ثبت اعتراض حذف شدگان یارانه نقدی / yaraneh10.ir

332

نحوه ثبت اعتراض خانوارهای حذف شده از یارانه اعلام شد .

به گزارش تسنیم، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی اطلاعیه ای در خصوص نحوه ثبت اعتراض حذف شدگان از یارانه نقدی اعلام کرد آن دسته از خانوارهایی که یارانه آنها در تیرماه سال جاری حذف گردیده است در صورت تمایل به ثبت اعتراض خود از روز چهارشنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۵ صرفا” به سامانه زیر مراجعه فرمایند.

سامانه ثبت اعتراض حذف شدگان یارانه نقدی

وزارت کار در اطلاعیه ای خطاب به حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی اعلام کرد: با توجه به ضرورت به روز رسانی اطلاعات در سامانه، به اطلاع می رساند که خانوارهایی که یارانه آنها از ماه های گذشته قطع شده از روز یکشنبه مورخ ۹۴.۶.۱ و خانوارهایی که یارانه آنها از مردادماه قطع شده، از روز چهارشنبه مورخ ۹۴.۶.۶ به سامانه ثبت اعتراض مراجعه کنند.براساس اعلام وزیر کار، یارانه حدود ۲ میلیون ایرانی تا پایان مردادماه قطع شده است. ربیعی همچنین گفته است که براساس معیارها و شاخص‌های موجود یارانه نقدی کارگران و بازنشستگان حذف نمی شود، این در حالی است که پیگیری‌های خبرنگار مهر حاکی از آن است که یارانه برخی از بازنشستگان که حقوق ماهیانه آنها به یک میلیون تومان می رسد، حذف شده است.

این در حالی است که احمد میدری معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از واریز یارانه‌های آن دسته از سرپرستان خانواری خبر داده که اعتراض آنها به حذف یارانه مورد قبول واقع شده است.

پیش از این، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، تعداد یارانه بگیران را بیش از ۷۶ میلیون نفر اعلام کرده بود.

در عین حال علی طیب نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی گفته است: روز واریز یارانه نقدی برای ما «مصیب عظما» است، زیرا با این شرایط درآمدی باید پرداخت‌های نقدی یارانه ها را انجام دهیم و این از مشکلات جدی ما در این دولت بوده و هست.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به روند رسیدگی به اعتراضات دریافت‌کنندگان یارانه نقدی، گفت: کسانی که یارانه آنها در ماه گذشته حذف شده است این ماه یارانه خود را مجدداً دریافت خواهند کرد و کسانی که از مرداد ماه یارانه آنها حذف شود می‌توانند برای ثبت اعتراضات خود در هفته آینده به سامانه yaraneh10.ir مراجعه کنند.

احمد میدری در حاشیه برگزاری نشست تخصصی نقد و بررسی احکام و قوانین سالمندان در برنامه ششم توسعه کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت لایحه حمایت از حقوق معلولان، اظهار داشت: این لایحه چندی پیش در دولت تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.وی تصریح کرد: پس از ارسال لایحه اشاره شده، نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های مختلف بررسی‌های لازم را بر روی این لایحه انجام و در نهایت تصویب خواهند کرد.میدری در ادامه در پاسخ به این پرسش که روند حذف یارانه‌ها در حال حاضر به چه شکلی است، بیان داشت: کسانی که یارانه آنها حذف شده و اعتراض نمودند می‌توانند تا روز چهارشنبه جاری به سامانه www.yaraneh۱۰.ir مراجعه کنند و پاسخ خود را دریافت کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: مراجعه‌ کنندگان به سامانه www.yaraneh۱۰.ir می‌توانند علت حذف خود را نیز مشاهده کنند.

میدری تأکید کرد: پس از ثبت اعتراضات از سوی خانواده‌ها یا یارانه‌ها آنها عودت داده شده و یا حذف شده‌اند که اگر به آنها عودت داده شده باشد یارانه مرداد آنها پس از پرداخت یارانه شهریور ماه پرداخت و یارانه شهریور طبق روال پرداخت خواهد شد.

وی تأکید کرد: کسانی که یارانه آنها از امشب حذف می‌شود می‌توانند از سه‌شنبه هفته آینده به سامانه yarane۱۰.ir مراجعه و پیگیری‌های لازم را انجام دهند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به این پرسش که میزان اعتراضات در ماه‌های گذشته تا چه اندازه‌ای بوده است، گفت: میزان اعتراضات در حد کمی بوده و در ماه‌های مختلف میزان عودت‌شدگان متفاوت بوده است.

میدری گفت: تا به امروز پیگیری اعتراضات و عودت یارانه به خانواده‌ها با تأخیر انجام می‌شده است چرا که ما اعتقاد داریم که برای این کار نباید سرعت را فدای دقت کنیم اما پس از این قطعاً با سرعت بیشتری به کار خود ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه در خصوص یارانه افراد شاغل در خارج از کشور، گفت: درصد قابل توجهی از ایرانیان مقیم خارج از کشور نیز به حذف یارانه خود معترض بوده‌اند اما در قانون مصوب شده ایرانیان مقیم خارج از کشور که در سایر کشورها کارگری می‌کنند می‌توانند یارانه دریافت کنند.

معاون رفاهی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطرنشان کرد: این افراد نیز می‌توانند سامانه www.yaraneh۱۰.ir مراجعه و نسبت به دریافت کارت اشتغال در خارج از کشور اقدام کنند که در این صورت نه تنها یارانه کارگران در خارج از کشور حذف نخواهد شد بلکه از برخی از معافیت‌ها نیز استفاده خواهند کرد.

با شروع حذف یارانه نقدی پردرآمدها و اعتراض افرادی که خود را محقق این حذف ندانستند، از فردا ۵ خرداد ماه فرصتی یک ماهه در اختیار آنها قرار خواهد گرفت تا شکایات خود را اعلام کنند.
به دنبال حذف یارانه پردرآمدها و اعتراض برخی از خانوارها به این موضوع اخیرا ربیعی-وزیر کار و رفاه اجتماعی- اعلام کرد که از روز پنجم خرداد یعنیفردا(سه شنبه) سامانه yaraneh10.ir آماده ثبت شکایات مردم در این رابطه خواهد بود.
ربیعی با اعلام اینکه برای حذف یارانه ثروتمندان در چند ماه گذشته مطالعات دقیق کارشناسی انجام شده تا در فرایند حذف اقشار غیرنیازمند کم ترین خطا و اشتباه رخ دهد گفت که بروز خطا و اشتباه در این مسیر اجتناب ناپذیر است؛ از این رو متواضعانه از مردم درخواست دارم اشتباهات احتمالی در هنگام اجرای طرح را با سعه صدر تحمل کنند و مطمئن باشند که تمهیدات لازم برای رسیدگی به شکایات در نظر گرفته شده است.
آنطور که وزیر کار و رفاه اجتماعی قول داده به شکایات و اعتراضات ثبت شده نسبت به حذف یارانه نقدی حداکثر ۱۵ روزه رسیدگی خواهد شد.
لیست ۷۶ میلیونی و حواشی غربالگری
اما همانطور که از پیش هم قابل پیش بینی بود شروع غربالگری لیست ۷۶ میلیونی یارانه بگیران که به وضوح مشخص است تمامی آنها نیازمند دریافت یارانه ۴۵ هزار تومانی در ماه نبوده و حذف آن خللی در زندگیشان ایجاد نمی کند، گاها با حواشی و در مواردی نارضایتی همراه شد.
در حالی که طبق تبصره (۲۰) قانون بودجه سال۱۳۹۴ و حتی سال گذشته، دولت موظف به حذف یارانه نقدی افراد پردرآمد است این موضوع با وجود تمامی الزاماتی که به همراه داشته و با تمام کارهای کارشناسی که در این رابطه انجام شد هنوز به طور کامل به مرحله اجرایی نرسیده و آنطور که رسما اعلام شده است دولت از اواخر سال گذشته نسبت به حذف یارانه پردرآمدها اقدام کرده و تاکنون در این چند ماه توانسته در حد تعدادی بیش از ۲۰۰ هزار نفر را از بین جمعیت چند ده میلیونی حذف کند. تعدادی که فعلا هم در مقابل ۳۵۰۰ میلیارد تومانی که دولت در هر ماه برای پرداخت یارانه نقدی هزینه می کند قابل ملاجظه نیست و باید به اذعان خود دولتی ها تا پایان امسال حدود شش میلیون نفر از جرگه یارانه بگیران خارج شوند تا کسری ناشی از پرداخت نقدی تا حدی جبران شود.
در حال حاضر بودجه امسال دست دولت را تنها تا ۳۹ هزار میلیارد تومان برای پرداخت نقدی باز گذاشته است که البته این رقم حداقل ۶۰۰۰ میلیار تومان نسبت به منابع قابل دسترس کسری خواهد داشت.بر این اساس با وجود تمامی شرایطی که دولت در آن قرار گرفته و طبق قانون ، تاکید نمایندگان و کارشناسان اقتصاد ملزم به حذف یارانه بگیران پردرآمد است، واقعیت ها و واکنش ها چندان با این موضوع همراهی نمی کند. به گونه ای که بعد از واریز نشدن یک تا دو ماه از یارانه نقدی برخی از خانوارهای خارج شده از لیست سازمان هدفمندی یارانه ها دلایل را برای عدم دریافت یارانه کافی ندیده و نسبت به حق دریافت آن مدعی شدند در عین حال که نباید فراموش کرد در بین حذفشدگانافرادی قرار دارند که از شرایط مادی خاصی هم بر خوردار نبوده ولی به هر حال مدتی است یارانه ای دریافت نکرده اند.
چندی پیش بود که برخی رسانه ها مدعی شدند دولت نسبت به حذف چند گروه درآمدی از جمله پزشکان، صرافان ، وکلا و … اقدام کرده و در عین حال ملاک هایی نظیر خرید ماشینهای لوکس و یا سفرهای خارجی برای حذف یارانه بگیران در نظر گرفته است. هر چند که این ادعا که گاها با سند نیز مطرح شد از سوی دولتی ها مورد تایید قرار نگرفت ولی برخی حذف شدگان از یارانه نقدی افرادی هستند که دقیقا چنین شرایطی دارند.
در نمونه ای یکی از حذف شدگان که کارمند یک سازمان خدماتی بوده و از حقوق دریافتی عادی کارمندان برخوردار است عنوان می کند که یارانه نقدی وی قطع شده است؛ بررسی موضوع نشان داد عاملی که می تواند در حذف وی مورد توجه باشد تعداد سفرهای خارجی است که در یکی دو سال گذشته انجام داده است، اما با این تفاوت که این سفرها به هیچ عنوان تفریحی نبوده و جزئی از ماموریت کاری وی بوده و روشن است که این موضوع نمی تواند ملاک دقیقی برای حذف یارانه چنین افرادی باشد چرا که تاثیر چندانی در قدرت مالی آنها نخواهد داشت.
بنابراین مواردی این چنینی که افراد در سطح بالای درآمدی نبوده ولی به هر دلیلی حذف شده اند در بین حذف شدگان وجود دارند که البته این موضوع می تواند ناشی از همان خطای احتمالی اعلامی وزیر کار باشد و می توانند اعتراض خود را نسبت به مساله پیش آمده اعلام تا مورد بررسی قرار گیرد.
اما به هر حال مهمتر آن است که حتی در بین حذف شدگان اگر گروههایی وجود دارند که با وجود گله مندی نیازی به دریافت یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی نداشته و یا این رقم اثری در زندگی آنها ندارد مناسب آن است که در شرایط موجود و کسری هایی که بودجه کشور را تهدید می کند از دریافت این رقم انصراف داده و تابع قانون باشند.
این در حالی است که منابع کاهش یافته بعد از اینکه با کسری منابع هدفمندی یارانه ها سر به سر شود در بخش های دیگری مانند بهداشت و درمان و تولید سرمایه گذاری خواهد شد. بخش های ویژه ای که در طول بیش از چهار سال اجرای قانون هدفمندی یارانه ها سهمی دریافت نکرده و رونقی نیافتند.ضمن اینکه با صرفه جویی اندکی که در سال گذشته در فاز دوم هدفمندی یارانه ها شکل گرفت اقدامات مثبتی در بخش های درمانی انجام و هزینه های این حوزه به طور قابل توجهی کاهش یافت.
بر این اساس اگر حذف یارانه بگیران با کمترین خطایی از سوی دولت انجام شده و افراد پردآمد حذف شده موضوع را بپذیرند و از سویی دیگر دریافت کنندگان بی نیاز هم از دریافت انصراف دهند بی تردید کمک بزرگی به تامین منابع اجرای قانون هدفمندی یارانه ها و هزینه هدفمند منابع آن خواهند کرد. در عین حال که طبق وعده وزیر کار و رفاه اجتماعی با صرفه جویی های انجام شده نه تنها یارانه افراد کم درآمد کم نمی شود بلکه افزایش هم می یابد و سبد غذایی آنها تقویت خواهد شد.

اطلاعات تماس سازمان هدفمندی یارانه ها

تهران-خیابان فلسطین شمالی- پائین تر از تقاطع زرتشت –  نبش کوچه دانشکیان – پلاک ۴۸۵ – کد پستی(۱۴۱۵۸۴۴۹۳۳)

۰۲۱۸۸۸۰۴۵۳۷ تلفن

۰۲۱-۸۸۸۰۴۲۹۰ فکس

شماره های تماس

۸۸۸۰۵۳۴۸

۸۸۸۰۵۷۰۴

۸۸۹۰۲۲۵۳

۸۸۹۰۲۲۵۴

———————————

پرسش و پاسخ

 

* سرپرستان خانواری که در حال حاضر یارانه نقدی را دریافت مینمایند و متقاضی ثبت وقایع حیاتی(ازدواج,طلاق,فوت و….)  در خانوار خود میباشند,میبایست به همراه مدارک هویتی (شناسنامه,کارت ملی و …)و مستندات لازم به دفاتر پلیس+۱۰مراجعه نمایند.

 

 *  خانوارهائی که در حال حاضر یارانه نقدی دریافت مینمایند و متقاضی تغییر سرپرست خانوار(به دلایل محجوریت,مجنون شدن سرپرست خانوار,اعتیاد سرپرست خانوار و …) میباشند,لازم است به همراه مدرک هویتی و مستندات لازم به فرمانداریهای محل سکونت مراجعه نمایند.

واجدین دریافت یارانه های نقدی

 

با عنایت به تکلیف مصرح در بند “و” تبصره ۲۱ قانون بودجه سال ۹۳ کل کشور ,یارانه نقدی صرفا میبایست به خانوارهای نیازمند پرداخت شود.از این رو با اعلان عمومی و گسترده توسط سازمان متبوع,روزهای ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری جهت مراجعه کلیه سرپرستان خانوار متقاضی نیازمند دریافت یارانه نقدی,به سامانه رفاهی به منظور انجام ثبت نام مجدد در نظر گرفته شده.لذا طبق قانون,سازمان هدفمند سازی یارانه ها پس از پایان مهلت مقرر ثبت نام,موظف به پرداخت یارانه نقدی به سرپرستان خانواری است که نیازمندی و تقاضای خود را با ورود اطلاعات خانوار,طی روزهای ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه

________________________________________

 

بد سرپرست بودن:

طبق دستورالعمل ماده ۹ آیین نامه اجرائی ماده ۷ قانون هدفمند کردن یارانه ها در صورت اعتیاد سرپرست خانوار به مواد مخدر, محجور بودن, زندانی بودن, فوت یا مفقود یا مجنون شدن , عدم حضور سرپرست در محل زندگی (زندگی در خارج کشور) و عدم صلاحیت سرپرست خانوار, چنانچه خانوار مزبور در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه رفاهی شرکت نموده باشند, متقاضی  واجد شرایط میتواند جهت تغییر سرپرست خانوار فعلی با ارائه مدارک هویتی و سایر مستندات لازم به فرمانداری محل سکونت خود مراجعه نمایند

________________________________________

 حضانت, کفالت, قیومیت:

  در صورتی که رای دادگاه مبنی بر حضانت, کفالت و قیومیت در مورد فرد یا افرادی صادر شده باشد , تنها در صورت ثبت نام این فرد یا افراد و نیزسرپرست فرد عهده دار حضانت,کفالت,قیومیت در طرح ثبت نام فروردین  ماه سال جاری, در سامانه رفاهی میتوانند در خانوار جدید مشمول دریافت یارانه نقدی قرار گیرند, و برای این منظور میبایست به همراه رای دادگاه مبنی بر حضانت ,کفالت,قیمومیت ,مدارک هویتی و سایر مستندات لازم  فرد یا افراد مورد نظر به فرماندار محل سکونت خود مراجعه نمایند.

________________________________________

 فوت:

در صورتی که سرپرست قبلی خانوار در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه  رفاهی به منظور اعلام تقاضا و نیازمندی برای دریافت یارانه نقدی شرکت نموده باشد هنگام فوت این سرپرست ,بزرگترین فرد خانوار که به سن  قانونی رسیده باشد میتواند با مدارک هویتی و خود و کلیه اعضاء خانوار که در زیر مجموعه سرپرست قبلی در بازه زمانی فوق الذکر ثبت نام شده اند به همراه مدارک هویتی و سایر مستندات لازم از جمله گواهی فوت متوفی جهت تعیین سرپرست جدید و طی سایر مراحل به یکی از دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه نمایند.

  ________________________________________

ازدواج:

در صورتی که والدین هر یک از زوجین در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه رفاهی به منظور اعلام تقاضا و نیازمندی برای دریافت یارانه نقدی شرکت نموده باشند و در همان زمان زوج و زوجه در زیر مجموعه خانوار والدین خود نیز قرار داشته باشند,زوجین میتوانند با به همراه داشتن مدارک هویتی و مستندات لازم از جمله سند ازدواج به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و سایر مراحل جداسازی از خانوار اصلی و تشکیل خانوار جدید را طی نمایند.

  ________________________________________

طلاق:

در صورتی که زوجین در بازه زمانی ۲۰ الی ۳۱ فروردین ماه سال جاری در طرح ثبت نام مجدد در سامانه رفاهی

 

 

به منظور اعلام تقاضا و نیازمندی برای دریافت یارانه نقدی شرکت نموده باشند و در همان زمان زوج یا زوجه در زیر مجموعه ثبت نام شده باشند, در صورت وقوع طلاق میتوانند با ارائه مدارک هویتی و سایر مستندات لازم از جمله سند طلاق جهت جدا سازی خانوار و تشکیل خانوار جدید به یکی از دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه نمایند

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 332 )
  1. خسرو می گوید

    سلام بازنشسته آ موزش وپرورش دارای دو فرزند دانشجو دانشگاه آزاد و محصل هستم یارانه شهریور ما را نریخته اند من چگونه جوابگوی مخارج باشم خوهشمندم رسیدگی فرمایید متشکرم

    1. فریدون می گوید

      ستاد سامان دهی یارانه، یارانه بنده از مهر ماه قطع شده است و با داشتن دو فرزند دانشجو دانشگاه ازاد و خود بازنشسته هستم لطفا بررسی کنید. شماره ملی ۴۶۷۹۵۱۴۹۴۹

      1. مهدی می گوید

        باسلام
        اینجانب با اندکی ارثیه پدری ووام۴۵میلیون تومانی صاحب یک دستگاه اپارتمان نقلی شده ام که ماهیانه مبلغ۸۰۰هزار تومان قسط خانه پرداخت مینمایم ضمنا بیکار هستم وتعداد ۵قسط عقب افتاده است شما که خریدن خانه رازود فهمیدید چطور جزییاتش را نفهمیدید بنازم به این دولت بی تدبیر وناامید کننده

      2. گودرز کمریگوانه می گوید

        سلام اینجانب از کرمانشاه روستای های حاشیه شهر جنگ زده و۸سال دفاع مقدس وزلزله زدهای کرمانشاه می باشم سه بیکار هستم ودر آمد ثابتی نداشته ندارم جمعا ۵نفر سه فرزند دانشجو دارم بای هرماه باید پول سرویس مدرسه ودانشگاه پول ترم ماهایانه دانشگاه وپول وام بانکی ماه به ماه پول برق گاز تلفن آب موبایل وخرج منزل در طورم گرانی سال بهسال آمدیند مرحمی بر دردها باشند مسولان محترم یارانه ما ۳ ماه قعطع کردین مسولان محترم کشور عزیزمان قول دادند دست کم درآمدها بگیرند ولی تیش به ریشه مان زدیند بار مخارج بر دوشمان زیادتر کردیند شما ببیند اول مردم چقدر بدهکاربانکها وموسسه ها هستند بعدآ یارانشان قطع بنمایید گودرز کمری کرمانشاه روستای حومه استان ۳۲۵۲۸۳۶۷۹۳

  2. ش.ص می گوید

    سلام بنده هم معلم هستم سه دانگ خونه دارم فرزند دانشجو ودبیرستانی دارم بابیست وهفت سال سابقه خدمت ماهیانه یک ودویست حقوق میگیرم ببینید این مبلغ در شهر فقط ب قبض ها باید بدیم شما ها احتمالا این پولها را فقط توجیبی فرزندان خود میکنید پس این یارانه را شماها ب کی اختصاص داده این؟ فکرکنم اون بالایی ها سیرنمیشن باز اونا واجبتره، جواب بچه های ماراکی خواهد داد بخدا وندی خدا همیشه با اشک وآه ب مدرسه ودانشگاه میروند. چون پول سرویس ندارن؟ این معلم شما ها را ب مقامی که دارین رسانده. پس دریابین معلمان زحمت کش را وببینید واقعا درچه عذابی زندگی میکنن. من ماهیانه فقط یه قسط با اون یارانه واریز میکردم از شهریور قطع گردیده. چرا ؟جوابگو چه کسیست؟

    1. حسین محمد ابادی می گوید

      اره تو گفتی من اینقد حقوقمه و من باور کردن از شما بد بخت تر تو جامعه زیاد هستن ….دایی من معلمه ماهی حدودا ۳ میلیون میگیره …..‌‌این شما هاید که سیر نمیشید

      1. گودرز کمری گوانه می گوید

        خواهشمندم یارانه دههک کم در امد بهشان باز گرداننده شود مسولان محترم خداشاهد هر خانودهای کم کم هر ماهی ۴الی ۵تومان خرج قرض وام مجارج منزل پول دانشگاه سرویس دانشجو ومدرسه پول آب بدق گاز تلفن موبایل وخوردو خوراک منز ل هر هاه می شود اینجانب درآمد ثابت ندارم خواهشمندم برسی،فرمایید برای حذف یارانه دهک کم درآمد به حسابشان دوباره واریز نمایید خود مسولان کشور عزیزمان میدانند بار گرانی دوش مردم عزیزمان است ما ۸سال دفاع مقدس داشتیم خم به ابر نیاوردیم ماسیل ویرانگر داشتیم زلزله الهی داشتیم دربرابر سختی ها مردمان کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران عزیز پشت ولایت فقیه رهبر عزیزمان بوده وخواهیم بود مسولان محترم ودلسوز به فکر قشر کم درآمد جامعه به نقل از فرمایشت رهبری باشیند ۳۲۵۲۸۳۶۷۹۳

  3. فرهاد می گوید

    سلام بنده بیکار هستم وفقط یه وانت دارم که امرار معاش ما خانواده ۵ نفری است که مجبور شدم بچه ام را از مدرسه بیارم بیرون تا کمک خرج خانواده باشد ۲ ماه است که یارانه خانواده ام را قطع کردن ومن دو ماه است که پول آب وبرق را هم پرداخت نکردم خواهشمندم مشکل مرا حل کنید

    1. عبدالحسین حمیدی می گوید

      سلام بنده هیچ کاررسمی ندارم وشاقل هم نبودم من باماشین استیجاری کارمی کنم وحقوقی که می گیرم حقوق ماشین ازنصف حقوق بیشترخرج ماشین می کنم ووامی که دارم تاقریبن هیچ پولی گیرم نمیادمن باهمین یارانه خرج خوراک بچه هام می کردم پول برق واب وگاز مجبوریم ۳یا۲ماه بعدپرداخت می کردم این چه قانونی که طرف حقوقش زیاده ولی چون من ماشین دارم واپارتمان ۷۰مایونی اول بایدکسانی که حقوق بالادارندیارانه شان قط بشه چراماکه شب وروزباماشین کارمی کنیم قطبشه خواهش می کنم بیایدازنزدیک برسی کنیدتوراخداقانونرادرست اجراکنیدخیلی به من فشارامده خانمم مریضی عصبی شده ومن ازبس ناراحت می شوم ریش صورتم ریخته ۳بچه دارم وبچه چهارم هم توراه دارم خواهش می کنم رسیدگی کنیدنیازمندیارانه هستم

  4. معلم می گوید

    سلام یارانه بنده هم که یک معلم در حال بازنشسته شدن هستم قطع شده است و دلیل آن داشتن منزل مسکونی و در آمد بالای خانوار ذکر شده است در مورد حقوق معلمان که همه میدانند جقدر کم است و پس از بازنشستگی کمتر هم خواهد شد واما داشتن منزل مسکونی در یک شهرستان مگر چقدر ارزش دارد ضمن اینکه افرادی هستند با در آمد های بسیار بالا وداشتن املاک ومستقلات که یارانه در یافت میکنند مثل همیشه این دولت ودولت های گذشته به کسانی فشار می آورند که مانند معلمان فریادشان به حایی نمی رسد و … جلوگیری از دزدی ها مانند فیش های نجومی و…. را ندارند

  5. سجاد گودرزی نژاد می گوید

    سلام،بابا من پنج سال ازدواج کردم دو سال فقط سر کار بودم الان سه سال بیکارم به علی قسم په چرا یارانه منو قطع کردین تورو به دینتون این کارارو نکنین،ما حساب کردیم رو یارانه

  6. میلاد حسن زاده می گوید

    با سلام و خسته نباشید یارانه شهریور ماه من واریز نشده من بیکارم خرج زن و بچمو مادرمم با خودمه من چکار باید بکنم؟گناهم چیه ؟میگن چندتا ماشین بنامت بوده از سالها قبل……. این چه وضعیه من بیمه ندارم کار ندارم چرا با مردم اینجوری میکنین؟برین استعلام کنین کارم چیه ملک دارم یا نه بیمه دارم یا نه رو چه حسابی یارانه منه بیکارو حذف کردین؟

  7. میلاد حسن زاده می گوید

    من هیچی ندارم از خودم هیچی نه کاری نه بیمه ای نه دارایی نه پدری هیچی هیچ ……….یه بچمه دارم مادرمم با خودم زندگی میکنه یارانه شهریور ماهمو قطع کردن میگن سه تا ماشین بنامت بوده از سالها قبل خب چکار کنم ؟یه پیکان بوده با دوتا پراید فروختم نام به نام نمیکنن من چکار باید کنم ؟چرا نمیبینین خونه ندارم کار ندارم بیمه ندارم دارایی ندارم ولی میبینین سه تا ماشین ده سال پیش داشتم که فروختم تمام شده خبری ندارم اصلا …….الانم اصلا ماشینی ندارم لطفا پیگیری کنید ۰۹۱۶۹۱۴۶…
    ۱۷۵۶۹۵۹۳۶۶

  8. محسن می گوید

    یارانه خانواده ما با درآمد هشتصدهزار تومان را قطع کردند. بعد از اعتراض جواب دادند در تهران کسانی که خانه بالای صد متر دارند یارانه شان قطع میشود. ما که دستمان به جایی نرسید اما لابد برای ما نان و آب و برق و گاز که به بهانه پرداخت یارانه، گران شد قرار است ارزان بشود.

  9. دلبرشهامی می گوید

    من سرپرست خانواده هستم شماره کارت ملی ۰۰۳۶۵۳۳۳۱میباشددوفرزند مجرد دارم حقوق بازنشستگی یکمیلیونو دویست و پنجاه هست حقوق مستمری همسرم یکمیلیونو دویست و هفتاد میباشد که اونم متاسفانه میریزم بحساب دخترم که دانشجوی ارشد دانشگاه آزاد است پسرم بیکاره خرج اونم بامنه من با یکمیلیونو دویست و پنجاه چطور می تونم ازپس خرج زندگی بر بیام دوساله که بازنشست شدم بهزیستی گداخونه هنوز سنوات منو نداده

  10. حدیدی می گوید

    حفیر بازنشسته نظامی هستم کل حقوق ماهانه هم ۵/۱ (یک ونیم )میلیون تومان است (فیش حقوقیم گویاست)که بیش از نصف انرا قسط خونه میدهم. خداشاهداست از سال ۸۹ که باز نشست شدم بخاطرمشکل جسمی یک ریال هم درامد(شغل آزاد) ندارم.دارو و ندارم یک آپارتمان حدود۸۰متری بالای ۲۵ سال ساخت با کلی بدهی.در تهران دارم.یارانه ام را از مرحله۵۵ ببعد قطع کرده اند.۲۷ ماه سابفه جبهه دارم. درصورت لزوم با کد۳۳۰۱۰۰۴۹۷۰۶۰۰ از سایت ساتا وضعیت حقوق-فیش ببینید.کد ملی۱۲۲۹۶۶۸۷۹۹٫٫٫٫….

  11. سیروس شولی می گوید

    سلام از شهریور یارانه ام حذف شده به خدا من دیابت ونارسایی کلیه دارم فرزندم دانشگاه آزاد درس می خواند یه خونه خریدیم ۶۰ میلیونش وامه نصف حقوقمون رو بابت قسط ازدست میدیم خونه پدری خانمم روخواهربرادرا به اسمش کردن که وثیقه بگذاره ویکی از برادرهاش بتونه اززندان بیاد بیرون وتا۲۵ سال اون خونه درگروقوه قضاییه است

  12. مهدی می گوید

    عجب بجای اینکه یارانه رامطابق باافزایش قیمتهابیشترکنندمبادرت به قطع آنهامی کننداین مشخصه که کسی که درپایتخته وهرگزبرای خریدنرفته وپول آب وبرق نمیده ارزش یارانه رابرای کسانی که دراستانهای محروم چون هرمزگان،بلوچستان و…..زندگی می کنندرادرک نمی توانندبکنند.

  13. مسعود می گوید

    بوی اختلاس جدید میاد

  14. فرهنگی می گوید

    متاسفم برای نوبخت از یه طرف میگه حقوق معلمان باید افزایش یابد در حرف ولی در عمل که برای قطع کردن یارانه معلمان اقدام می کنیدولی برای کارکنان وزارت نفت و….که حقوقهای آنچنانی دریافت می کنندیارانه پرداخت می شودشمامعیارهارادرست شناسایی نکردیدانتظارهست دردولت امیدوتدبیر واقعا تدبیری عاذلانه برای کلیه هم وطنان اندیشیده شود
    باتشکر

    1. محسن می گوید

      آقای فرهنگی که یارانه ات قطع کردن اگه نمی تونی حق ات را بگیری چرا از کارمندان نفت مایه میذاری ،من کارمند شرکت گازم وخدا را شاهد می گیرم که حقوق آنچنانی نمی گیرم ،فقط خواستم در جریان باشید که یارانه ما را هم قطع کردن .واقعا من متعجب ام از هجمه فرهنگیان علیه نفتی ها ،

  15. محمد فخری زاده می گوید

    با سلام.
    یارانه مهر ماه بنده قطع شده،با اینکه بنده هنوز مشغول به کار نشده ام و در انتظار استخدام هستم ،لطفا راهنمایی فرمایید به استناد چه مدارکی خود رو مجاز به انجام این عمل دانسته آید.
    و من الله توفیق

  16. اصغر علیزاده 1460817427 می گوید

    در سال ۲۰ ملیون حقوق نمیگیرم ومستاجر هستم و دو دانشجو هستم ازمهر ۹۵ یارانه ام حذف شده و اعتراض ندارم

  17. امیر مقصودی می گوید

    سلام خسته نباشید، من و همسرم از سال ۱۳۹۱ که ازدواج کردیم،رفتم برای ثبت نام یارانه،گفتن با خانواده هاتون ثبت نام نکنید باید صبر کنی تا اعلام کنن بعد بیاید برای ثبت نام. بعد یک ماه رفتم گفتن شما چون نام نویسی نکردید،از انصرافی ها محسوب شدید.تا به حالم چند مرتبه اقدام کردم که متأسفانه هیچ فایده ای نداشت. لازم به ذکر است که هم مستأجر هستمو هم دو سال هست که بیکارم و با مسافر کشی امورم را میگذرونم. پس چطور میشود که من انصراف داده باشم??? آیا این انصراف است???
    لطفا راهنماییم کنید.
    ۱۳۹۵/۸/۷

  18. کارمند 2 می گوید

    سلام یارانه من از فروردین ۹۵ قطع شده است حقوقم زیر ۳ میلیون است و خانه ندارم در سایت ثبت نام کردم از همان فروردین ۹۵ درسایت آمده است که برای گرفتن جواب ۲ ماه بعد به سایت مراجه کنید .دو ماه همه عالم تمام شده ولی ۲ ماه سایت اعتراض یارانه تمام نشده است مثل اینکه حرف مرد یکی است هروقت مراجعه میکنی به سایت میگوید ۲ ماه بعد حرفهایی هم که مینویسیم هیچ و هیچ اثری در هیچ کجا ندارد .مگر منزل در میدان نورسابق -آیت اله کاشانی با یک پژو ۲۰۶ اعیانی و مرفه نشینی است؟ یکبار خانمی از سازمان هدفمندی بامن تماس گرفت و اول گفت که تمام مکالمات ظبط میشود و مصرانه خواهان انصراف من از یارانه بود هرچه من وضعیت زندگی ام رامیگفتم او میگفت عدم پیگیری بنویسم میگفتم یعنی چه ؟خلاصه مثل اینکه فقط و فقط مسئول حذف یارانه بود و چیز دیگری نه به او یاد داده بودند و نه میخواست انجام دهد وقتی گفتم آقای احمدی نژاد یارانه را در قبال گران کردن خیلی از اقلام داد مگر اجناس قرار است ارزان شود باکمال صداقت و راستگویی و …….گفت نمی دانم یعنی بیچاره جز راستگویی چیزی نمیدانست و در نهایت گفت که دولت میخواهد یارانه شما را قطع کند و بالاخره به مقصود خود که همان قطع یارانه من و امثال من بود رسید. حالا نمیدانم آیا این نوشته ها جایی اثر دارد یا نه اگر اثر دارد ………………….

  19. مهدیه می گوید

    از این ماه یارانه مارو قطع کردند سامانه رفاه هم مرتب خطا میده میگه اطلاعات اشتباهه فقط خدا لعنتتون کنه .چرا پاسخگو نیستید مگه ما جزو ایرانیا نیستیم .یکی بیاد راهنمایی کنه

  20. محمدعلی علیپور می گوید

    باسلام… پیشنهاد میگردد که خانوارها را از دریافت یارانه محروم نفرمایید بلکه تعداد یارانه بگیر هر خانواده را کسر نمایی مثلا سقف حداقل دو یا سه نفر در نظر گرفته شود

  21. محمدرضا می گوید

    بنده کارمند مترو هستم و ساکن کرج دارای همسر و دو فرزند یکشون محصل هستش دارای سطح درآمد معمولی متاسفانه یارانه بنده و خانواد ه ام را از آبان ماه ۹۵ قطع کرد ه اند .خواستم ضمن اعتراض به این کار بگویم که آخه مگه ما حق شهروندی نداریم شما به چه حقی یارانه افراد را بدون رضایت آنها قطع می کنید .دولت وظیفه دارد به تمام شهروندان بدون تبیعیض و تقیسم بندی افراد به دهک های مختلف یارانه نقدی پرداخت نماید مگر آنکه خود فرد انصرافش را اعلام کند.

  22. یونس زاده می گوید

    یارانه ما از این ماه قطع شده,میگن طبق بررسی های انجام شده یارانه شامل شما نمیشه,اونوقت این چه جور بررسی بوده وقتی چیزی به ناممون نیس نه خونه نه ماشین نه مغازه هیچی,مستاجریم و اوضاع کاریمونم جالب نیس همینجوریش تحت فشاریم اینم قطع کردین راحت بگین برین بمیرین دیگه
    لطفا رسیدگی کنین

  23. ماشااله حولگر می گوید

    با سلام شما اذعان داشتید که ما ۳ خودرو داریم.بهمین جهت یارانه ما راقطع کردید.من کارمند بازنشسته با حقوق ۱۵۵۰۰۰۰تومان ودر تهران مستاجرم.یک ریو من یک پژو۲۰۶ همسرم.متمول شدیم؟پراید۱۳۱ که نوشته بودید داریم.نداریم.ان راتبدیل به۲۰۶کردیم البته با وام بانکی .چرا به اشتباهی که کردیدقبول نمیکنید.در ثانی ماشین دارایی حساب میادیاملک شخصی تورابخدا تحقیق کنید.که من راست میگم یا نه؟چرا ضعیفترین قشرجامعه کارمند با حقوق مذکور دارای شرایط گرفتن یارانه نیست؟ازمرداد ۹۴یارانه ما راقطع کردید.انصافه خودتان قضاوت کنید.لطفا جواب منو بدید.ممنون میشم.

  24. محمدرضا گرامی می گوید

    من نمایشگاه کار میکردم
    چندسال قبل بخاطر اختلاف خریدار و فروشنده سر بدهی سند را بنام من زدند.الان ۸ ماهه یارانه ما را قطع کردند سایت اعتراض هم الکی است و دروغ نوشته ۲ ماهه جواب میده الان ۸ ماهه هیچ جوابی ندادند

  25. جواد حیاتی فرد می گوید

    سلام و خسته نباشید من پدرم خیلی وقته فوت شده و سرپرستیه ما به دست یکی از براردانه من بود و الان من ۱۹ سالمه سرباز هستم و سطح مالیه من ضعیف است و یارانه برادرم که سر پرست بوده قطع شده و من هم که زیر مجموعه برادرم بود قطع شده چیکار باید کنم

    1. حسین لطیفی می گوید

      سلام.بنده یک سال و نیم بیکارم،متاهل هستم با دو فرزند دانش آموز.اقساط وام و قرض و قسط خونه دارم.به یارانه واقعا نیاز داشتم، حداقل هزینه قبض های برق و آب و گاز و تلفنم میشد.
      تو رو خدا یارانه منو وصل کنید، یارانه شهریور منو واریز کنید.

      کد ملی: ۰۰۷۲۱۳۳۰۳۱

  26. زین العابدین کلانتری فرد می گوید

    باسلام .من فرهنگی بازنشسته هستم با۳۸ سال خدمت که دریافتی ام تا امروز به ۲ میلیون نرسیده است یارانه مرا از امرداد ماه ۹۵ قطع کرده اند .درتاریخ ۲۵ آبان ماه ۹۵ اعتراض به سازمان مربوطه تسلیم داشته ام ولی تا امروز که ۲۸ آذر۹۵ می باشد پاسخ دریافت نکرده ام .چرا؟

  27. سید علی موسوی می گوید

    سید علی موسوی
    ۲۹ دی ماه ۱۳۹۵
    با عرض سلام اینجانب فرهنگی باز نشسته هستم که ماهانه ۲۶۰۰۰۰۰تومان حقوق میگیرم که در شهرستان ساری بخش چهار دانگه روستای دور افتاده ومنطقه محروم یک ساختمان مسکونی دارم و یک فرزند در حال تحصیل دارم و یارانه من ۲ ماه قطع شده است. خواهشمندم که پیگیری بفرمائید.

  28. حسینم می گوید

    با عرض سلام و وقت بخیر.پدر من مستمری بگیر هستن و حقوقش زیر یک میلیون می باشد الان ۳ ماه میشه یارانه شو قطع کردند بعدش اعتراض نوشتیم که اینجوری به ما جواب داده شد:ب علت فروش ملک مسکونی با متراژ ۹۰ متر مربع یارانه به شما تعلق نمیگیرد .این ملک ۶ سال پیش فروخته شد و به علت پیش آمد ناگوار ناچار به فروش آن به قیمت ۳۰ میلیون شدیم.واقعآ این دلیل نمیشه که به خاطر فروش ملک ۳۰ میلیونی که ۶ سال پیش اتفاق افتاده الان یارانه ما قطع بشه_این اصلآ سزاوار نیست که به خاطر فروش ملک ۳۰ میلیونی که ۶ سال پیش اتفاق افتاده که از روی ناچاری و احتیاج بوده امروز یارانه ما قطع بشه…این عدالت نیست ن ۱۷:۳۲

  29. بانو می گوید

    باسلام همسرمن درخارج اقامت داشت که یارانه ماراتقریبادوساله قطع کردن الان نزدیکه یه سالوهشت ماه خارج نمیره وتونسته یه مغازه کوچیک توقشم اجاره کنه وغیراون هیچ کاری نداره بیش ازشش ماهه اعتراض گذاشتیم متاسفانه هنوزیارانه واریزنمیکنن بایدازچه طریقه دیگه پیگیری کنیم

  30. حمیده مقتدایی منش می گوید

    با سلام,اینجانب یکسال است که صاحب فرزند شدم,روز موعد ثبت نام یارانه ها خانواده ام مشخصاتم را ثبت نکردند که با همسرم برای ثبت نام اقدام کنم,متاسفانه موقع ثبت نام خانواده همسرم موقع وارد نکردن مشخصات همسرم سیستم برای یارانه خانواده همسرم خطا اعلام میکرد,ناگزیر همسرم دوباره با خانواده اش ثبت نام کرد,حالا من و فرزندم در هیچ سیستمی یارانه امان ثبت نشده است و دوسال است یارانه نگرفتیم,بارها به فرمانداری اهواز رفتم ولی جوابی نگرفتم,پیوسته میگفتند جواب از تهران می اید و تهران جوابی به ما نداده است,خواهشمندم یارانه من و فرزندم را پیگیری کنید,همان هم خیلی نیازمان میشود,سپاس

  31. فرزانه می گوید

    سلام پدر من بازنشسته است و حقوقش ۴۰۰۰۰۰ تومنه بیماری قند هم داره و دو فرزند دانشجو.یارانه ما از ابان قطع شده آخه چطوری وجدانتون قبول میکنه بدون هیچ اطلاعی یارانه افراد کم درامد رو حذف میکنین

  32. ابراهیم رنجبر می گوید

    با سلام ۴ماه یارانه بابام قطع شده بازنشسته مرکز بهداشته با ماهی ۹۰۰تومن حقوق خدا رو خوش میاد قطع کنید نه ماشینی نه ملکی خرج هم داره لطفا پیگیری کنید

  33. سرحد می گوید

    باسلام من ۲سال هست که حذف شدم وکسی هم پاسخگو نیست و در خانواده هم اسمم نیست الان متاهل هستم وبیکار خواهشمندم که اقدام کنید ویارانه که حق قانونی هست را به ما برگردانید چون ایرانی هستم و امریکایی نیستیم
    شماره ملی ۳۷۶۲۳۱۵۹۹۱
    سرپرست هم نیستم موقع ثبتنام حذف شدم

  34. احمد حلاج پور می گوید

    با سلام کارمند بازنشته هستم دارای دو فرزند مدت بیش از یکسال است یارانه یکنفر ما قطع شده هیچ توضییح دریافت نکردم از مورخه ۰۱/۰۱/۱۳۹۴ باز نشسته ا م .

  35. رقیه اباذری می گوید

    با سلام و درود
    اینجانب رقیه اباذری فرزند موسی دارای کد ملی ۶۱۵۹۶۸۱۳۶۲ ساکن شهرستان خرمدره واقع در استان زنجان شغل خانه دار که در مورخه ۹۴/۱۲/۱۳ شوهرم فوت نموده است هیچ درامدی برای گذران زندگی ندارم برای دریافت یارانه و افتتاح حساب در بانک مسکن ثبت نام نوده ام تا بحال هیچ مبلغی به حساب اینجانب از بابت یارانه واریز نگردیده است لذا خواهشمندم در این مورد اقدامات لازم را بعمل بیاورید با تشکر

  36. ا.م می گوید

    ملاکهاتون واسه قطع چیه…مگه میشه همینجور ی بین این همه آدم رندمی واسه بعضیها رو قطع کرد خدایی انقدر بی قانون. ادعای قانونمندی هم میکنین.بعد واسه من و زده پزشک تو شعاع ۱ کیلمتری من پزشک نیست ..چه برسه به خودم…
    در ضمن وقتی مینویسی ۲ ماه خوب سر دوماه باید پاسخ بدین وگرنه میشه دروغ

  37. احمد می گوید

    خدا شاهد باش یک معامله دو طرفه بود بدون رضایت اینجانب دولت آنرا بهم زد . حالا من هر چه خطا و گناه می کنم باید بحساب دولت بنویسی. دولت گفت یارانه میدهیم و قیمت انرژی را بالا می بریم .دولت و یکطرفه آنرا فسخ کرد . خدای من تو شاهد باش من راضی بخطا نبودم ولی دولت باعث اسلامی خودت باعث شد. از امروز که یارانه قطع شد معادل آنرا ……. بدست می آورم.

  38. منصور ضییا یی می گوید

    با سلام یارانه من از شهریور ۹۴قطع شده در صورتی که بنده بازنشیته با کمترین دریافتی و مستاحر و خانم بنده خانه دار هستند,و نه ماشین دارم و نه خونه سه فرزند دانشحو دانشگاه ازاد دارم شما که نمیتونید تشخیص بدید چرا بیخودی قطع میکنید در صورتی که در اطراف خودم میبینم انهایی که خود,و همسر شاغل و خونه و ماشین و سفر خارجه و پول گذاشته در بانک دارند و همچنان یارانه دریافت میکنند و اقعا که شما عدالت و انصاف رو کشتید و از بین بردید

    1. داود زمانی می گوید

      با سلام وباقبولی طاعات شما اینجانب داود زمانی سرپرست خانوار که در سال ۹۵ بازنشسته شده ام
      ودر حال حاضر مستاجر وفززندم دانشجوی دانشگاه ازاد ( هزینه های بسیار بالا) با توجه به اینکه
      در سایت چند بار وارد شده وچندین بار حضور مراجعه نمودم ودر سیستم ثبت شده لکن هنوز
      در این خصوص هیچ گونه اقدام صورت نگرده و مبلغ یارانه اینجانب واریز نگردیده لذا
      خواهشمند است دستور فرمائید در این خصوص اقدام مقتضی را مبذول فرمایند

      با تشکر داود زمانی

  39. حميد می گوید

    یک کارمندم با ۲۸ سال سابقه حدود ۴ ماهه که یارانه ام رو قطع کردن و ثبت اعتراض کردم و منتظر تماس در طی این مدت از دوستانم که یارانه شون قطع شده شنیدم که تماس که گرفته میشه فقط قصد توجیه حذفت رو داره و اغلب موجب مشاجره میشه تا دیگه مطمعن شی برقرار نمیشه ، من باور نکردم ولی روز تماس خانمی که تماس گرفت پس از اطلاع از عدم بیماری صعب العلاج خود یا خانواده (شکر خدا) رای رو صادر کرد و هر چه اعتراض کردم که با ۵ سر عائله و یک حقوق کارمندی متوسط (زیر ۳ میلیون) ، نیازمند یارانه هستم و تهدید تماس گیرنده به ضبط شدن مکالمه کار به مشاجره و قطع تلفن از سمت تماس گیرنده شد .
    واقعا” که نشانه های عدالت مشهود است.
    الان هم دستم کوتاهه واللا دوباره اعتراض میکردم ولی سایت طوری طراحی شده که نمیشه دومرتبه اعتراض کرد .
    آخرین حرفی که قیل از قطع مکالمه گفتم این بود که من که راضی نیستم و احتیاج دارم و امیدوارم خدا هم ازتون راضی نباشه و …… دیگر هیچ ۹۵/۱۱/۱۷

  40. صادق می گوید

    باسلام- کدملی ۴۰۷۲۱۶۶۵۸۸ – بنده ۳نفرهستیم ویارانه ام ازتیر۹۵ قطع شده وبعد ازکلی اعتراض وفرم پرکردن-ستاد هدفمندی یارانه هادرخرم آباد اعلام کردحداکثریک یادوماهه مجددابرقرارمیگردداما تاکنون که حدود۷ماه گذشته ،واریزنشده .بنده با۳۲سال سابقه دراستانداری که هنوز هم شاغل هستم وجمع حقوقم۱۸۰۰۰۰۰تومان است وبعد ازکسرکسورات وسایروامها ،ماهیانه مبلغ۱۲۰۰۰۰۰تومان دریافتی ام است.بعد ۵۶ سال سن و۳۲سال خدمت نه پس اندازی ،نه ملکی، نه سرمایه ای،بنده یه ماشین روآقراضه مدل۸۷داشتم وفروختمش۸میلیون واردیبهشت۹۵دناقسطی آوردم وبعدش یارانه ام قطع شدمراجعه کردم ستادهدفمندی گفت مجددااعتراض کن وتوسایت مینویسه شماقبلا اعتراض کردی ! چکارکنم؟واقعا چه ملاکی!تمام زندگی بنده که فقط دوسالش توجبهه و۴عملیات گذشت و..۵مترزمین تو÷ونک تهران یازعفرانیه نمیشه وآنوقت..واقعا متاسفم

  41. جمشید می گوید

    دولت بر خلاف اوامر امیرمومنین در نهج البلاغه به دو قشر ارتشی و فرهنگی بیشتر لطف میکنن البته با ذلیل کردنشان . پدر همسر بنده با ۸۰ سال سن و ۳۸ سال سابقه دبیری و معلمی پارسال یه آپارتمان معمولی با وام و کمک همه بچه ها خریده و یارانه اش قطع شد ….. فکر کنم نمایندگان مجلس و مقامات دارای ثروتهای غیر قابل محاسبه مستحق می باشند .

  42. معصومه می گوید

    من خانمی هستم که در سال ۹۱ ازدواج کردم و قبل ازدواج یارانه به حساب پدرم ریخته میشد بعد ازدواج پدرم یارانه ام را جدا کرد از خودش که با همسرم باشم.همچنین یارانه همسرم هم به حساب پدرش ریخته میشد که همسرم هم نخواست از پدرش جدا شود. الان صاحب یک فرزند هم شده ایم. ولی نمی دانم الان یارانه من کجا ریخته میشود و یارانه فرزندم هم ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمی دانم چکار کنم؟؟و از کجا پیگیر شوم

  43. کاظمی پور می گوید

    سلام
    من وهمسرم بعد از ازدواج یارانه مان را از خانواده هامان جداکردیم و بعد از آن دیگر نتوانستیم یارانه خود را وصل کنیم

    یعنی از فروردین سال ۱۳۹۲

    لطفا راه حلی بگذارید

  44. صمد می گوید

    سلام شما را بحدا بقران فکری بحال ما کنید بخدا ظلمه.من و همسرم ب همراه بچه دوساله ام ازسال ۹۳ تا حالا یارانمون قطع شده چون تازه ازدواج کردیم و قصد داشتیم از خانوادمون یارانمونو جدا کنیم اما یارانمون بعلت اشتباه مسول ثبتنام قطع شد بجدا گناه ما چیه درصورتی ک افرادی با چند راه درامد و سرمایه زیاد بازهم یارانه میگیرند اما ما ن راه درامدی ن شغلی داریم و کارگری بیش نیسیم بقران خدا زا خوش نمیاد

  45. محمد می گوید

    سلام من یک کارمند بازنشسته ام یارانه من از شهریور ۹۴قطع کردنداین کجاعدالت است تازه فرزندم که ازدواج کرده نیز نمی تواند برای دریافت یارانه ثبت نام کند بخدا راضی نیستم روز قیامت دامن مسولین را می گیرم کد ملی ۵۶۲۹۷۸۵۳۰۳

  46. اسماعیل حیدری می گوید

    سلام من یارانه خودم ازبابام جداکردم وبه پلیس ۱۰گفتم یارانه پسرم که تازه به دنیااومده بریزن به حساب خودم اداره دارایی هم نامه داده که مشکلی نداره الان دوسال ونیمه پسرم اصلایارانه بهش نمیدن رفتم گفتم بهشون میگن به ماربطی نداره میخواستم ببینم بایدچیکارکنم که یارانه این دوسال وبگیرم ممنون میشم تماس بگیرید

  47. mohammadsharif azizi می گوید

    باسلام یارانه اینجانب به مدت۱۵ماه است قطع گردیده است.اعلام نمودیددجز اصناف می باشی.اولا بنده دچار عدم تمکین مالی گریدیده و ثانیا ورشکسته شده وهمچنین مغازه را نیز جمع اوری وبه علاوه پروانه کسب اینجانب نیز از طریق اتحادیه صنف باطل شده است.لطفا نسبت به واریز مجدد یارانه اینجانب اقدام نمایید.باتشکر

  48. افراسیاب احمددی می گوید

    کارمند بازنشسته سازمان بهزیستی با دریافتی حداقل حقوق از دوسال قبل یارانه را بخاطر خرید یک اتومبیل مدل پایین خارجی قطع شده چند بار ثبت نام مجدد کردم اما هیچ جوابی دریافت نکردم من هیچ ملک ومالی از خودم ندارم اطفا رسیدگی فرمایید.با تشکر کدملی۳۸۲۱۲۶۸۳۶۰

  49. فاطمه می گوید

    سلام یک خانواده انصراف دادن از گرفتن یارانه و فرزند آن ها ازدواج میکنه چرا به اون فرزند یارانه دیگه تعلق نمیگیره چه ربطی به اون فرزند داره وقتی که ازدواج کرد و وارد یک خانواده جدید شده و خودش و همسرش توان مالی ندارن ؟؟؟؟؟؟؟؟ خانوادش داشتن که انصراف دادن ولی به فرزند چه ربطی داره آخه . این چه قانون الکی که برای ندادن یارانه تصمیم گرفته شده

  50. khosru می گوید

    سلام من یک کارگرهستم درسال چهار الی پنج ماه بیکار وفرزندی دارم که از پس هزینه های کاردرمانی وگفتاردرمانی ودارو ودکتر درنمی یام ولطف دولت تدبیر وامید هم شامل حال مان شد ویارانه ما هم حذف گردید والان هم بیکار وهر جا برا کار میریم میگن کارها فعلا تق و لق هست بعد انتخابات وبچه ام تحت پوشش بهزیستی هستن لطفا از مسولین درخواست وصل یارانه را دارم تا لاقل فرزندم از درمان عقب نمونه باتشکر

  51. سینا وثیقی می گوید

    نه ماه یارانه مان قطع شده علت را داشتن زمینی به متراژ ۶۶۶۷ اعلام کردن .در صورتی که بنده همچین زمینی ندارم .یا این زمینو به من بدید یارانه پیشکشتون یا اگه یارانه حقمه یارانمو بدید نه اینکه یک هفته مانده به انتخابات منت دادن یارانه را وعده بدید با ارسال اس ام اس

  52. محسن دانا می گوید

    سلام
    احتراما اینجانب محسن دانا از تاریخ ۱/۷/۹۴یارانه خانواده ام قطع گردیده و در تاریخ اعلام شده جهت اعتراض به موارد اعلام شده که به اسم بنده میباشد که صحت نداشته مراجعه کرده متاسفانه هیچ گونه جوابی داده نشد تا اینکه امروز تاریخ ۲۳/۲/۹۶ پیامی دریافت نمودم که یارانه شما پرداخت میشود اولا از دولت اعتدال و امید بعید است که ناحقی کند من یک کارمند شرکتهای خصوصی هستم که در پروژه های عمرانی کار میکنم که الان نزدیک هفت ماه میباشد که بی کارم خواهش میکنم که یارانه های عقب افتاده خانواده من را پرداخت نمایند از این دولت اعتدال و امید که بهش ایمان دارم درخواست میکنم که حق کشی ننمایند با تشکر و سپاس دانا

  53. محسن حقیقت کلام می گوید

    سلام
    چند ماه قبل یارانه من و خانواده ام را قطع کردید اعتراض کردم به اعتراض رسیدگی شد و طی پیامکی که ازسازمان یارانه هادریافت نمودم حسب مورد یارانه ما در اردیبهشت ۹۶ دوباره وصل و پرداخت خواهد شد احتراما معروض میدارم یارانه اردیبهشت و معوقات ان یعنی از زمان قطع باید یکجا پرداخت شود اگر فقط ماه اردیبهشت را بپردازید از طرف اینجانب قابل قبول نمیباشد
    مراتب جهت اطلاع و هر گونه اقدام لازم به مبادی ذیربط و پرداخت تمامی و یکجای خانواده اینجانب را خواستارم

  54. کریمی می گوید

    سلام
    معلمی هستم با حقوق یک هشتصد که سرپرست چهار نفرم..یک سالو نیم هست که یارانم قطع شده و به هر دری زدم فایده نداشت.دیلش داشتن ماشین ام وی ام چینی بود که با قسط سال ۹۳ خریدم و هنوز دارم به سختی قسطشو میدم و جالب اینجاست که لعنتی رو به نصف قیمت هم نمیخرنش. دیگه واقعا زندگی برام سخت شده.تورو خدا اگه دست اندر کار هستی و داری این متنو میخونی بدون که من مستحق حذف یارانه نبودم و نیستم.خیلیها هستن وضعشون از من بهتره و دارن میگرن.اخه با کدوم عدالت و یا منطق یارانه من قطع شده. حق بچه های منو خیلی راحت گرفتن و دادن به کسایی که از من بی نیازتر بودن.کد ملیمو میذارم شاید یه مسلمون پیدا شد و صدامو شنید.
    ۰۷۰۳۲۱۵۷۱۱

  55. اسماعیل سید پیران می گوید

    با سلام من یک بازنشسته اموزش و پرورش هستم که سه فرزند دو دختر و یه پسر دارم که حالا داماد دار و عروس دار و نوه دار شده ام و همسرم هم خانه دار هست و بعیر از حقوق در آمد دیگری ندارم . با این مخارج زندگی چرا یارانه نرا قطع کردید .در حالی حق مسلم من هست.

  56. کرمی می گوید

    خانمی هستم که بعلت تاهل از لیست یارانه خانواده ام حذف شده ام که با همسرم که ایشان بعنوان سرپرست خانواده ثبت نام کرد زیرپوشش قرار بگیرم اما بعد ازگذشت این سالها هنوز همسرم به تنهاایی یارانه دریافت میکند وبارها به وزارت کشور مراجعه کرده ام وجواب صحیحی دریافت ننموده ام ازجاماندگان ثبت نام یارانه ۹۳ میباشم محروم از دریافت یارانه لطفا بررسی فرمایید امثال مارا ثبت نام فرمایید

  57. حجت می گوید

    باسلام،یارانه مابه ناحق حذف شده،بدون هیچگونه تحقیق،درعین حال ماشین هایی که به نام سرپرست خانوارثبت شده قبلافروخته شدن،ولی سند بنام اون فردی که ازاینجانب خریداری کرده،زده نشده،من شخصاًاگه به روز قیامت اعتقاددارید از حقم نمیگذرم،حلال نمیکنم

  58. ایمان می گوید

    باسلام ووقت بخیر.بنده تازه ازدواج کردم ولی چون خونواده بنده و همسرم یارانه نمیگیرن به ماهم تعلق نمیگیره میخواستم بپرسم ماوقتی از اونا جداشدیم چطور به ماتعلق نمیگیره؟لطفا راهنمایی بفرمایید.باتشکر

  59. تیمور شاه وردی شهرکی می گوید

    با سلام.من تیمور شاه وردی شهرکی یک بازنشسته هستم ک دچار بیماری سرطان بودم با کلی خرج و مخارج توانستیم از پس عمل بر بیاییم .هر دفعه اعتراض زدیم در جواب میگویند به علت خرید خانه ۱۶۸ متری یارانه شما قطع گردیده پس این تحقیقاتی که میگید انجام میگیره الکی هست ما با فروش خانه ۲۵۰ متری توانستیم هم مخارج بیماری را تا به حال بدهیم و هم این خانه ۱۶۸ متری را بخریم.این انصاف نیست یک سری افرادی ک ب این پول نیاز ندارند بگیرند اما یه سری افراد نیاز دارند به دلایل اشتباه از دریافتش محرومند پس انصاف کجاست.هر بار در جواب اعتراض میگن دوماه اینده دوماه اینده.بیایید از نزدیک تحقیق کنید وضع زنگی ما را..پیامک اومده یارانه شما ۲۶ اردیبهشت ۹۶ واریز میشود اما وقتی منتظر بودیم خبری نشد تقریبا نزدیک دو سال هست یارانه ما قطع شده خواهشمندم لطفا پیگیری کنید زندگی سخت شده برامون..
    کدملی ۴۶۲۲۳۹۵۳۰۴
    شماره ۰۹۱۳۳۸۵۷۶۳۱

  60. عظیم قلیانچی لنگرودی می گوید

    در تاریخ ۲۶/۲/۹۶ به نام سرپرست خانواده به نام عظیم قلیانچی لنگرودی جهت بر قراری مجدد یارانه آمده بود اما در زمان پرداخت یارانه هیچ گونه وجهی پرداخت نشد علت چیست

  61. موسی هاشم آبادی می گوید

    از آبان ۹۴ یارانه من و همسر و دو فرزند م قطع شده مستاجر هستم و دوفرزندم تحصیل می‌کنند دلیل قطع یارانه چیست لطفا مسولین رسیدگی کنند

  62. Ali می گوید

    یارانه بنده از دو سال پیش به علت داشتن خونه و ماشین قطع گردید. در همین ماه (اردیبهشت) سال ۹۶ پیامکی با عنوان ، یارانه شما در تاریخ ۹۶/۲/۲۶ به حساب شما واریز میگردد . برای بنده اومده ولی به دروغ و کلک ارسال شده . این ریاکاری و دروغگویی برای انتخابات بوده حتما ـ انشااله رییس جمهور جدید بیاد تا راه حل بهتری پیدا بکند . به امید خدا

  63. نوراالله می گوید

    سلام
    یارانه ما این سه ماهه قطع شده و هیچگونه وجهی برامون واریزنمیشه شغلم هم کارگری هستش لطفا بررسی گنید و هر چه سریعتر علت را اطلاع دهید.
    با تشکر

  64. احمد مومنی می گوید

    باسلام ازسال ۹۳یارانه ایتجانب قطع شده وعلت دارایی کرکرده درحالیکه بنده کارمند بودم ودرخانه اچاره ای درتهران زندکی می کردم قریب ۱۳سال ودرسال۹۳ معلق ازکارشدم ومجبورشدم به زادگاهم درشهرستان برخوار اصفهان برکردم وهم زمان یارانه اینچانب قطع گردید اعتراض کردم متاسفانه جواب داده نشد.روز قبل انتخابات پیامک امد یارانه ما پرداخت میشه که انهم دروغ بود و خبری نشد خواهشمندم جواب من را بدید بااین وضع اقتصادی و اجاره نشینی و معلق شدن از کار این یارانه که کمکی ب مشگلات من می کرد قطع کردند خواهشمندم جواب بدید باتشکر احمد مومنی

  65. بهروز تقی زاد بنایی می گوید

    با سلام من خانم ف اقاپور هستم دو سال ازدواج کردم اما چون یارانه پدر من رو قطع کرده بودند گفته بودند در صورت ازدواج فرزندان یارانه انان پرداخت خواهد شد ما سه ماه است که یارانه خودمان رو از خانواده جدا کردیم اما یارانه من به حساب همسرم که سرپرست خانواده شده واریز نمیشود این چندمین بار است که اعتراض داده ایم اما جوابی دریافت نمیکنیم لطفا رسیدگی کنید

  66. رضا محمدطاهری می گوید

    با سلام مجدد
    چند بار اعتراض کرده ام این خانه بعد از فوت پدرم متعلق به ۱۰ نفر است چون مادرم ۸۰ سال دارد وبا من زندگی می کند هم مریض است وخودم دانشجو دارم -بیکارم و بعد از فوت مادر تقسیم می شود به ۹نفر ورسه از همه مهم تر خدا شاهده
    برای رای گیری خاتمی-روحانی همه با ماشین جمع میکردم یکی یکی که دکتر روحانی و خاتمی رای بیاورند این دستمزد من است متشکرم برای بار چهارم

  67. صلاح الدین معروفی می گوید

    باسلام اینجانب صلاح الدین معروفی دارای شماره ملی ۲۸۷۱۳۴۶۱۲۷ .کارمند بازنشسته هستم .دوسال است به دلیل اینکه سه ماشین مدل پایین به اسم بنده بوده و خیلی وقته فروختم وتعویض پلاک نکردن .وبعداز قطع یارانه درجا حکم توقیف ماشینها وگرفتم .و ماشنها دردست اشخاص دیگر دستگیر و تعویض پلاک شد ..بااینکه درخانه اجاره ای بسرمی برم .هیچ چیزی ندارم ..چند بار به سایت اعتراض مراجعه نموده ام فقط اعتراض روزاول قبل از حکم توقیف ماشین ها امده و نمی تونیم اعتراض بدیم ‌.برادر گرامی برید به سایت راهنمایی وراننده گی ببینبد قضیه درست است یانه ؟من به کی و کجا بگه م حکم توقیف این پلاک را داده م و توقیف شدن ودوباره بنده را استعلام کنند ..به کی بگه م ..واقعا کسی که محتاجه قطع کردین ..خواهشمندم بگید چکارکنم و چ جوری یارانه بنده بازخواهد گشت ..ادم که پلاک خودش و حکم توقیف نمیگیره .و اداره راهنمایی الان درجریانه که پلاکها ی مذکور که باعث قطع یارانه شده …باحکم قضایی توقیف و فک پلاک شدن ..خواهش میکنم به کی بگه م یکبار دیگه شرایط بنده را تحت این وضعیت بررسی و نتیجه واعلام کنند باتشکر صلاح الدین معروفی

  68. مسعود می گوید

    سلام با آرزوی طاعات عبادات بنده یکسال شایدم کمتر یارانم قطع
    شده الان بار پنجم یا بیشتر اعتراض کردم دوبار پیامک برام اومده
    ولی خبری از وصل یارانه نشدم قبلاً توزیع داده بودم من بازنشسته
    تامین اجتمایی هستم دوتا فرزند بامخارج بالا ایثارگر پسرم دانشجو
    حقوق زیر دومیلیون بااشتباه ای که دولت کرد یارانه منو خانوادم قطع شد تواعتراضهای قبلی گفته بودم من به عنوان وکیل خونه پدریمو فروختم سه دانگ خونه به نام مادرم بود وسه دانگ دیگر
    بنام بچها شد که هفت نفر می‌باشیم به من چیز کمی رسید ولی دولت چون خونه به عنوان وکالت به نام من شده بود که بفروشم تقسیم کنم یارانه منو به اشتباه قطع کرد خواهشن یارانه منو وصل کنید تا حداقل کرایه پسرم که می‌ره دانشگاه دربیاد باتشکر۰۹۱۲۵۶۱۶۹۴۷

  69. Rasool می گوید

    سلام. تورو خدا یارانه منو به قران بیکارم سه تا بچه دارم . کرایه خونه نتونستم بدم رفتم توی یدونه اوتاق ماردم دارم زندگی میکنم. تمام خرج بچه هام با همین یارانه بود به روح بابام بچه ام لیاس نداشت الان امدم یارانمو برداشت کنم برم براش لباس بخرم دیدم نریختن یارانه برام نمیدونم برگردم جواب بچه مو چی بدم. احه لامصب ها بیاید زندگیمو نگاه کنید بعد قطعش کنید سه سال برشکسته شدم برید دادگاه اسمو سرچ کنید ببینید چقدر شاکی برای طلب مالی دارم.. بخاطر پنج ملیون یک ماه زندان بودم چرا اینارو نمیاید بپرسید چرا اخه یدفعه تمام امید بچه هامو قطع کردید به خدا خسته شدم از این زندگی چرا ناحق و حق خوری میکنید تورو به هرکی که میپرستید یارانمو برگردونید.به همین شب ٢١ماه رمضان من محتاج این یارانه هستم.خرجی بچه هام هستش.میرم توی سایت نوشته اعراض شما مورد قبول شده است ..ولی یارانمو ندادن.کد ملیم٠٠٧۶۵۶١٣۶۴

  70. امیر صفدریان دهکردی می گوید

    اینجانب یک نفر بازنشسته فرهنگی با بیماری صعب العلاج که آموزش وپرورش هم درجریان بیماری بنده هم می باشد و دکتر متخصص دکتر شبانزاده هم اطلاع دارد وهم نسخه نوشته که به تهران مراجعه کنم و یک ماه دربیمارستان بستری بشم ولی به خاطر بدهی خانه خودرا فروخته و یک خانه کوچکتر خریدیم وبازهم نتوانستم به معالجه ادامه بدهم بخاطر سه فرزند دانشجو و یک حقوق بازنشستگی و..درسال ۹۵آبان ماه یارانه مارا هم قطع کردندوهرجه اعتراض کردم هیچ خبری نشد ملتمسانه خواشمندیم یارانه مارا برقرار نمایند کد ملی ۴۶۲۱۳۶۹۳۵۶ شماره حساب ۰۳۲۲۵۹۹۷۶۰۰۰۱ صادرات می باشد

  71. محمود زارع پور کجانی می گوید

    بنده بازنشسته فرهنگی با حقوق یک میلیون هفتصد هستم
    و در حال حاضر ماشین شخصا ندارم چون برای رهن منزل که سالانه افزایش می یابد ماشین ریو را فروختم
    ماکسیما مدل ۸۷ هم متعلق به فرزندم می باشد
    چرا بایستی بنده جور آنرا بکشم

  72. حسین الوندیان می گوید

    باسلام بنده بازنشسته هستم با حقوقی که الان بمن پرداخت میشود بهتر میدانید چه قدر هست چون از انجایی که میدانید ماشین من خارجی وپراید هم بنام است درصورتی پراید مال پسرم بوده ودانشجو است وبعلت کسری مایحتاج زندگی که کم میاورم پراید فروختم وخرج کردم بررسی فرمائید نسبت به برقراری آن اقدام فرمائید باتشکر

  73. مجیدی می گوید

    سلام نمیدونم به کجا باید پناه ببریم چه کسی باید جواب بده هرگز حلال نمیکنم باکدام منطق یارانه مرا قطع کردید لطفا جواب بدید

  74. سارا انوری می گوید

    من چهارساله ازدواج کردم ولی یارانه م ب حساب پدرم واریزمیشددوسال پیش یارانه خانوادموقطع کردن اعتراض هم دادیم جواب ندادالان من چندین جامراجعه کردم گفتن قابل برگشت نیس چرا؟درحال حاضروضعیت مالی سرپرست من ک همسرم هس هیچکدوم ازمشمولین قطع یارانه روشامل نمیشه لطفا رسیدگی کنید.

  75. نادر می گوید

    با سلام بنده یک خانه گلنکی ۵۰ سال ساخت که در یک محله قدیمی و کنار کانل فاضلاب واقع شده و ۳۰ درصد باید عقب نشینی کنم چند سال قبل با نزدیک شدن به بازنشستگی خریدم که بخاطر ان یارانه ام را خذف کردند مسولین محترم اول انکه بیایید از نزدیک بررسی کنیدببنید با سیلی صورتمان را سرخ داریم دوم دیگر هزینه ساخت ندارم که خدا نکند زلزله بیاید سوم از بین ۱۰۰ نفر که در یک واحد کار می کنیم فقط از من حذف شده چهارم بنده یک کارمند معمو لی هستم که حذف شدم ولی ریسا ما که حق مدیریت و ماهیانه ۱۰ ملیون تومان درامد دارند یارانه می گیرند اگر خدا و اخرت را قبول ندارید به وجدانتان مراجعه کنید ایا این عدالت و حقوق شهروندی است که در این مملکت از ان دم می زنیم لطفا یکی بیاید از نزدیک ببیند و بررسی کند حق با ما است یا نه وووووو همراه

  76. عبدالحسین حمیدی می گوید

    سلام چندبارشکایت کردم کافینت رفتم ولی تاالان حتابام تماس نگرفتم لااقل برسی کنیدمن مشکل دارم ووزندگی راسخت مگزرانم اخه کارباماشین ان هم درامدم خرج ماشین می کنم ۴فرزندگرانی خودروباوام گرفتم توراخدخوب برسی کنی

  77. خداقلی دارابی اولاد می گوید

    سلام این جانب خداقلی دارابی اولاددارای کد ملی۲۵۳۹۵۰۴۰۹۴حدود دوسال نیم می باشد که یارانه ام قطع گردیده که دلیلش را داشتن ماشین زانتیا که به اسم حودم هم نمی باشد وسند آن بنام همسرم می باشد که آن هم متعلق به برادر شوهرش بوده و که همان زمان سند بنام شخص صاحب ماشین زده شد که الان هر زمان به سایت مراجعه میکنم باز همان پیام قبلی که شما دارای ماشین زانتیا هستید رو نمایش میده خدمت شما مدیران عرض مینمایم که بنده سه فرزند خودم ودو فرزند یتیم را سر پرستی میکنم لذا از شما تقاضا دارم به این مشکل بنده رسیگی نمایید تا کمکی در حق دو فرزند یتیم که شده باشد باتشکر خداقلی دارابی اولاد

  78. سید لقمان جعفری می گوید

    سلام من دارایی کارت معلولیت هستم از بهزیستی وزارت رفاه یارانه نقدی خودم و خانواده ام را از ۵۱ به بعد حذف کرده است شماره ملی ۲۹۳۸۴۶۴۸۵۱
    شماره تماس

  79. الهقلی اسحق نیموری می گوید

    اله قلی اسحق نیموری شماره ملی۶۲۶۹۸۹۲۴۸۱بازنشسته نیروی انتظامی دارای سه نفرعایله تحت تکفل مدت مدیدی است یارانه خانواده ام حذف شده هیچگونه علتی برای این کار نمی بینم ااخیرا سهام عدالت نیزدریافت نکردم اگرحق خانواده من نیست پس حق چه کسانی هست قبل ازاین موضوع رابه جاهای دیگررسانائی شودنسبت به برقراری یارانه وپرداخت معوق ان اقدام نمایند تلفن

  80. مسعود صفایی می گوید

    سلام این بار هزارم که اعتراض میکنم چرا همش دروغ می‌گوید یکی تو این مملکت خدا تومان درامد داره داره یارانه میگیره من که یه بازنشسته هستم یارانمو قطع کردید دانشجو دارم بچه مدرسه ای دارم دو ساله یارانه منو به اشتباه قطع کردید به خدا خونه ای که فروخته شده انحصاری بوده به صورت وکالتی به نام من شده بوده تا پولشو تقسیم به نه نفر کنم بعد شما فقط کر کردید برای من بوده خدارو خوش نمیاد یارانه منو بدید

  81. مجتبی مقیمی می گوید

    باسلام خسته نباشید نزدیک ۲ساله که یارانه ما بیخودی قطع شده واعتراض هم زدم گفتن شما دو سه تا ماشین به نامتونه خدا شاهده من قبلا کارم خرید وفروش داشتم کارم نچرخید الانم مستاجرم چرا باید یارانمون قطع باشه من یک ماشین بیشترندارم اشتباه پیش اومده لطفارسیدگی کنید خواهش میکنم

  82. قادر می گوید

    ما داریم از گشنگی میمیریم چرا فکری به حال ما نمیکنید اگه یارانه رو قطع کنید خودمونو میکشیم

  83. قادر می گوید

    شما تاحالا فقر رو درک نکردین شما فرقی به حالتون نمیکنه پول دارین

  84. عبدالرحیم حیاتی می گوید

    با سلام اینجانب باز نشسته با حقوق یک و هفتصد و اقساط ماهانه هشتصد تومن خواهشمند است یارانه ام را بر کردانید مایل نیستم نفرین کنم.

  85. منوچهر یگانه دوست می گوید

    با سلام و خسته نباشید اینجانب کارمند بازنشسته هستم و هیچ منبع درامدی نداشته و به علت بستری در بیمارستان نتوانستم پیگیر پرداخت یارانه شوم و اکنون مشاهده کردم که یارانه من مدت ۵ ماه است که واریز نشده است لطفا پیگیری نمایید!

  86. مژگان می گوید

    باسلام وخسته نباشید ما ۳ سال است که ازدواج کرده ایم قبل ازاینکه یارانه مون روجداکنیم یارانه پدرشوهرم روقطع کردن وقتی ماه یارانه روجداکردیم گفتن چون وقتی یارانه پدرشوهرتون قطع شده شوهرتون جدانشده یارانه شماهم پرداخت نمیشه ولی ماواقعانیازداریم لطفاپیگیری نمایید

  87. علی می گوید

    من ی معلم با سه بچه هستم و یارانه اسفند ندادند . حالا چطوری پیگیر بشم که یارانه این ماه اسفند ۹۶ ندادند .ممنون راهنمایی کنید

  88. حسن نقضی می گوید

    باسلام یارانه فروردین ۹۷ من واریز نشده من میخاستم علتشو بدونم ،،،، آیا با حقوق وزارت کاری جزء قشر پر درامد حساب شدم که پرداخت نشده؟! ممنون میشم پیگیری کنید،،،،،، کدملی۴۱۷۲۰۷۵۴۱۱

  89. معصومه می گوید

    باسلام من سال ۹۱ ازدواج کردم من وهمسرم یارانه هاراجدانکردیم بعداز۳سال یارانه همسرم که به حساب مادرش واریزمیشدقطع شد تیرماه ۹۶ماخواستیم یارانه مان راجداکنیم وبه حساب خودمان بیادجداکردیم ولی دیگریارانه برای ماواریزنشد،به چه علت به ماتعلق نمیگیرد،ازکجابایدپیگیری کرد؟

  90. عبدالعزیز نادری پور می گوید

    با سلام اینجانب فردی کارگر از قشر مستضعف هستم نمیدانم دلیل قطع یارانه ام چی هست.برج سه امسال یارانه ام واریز نشده از لحاظ گردش مالی که دلیلی ندارند که آن را قطع کنند‌سرپرست خانواده پنج نفری هستم که درآمدی ندارم لطفا دلیل واریز نشدن آن را توجیح فرماببد

  91. عزیزالله می گوید

    شما هم فهمیدن که حقوق من قطع شده

  92. محمدصادق می گوید

    مدت بیش ازسه سالست یارانه خانواده ام را درزمانی که هشتصدوچهل هزارتومان دریافتیم بودودردوران بیمه بیکاری به سر میبردم به بهانه داشتن ماشین چینی که ارزانتراز پژو بود قطع کرده اند تااکنون که یک میلیون وهشتصدهزارتومان کمترمیگیرم هم قطع است علیرغم پیگیری همواره ماشین زپرتی رابیان می کنند درصورتیکه درشروط دولت نبود وگرنه پول قرض نمیکردم.شاهدم که بسیاری از یارانه بگیران هم ماشین خارجی خوب وگران وحقوق بسیاربالاتری دریافت میکنندوتازه طلبکارازافرادمختلف هستند.انتظارم برقراری ودریافت معوقه ها میباشد.درغیراینصورت خداوندهمه مسببین وخانواده شان را گرفتاربالاترین بلایا بکند.میدانم قهقه میزنند ولی ببینیم چی میشه

  93. موسی حاجبی می گوید

    مگه ما چ گناهی کردم که دوسال است ک یارانه نمی گیریم اعتراض ب قطع یارانه دارم

  94. فریدون ارجلو می گوید

    فریدون ارجلو،ش،م،۵۷۱۹۷۰۶۷۰۴ساکن اراک بازنشسته زودتر ازموعدبه با نارحتی قلبی وتومورربدخیم درمٍانه وضرورت بستری شدن هر۳تا۶ماه یکبار برای سیستوکپی وتزریق ب ثژ درمثانه ۶هفته،خانمی خانه دار با ۲پس بیکار ، علت قطع یارانه داشتن اتوموبیل ام وی ام ایکس ۳۳ اعلام شده من برای فروش خریده بودم یکماه داشتم خریداربا شکایت وتعقیب سند بنام خودش زد استعلام کنند ، لطفا برای برقراری مجدد وضعیت مرا منعکس وراهنمایی کنید ،سایت بسته است .تلفن

  95. غلی علی ابادی .کد ملی 0792667980 می گوید

    مدت ۴ سال است یارانه ام قطع شده به خاطر یک ماشین اشغال چینی .از مرداد ۹۷ از کار اخراج شده ام فلان ماشین خارجی چند صد میلیونی دارند یارانه می گیرند حالا من کارگر ۴ سال قطع شده پولی که حقم الان هم بیمه بیکاری می گیرم ماهی یک میلیون و صد تو رو خدا درست بررسی کنید شاید برای شما پولی نباشه ولی برای من خیلی پول بخدا نیاز دارم

  96. سروه می گوید

    با سلام اینجانب زهرە خدرپور اهل استان کردستان و سرپرست خانوارم
    اعتراض دارم به اینکه ۳سال است یارانه مرا که شامل دو فرزندم میشود را قطع کردید،چون ما واقعآ قشر ضعیفی هستیم و در حال حاضر هم با توجه به اینکه بنده ۶۷ سال سن دارم توانی هیچ کاری را ندارم و هیچگونه حقوق بازنشستگی و بیمه ای از هیچ کجا ندارم ،ازتون خواهش میکنم پیگیری کنید ممنون میشم

  97. علی اکبرلطفی 0558593674 می گوید

    سلام وعرض ادب
    دلیل قطع یارانه ونسبت به اعتراضم لطفارسیدگی کنید.

  98. داریوش قبادی می گوید

    باسلام.بنده۶ساله ازدواج کردم حدودیک سال بعدازازدواجم اقدام به جداسازی یارانه ازخانواده ام کردم ودیگر وجهی برای من واریزنشد و یارانه ام ازسال۹۳ قطع شده.بنده بیکارومستاجرهستم وهیچ گونه ملک یادرآمدی ندارم نیازمالی شدیدی دارم خواهشمندم رسیدگی بفرمایید.

  99. احمدعباسی دنگلانی می گوید

    سلام الان دوسال هست یارانه ماقطع شده بخاطریک مرغداری ده هزارتایی که مال چهارنفرهست که من برادربزرگرترهستم ویک دونگ ونیم هم مال من هست به صورت سوری دونگ برادرهایم راازطریق محضربه انهادادم که کاغذی داشته باشن الان چندماهی هم هست که مرغ نمیریزیم بخاطراینکه آب نداریم گازهم نداریم سوخت باگازوییل هست وماتوان مالی نداریم حالابااین وضع میشه زندگی کرد؟لطفارسیدگی کنین واقعا لازم دارم.

  100. زاهد می گوید

    اخه دولت وتیم اقتصادی چراانقد ناکارامده وراحت دروغ میگه.بنده روستایی هستم نه کاری نه درامد نه شغلی حتی مستاجرم.جز دهک پایین جامعه م چرا شهریور ماه رو واریز نکرده.