آنها عاشق فیلم های مستهجن هستند

0

در شرایطی رسانه های غربی، داعش را نمایندگان اسلام معرفی می کنند، اطلاعات نهادهای امنیتی انگلیس نشان می دهد که آنها نه تنها مسلمانان مومنی نیستند، بلکه جوانان فاسد و ماجراجویی هستند که علاقه شدیدی به تماشای تصاویر و فیلم های مستهجن دارند.

عکس داعش شهردار لندن زن داعش جنایات داعش اخبار داعش
بوریس جانسون، شهردار لندن که یکی از مخالفان سرسخت پشتیبانی از تکفیری ها در سوریه بود و بارها نسبت به ارسال سلاح و تجهیزات برای آنها، به دولت انگلیس هشدار داده بود، تصریح کرد: آدمکش های داعش، به ویژه کسانی که از کشورهای اروپایی به این گروه ملحق می شوند، افرادی با مشکلات شدید شخصیتی و روانی هستند که بدون استثنا، به تماشای فیلم های پورنو علاقه دارند.

جانسون افزود: بررسی های سازمان های اطلاعاتی و امنیتی، روی سوابق حدود ۶۰۰ انگلیسی عضو شاخه های مختلف القاعده، نشان داده است که تمام آنها، باوجود تمایلات شدید جنسی، در برقراری ارتباط با جنس مخالف مشکل داشته اند و از مشتریان جدی تصاویر و فیلم های پورنو بوده اند.

عکس داعش شهردار لندن زن داعش جنایات داعش اخبار داعش

جانسون با اشاره به شواهد به دست آمده از منازل، رایانه ها و اظهارات دوستان این تروریست ها و نیز، شواهدی که هنوز هم در پروفایل و فعالیت های اینترنتی آنها قابل مشاهده است، تصریح کرد: آنها انسان های با ایمان و پایبند ارزش های هیچ دینی نبوده اند و با وجود تلاش های مستمر و فراوان، در ارتباط با زنان به شدت شکست خورده بوده اند.

وی تاکید کرد؛ با صراحت می توان گفت که این افراد نمونه بارز بیماران جنسی هستند. این حرف من نیست، بلکه نتیجه تحقیقاتی است که سازمان های جاسوسی بریتانیا انجام داده اند.

در گزارش سازمان های امنیتی بریتانیا، تصریح شده که حداقل ۶۰۰ شهروند انگلیسی، کشور را برای پیوستن به مبارزان در عراق و سوریه ترک کرده اند و در خصوص خطر آنها در بازگشت به کشور، به دولت هشدار داده شده است.

عکس داعش شهردار لندن زن داعش جنایات داعش اخبار داعش

بوریس جانسون که در یکی از دانشگاه های لندن صحبت می کرد، با اشاره به اینکه برخی مراکز افراطی اسلامی (مراکز وهابی ها در لندن) نسبت به این گزارش اعتراض کرده اند، افزود:  حتی بدون تحقیقات و ارائه گزارش سازمان های امنیتی، اگر شما به پروفایل این شهروندان انگلیسی و سوابق فعالیت آنها در اینترنت مراجعه کنید، خواهید دید که تمام آنها به طور معمول فیلم پورنو نگاه می کرده اند و نیازی به بحث در این زمینه نیست.

وی افزود: یکی از راه های مطالعه برای یافتن علت پیوستن جوانان انگلیسی به این گروه ها، مراجعه به پروفایل آنهاست و بررسی ها نشان می دهد که برخی موارد، در میان تروریست ها و کسانی که به باندهای مواد مخدر و یا دیگر فعالیت های جنایی کشیده می شوند، مشترک است.

سازمان های امنیتی انگلیس گزارش داده اند که داعش با استفاده از زنان و دختران، برای فریب دادن زنان دیگر اقدام می کند و اخیرا، یک گروه ۳۰ نفر از زنان انگلیسی که در شمال سوریه، برای انجام حملات تروریستی در انگلیس آموزش می بینند شناسایی شده است.

جانسون که خود را برای یک مبارزه انتخاباتی دیگر برای سال ۲۰۱۶ آماده می کند، درحالی خواستار مطالعه دانشمندان دینی در این زمینه شد، که خود وی در اظهاراتش تاکید کرده که تروریست های داعش، نه تنها مسلمانان مومنی نیستند، بلکه با اصول و ارزش های اولیه تمام ادیان ابراهیمی نیز بیگانه اند.

در شرایطی که رسانه های غربی، سه سال است تلاش می کنند تکفیری ها را به عنوان نماد اسلام معرفی کنند و به عمد، به انزجار بیش از یک میلیارد مسلمان از آنها بی توجهی می کنند، اظهارات جانسون و اشاره او به گزارش های سازمان های اطلاعاتی انگلیس، بار دیگر این واقعیت را آشکار می شازد که تکفیری ها، نه تنها مسلمانان افراطی نیستند، بلکه اصولا مسلمان نیستند و نسبت دادن آنها به این دین آسمانی، جفا به بیش از یک میلیارد مسلمان و تمام ارزش های بشری است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ