هلاکت مغز متفکر داعش در جنایت وحشیانه اسپایکر +عکس

0

نیروهای عراقی مغز متفکر جنایتِ بزرگِ پایگاه هوایی اسپایکر را که به اعدام ۱۷۰۰ دانشجوی دانشکده هوایی منجر شد، به هلاکت رساندند.

 نیروهای عراق پس از دریافت اطلاعاتی دقیق، موفق شدند “ناصر امونه” مغز متفکر جنایت بزرگِ پایگاه هوایی اسپایکر را در صلاح الدین به هلاکت برسانند. تروریست های داعش، در این عملیات، ۱۷۰۰ تن از دانشجویان دانشکده هوایی را به سبب شیعه بودن اعدام کرده و پیکر آنان را به رود فرات انداختند.

بر پایه این گزارش، عملیات نظامی درمنطقه البغدادی در استان الانبار درغرب عراق همچنان ادامه دارد. ساکنان این منطقه که درچنگ داعش گروگان هستند و از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده می شود، درشرایط بسیاربدی به سرمی برند. نیروهای عراقی موفق شدند مجتمع مسکونی را درمنطقه البغدادی آزاد کنند و شمار زیادی از خانواده های این مجتمع را به اماکن امن تر منتقل کنند. نیروهای عراقی همچنین موفق شدند ۱۰ هزارسبد مواد غذایی به خانواده های تحت محاصره برسانند.

هلاکت داعش فیلم داعش جنایات داعش اخبار داعش

نیروهای عراقی همچنین موفق شدند حمله هفت انتحاری را که سعی داشتند خود را دریک ساختمانِ آزاد شده ازچنگ داعش منفجر کنند، خنثی کنند. نیروهای واحد فنی نیز موفق شدند ده ها مین را که در جاده منتهی به منطقه القصر به الجبه کار گذاشته شده بود، خنثی کنند.

وزارت دفاع عراق نیزاعلام کرد که سازمان اطلاعات نظامی با حمله به عناصر داعش در منطقه الکرمه دستکم ۲۵ تروریست داعشی را به هلاکت رساند و پایگاه های آن ها را نابود و شماری از خودروهای نظامی آنان را منهدم کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ