی زاده در مورد عرضه خودروهای جدید H330 وH320 نیز گفت: پیش فروش این خودروها از هفته آینده شروع خواهد شد و با توجه به اینکه خطوط تولید این خودرو آماده شده و شرایط تولید آن کاملا محقق است پیش بینی می شود که تحویل آن نیز به موقع و بدون تاخیر انجام شود و اولین تحویل این خودروها در اردیبهشت و خرداد ماه سال آینده خواهد بود.

در ادامه مصطفی وحیدزاده- مدیر عامل شرکت سایپا یدک با اشاره به سنگین بودن وظیفه نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش گفت: از زمانی که خودرو تولید و از شرکت های خودرو ساز خارج می شود تا سالیان طولانی وظیفه حوزه خدمات پس از فروش است که برند و خوشنامی گروه سایپا را حفظ کند و این یک وظیفه سنگین است که به دوش شبکه نمایندگان فروش وخدمات پس از فروش گروه است.

وی افزود: سایپا یدک به عنوان یک پل رابط است که نمایندگان فروش را به عنوان شرکای تجاری به خودروساز متصل می کند و نقش نماندگان در ایجاد رضایت و خوشنامی در بین مردم بسیار تاثیرگذار است.

وحید زاده گفت: سایپا یدک در مورد خودروهای جدیدی که وارد سبد محصولات گروه سایپا شده اند و ایجاد ارتباط با شرکای جدید خارجی، شرکت های خودروساز گروه و نمایندگان فروش اقدامات خوبی انجام داده است و هماهنگی های لازم جهت تامین قطعات و ارائه خدمات صورت پذیرفته است.

وی افزود: در مورد خودروهای جدیدی که در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد پیش بینی می شود با توجه به نام و برند خوبی که این شرکت در بین مردم از گذشته ایجاد کرده بتواند بازار خوبی کسب کند.

مدیرعامل سایپا یدک سال ۹۴ را به واسطه ایجاد تنوع محصول در گروه سایپا سالی سخت برای نمایندگان فروش دانست و گفت: با توجه به ورود ۱۵ محصول جدید در سبد محصولات گروه سایپا قطعا سال آینده از جهت ارائه خدمات این محصولات جدید به مشتریان، سالی سخت و پرکار برای نمایندگان فروش و خدمات پس از فروش است و البته این نوع سختی بسیار دلچسب و شیرین است.

وی خاطر نشان کرد: یکی از دغدغه های اصلی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا نحوه برخورد و تعامل با مردم و نحوه ارائه خدمات به مشتریان است که در این موضوع نقش اصلی را نمایندگی ها ایفا می کنند و لذا سایپا یدک در این حوزه فعالیت های خود را در موضوعات آموزش به کارکنان نمایندگی ها و تجهیز ابزار آلات و کارگاه ها شروع کرده است.

وحیدزاده در خصوص خودروهای جدید گروه سایپا گفت: امیدواریم که بین شرکت های خودروساز و شرکت های ارائه دهنده خدمات همچنان این هماهنگی وجود داشته باشد تا قبل از ورود این خودروهای جدید به بازار مشکلی بابت خدمات پس از فروش نداشته باشیم و البته خوشبختانه تدارک برای این محصولات جدید دیده شده و نگرانی خاصی وجود ندارد.

چگونه یک رینگ اسپرت مناسب برای خودرو انتخاب کنیم؟

مقایسه پژو پارس LX TU5 با سورن ELX EF7

۱۴ دیدگاه

  1. با سلام در قدم اول خواهش میکنم نگویید خودرو ساز بفرمایید مونتاژکار .
    دوم اینکه این مقاله مربوطه به پارس خودرو بود یا سایپا؟
    سوم دوباره یه خودروی چینی دیگه بابا جان شما توی تامین قطعات برندهای خودتون مثل نیسان و پژو وپراید موندین آخه این خودروهای شتر گاو پلنگ دیگه چیه که روانه ی بازار میکنین من خودم یه خودروی چینین دارم مثل چی پشیمون شدم خریدمش موتور میتسوبیشی،سیستم برقی زیمنس،فیلتر روغن هیوندایی،لنت ترمز جلو ورنایی،لنت ترمزعقب سوناتایی، قطعاتش هم که نمایندگیش بیرون نمیده من یه روغن بخوام عوض کنم باید از زندگی بیفتم از نمایندگیش وقت بگیرم فقط برای یه تعویض روغن آخه تا کی فقط به فکر جیب خودتونین یه ذره هم به مردم فکر کنین همین خودروهای سااخت بقول خودتون داخل هم گارانتیش بدردشرکتهای مربوطه ش میخوره (این که اسمش گارانتی نسیت)یه تیبا دارم کیلومتر ۵۰۰۰تا بردمش آذری نمایندگی سایپا ومخصوص تیبا فقط یه در رگلاژکرده به من میگه ۷۵۰۰۰تومن بدین صندوق میگم بابت چی طرف میگه هزینه ی سایر حالا این هزینه ی سایر چیه الله و اعلم!!!!!تو ماشینمو نگاه کردم دیدم فقط یه فیلتر روغن گذاشتن توش،خداییش اینه گارانتی شما واقعا شرم آوره مردم روکردین مضحکه ی دست خودتون بعد یه خودروی بی اصل ونسب میارین با قیمت دولا پهنا و تو بوق و کرنا میگین تولید جدیده والله خجالت هم خوب چیزیه بخدا.

    (4)(0)
  2. باسلام . چرا تحویل اردیبهشت یا خرداد . اگه خط تولید اماده است چرا ۶ ماه میکشه ماشین رو تحویل بدین .با پول مردم ماشین تولید که نه . مونتاژ میکنین دولا سلا هم حساب میکنین . مردم رو چی فرض کردین .

    (0)(0)
  3. جمع کنید بابا بساطتون رو، چقدر ظلم به این مردم بدبخت میکنید، تولید تولید تولید، سرتون بخوره

    (1)(0)
  4. من که با خودروهای چینی جرات مسافرت خارج از شهر رو ندارم.بازم بنازم به همون ۴۰۵ خودمون

    (1)(0)
  5. فعلا نظر قطعی نمی شود رو خودروهای چینی داد لطفا این همه تبلیغات نکنید.بزارید خودرو اول وارد بازار بشه خودشو نشون بده بعد تعریف کنید .من ترجیح میدم با همون ۴۰۵ خارج شهر برم تا خودروی چینی

    (0)(0)
  6. خخخخخخخخخخخ جمع کنیدبابابریدهمون پرایدتونوبزنیدشایدبشه گفت تولیدداخل بریدیه نظرسنجی کنیدببینیدچندنفرازخودروهای شماراضین چقدم باافتخار میگیدتولیدملی خوبه خودتون نساختیدوگرنه پدرملتودرمیووردید

    (0)(0)
  7. کلاه برداری ک شاخ و دم نداره
    اقتصاد چین رو ما بواسطه کلاهبرداران با خون جگر رشد دادیم
    ... قیامت نزدیک و مرگ نزدیکتر است
    وجدانا با این همه حق ناس میخواین چکار کنین

    (1)(0)
    • اداش دمت گرم اینا با خون مردم ثروت جمع می کنن کجای دنیا با مردمش اینکار را می کنه مگر خود مردم بخواد چون مردم ما خودشان می خواهند به دست اینا بمیرن و انها ثروتمند شوند

      (0)(0)
  8. با سلام به شما هموطن.۱ پیکان ۴تومن رو بخر این امکاناتو )اپشن(بزار روش ببین چقدر درمیاد ...تا سوار نشی نمیفهمی که انداختن بهت نشون میدن ازجلو BMWواز عقب نیسان تیانا خدابا از این برکتت شکر چینی و بی ام.... اگه المانا اینو جا بی ام بهشون بدی سکته میکنن

    (0)(0)
  9. سلام چقدردروغ میگین باده میلیون ساندرو مابقی اقساط یاپانزده میلیون برلیانس میری اونجا میگن بیست بده بیست وام بغیش روزتحویل یکباربرارضاخدا راست بگین بعدشم میگن قطعه شان نیست مراجعه کردم نمایندگی کرمانشاه خ راه کربلا روب روترمینال اسلام آبادغرب

    (0)(0)

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شدبخش های مورد نیاز علامت گذاری شده است *

*