کعبه را تخریب می کنیم ، قرآن را تغییر می دهیم!

5

وقتی مقامات حاکم بر عربستان سعودی، بناهای تاریخی و مکان های مذهبی باقی مانده از صدر اسلام را در سرزمین حجاز، تخریب می کنند، تعجبی ندارد که داعشی ها هم تصمیم بگیرند صحیفه را تغییر دهند و کعبه را تخریب کنند؛ وقیحانه آنکه آن را جار هم بزنند.

 

به گزارش شبکه خبر، پایگاه الوسط نوشت: تروریست های داعش مدعی اند علمای دینی ادیان و مذاهب، کافرند و قرآن را مطابق خواسته ها و اهداف خود تغییر داده اند؛ بنابراین در آینده نزدیک، سوره هایی همچون کافرون و آیه تطهیر را از آن حذف می کند.

گروه تروریستی داعش مدعی شد که «علمای دینی، از دین برای پیش بردن اهداف خود سوء استفاده می کنند، به همین علت، ضروری است آن را تصحیح کرده و برخی از آیه ها و سوره های آن را جابه جا، حذف و یا دوباره نویسی کرد (!؟!)

طرح چنین مطالبی، تردیدها را درباره وجود رابطه نزدیک میان رژیم سعودی و گروه تروریستی داعش بر طرف می کند. مقامات سعودی، چنین حرف هایی را خطاب به زائران ایرانی در جریان آئین حج بیان می کنند.

یکی از تروریست های داعش در پایگاه ارتباط جمعی توئیتر نوشته است که ابوبکر البغدادی در نظر دارد کعبه را ویران کند، زیرا حجاج با دست کشیدن به کعبه ، مشرک محسوب می شوند و «عبادت سنگ» از جمله محرمات است.

این در حالی است که گروه تروریستی تا پیش از این نیز به تخریب آثار دینی اسلامی و غیر اسلامی در عراق و سوریه اقدام کرده بود .

همچنین داعش بر این عقیده است که آیه تطهیر «إنما یرید الله لیذهب عنکم الرجس أهل البیت و یطهرکم تطهیرًا»، تحریف شده و باید آن را تصحیح کرد.

در پاسخ به چنین تهدیدها و ادعاهایی،« محمد مختار جمعه»؛ وزیر اوقاف مصر، تصریح کرد: تهدید داعش در تغییر مضمون  قرآن و تخریب کعبه ادعایی بیش نیست و از توهم های آنان سرچشمه گرفته است.

به نوشته پایگاه البلد، وی با بیان اینکه تروریست های داعش علیه مسلمانان جنگ روانی به راه انداخته اند، تصریح کرد: چنین سخنانی نباید ذهن ما را به خود مشغول کند، زیرا خداوند خود نگاهدار قرآن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 5 )
  1. فاطمه چشم آبی می گوید

    چقدر از این داعشیای حرومزاده بدم میاد

  2. صادق می گوید

    دداعش هیچ گ ه ی نمیتونی بخوری . نابودت میکنیمم ..وم زاده های لجن

  3. مهرنوش می گوید

    زهی خیال باطل ۱۴۰۰ ساله که خیلیا میخوان قران روتحریف کنن ولی این آرزوی باطل روبه گوربردن وایناهم خواهندبرد.اللهم عجل لولیک الفرج.

  4. حسام ترک قشقایی می گوید

    اگر ایران نجنبه ممکنه بدتر از اینم بشه

  5. رسول شمسی کیا می گوید

    وقتی که خود خدا می فرمایند کسی نمیتونه به قرآن چیزی کم یا اضافه کنه پس دیگه نباید نگران بود