پسر احمدی نژاد در لاس وگاس و سلفی با خودروی آنچنانی! + عکس

8

اخیراً تصویری منسوب به فرزند احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق کشور در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود؛ در این تصاویر ادعا می‌شود که فرد مذکور «میثم احمدی‌نژاد» است که عکس‌های مختلفی از خود در فضای مجازی منتشر کرده است.

مهدی احمدی نژاد لاس وگاس عارف پوستین دوز پسر احمدی نژاد

در ادامه سایر تصاویر منتشر شده منسوب به پسر احمدی‌نژاد را مشاهده می‌کنید:

مهدی احمدی نژاد لاس وگاس عارف پوستین دوز پسر احمدی نژاد

**واقعیت**

اما واقعیت این است که تصاویر فوق متعلق است به عارف پوستین دوز فرزند نعمت‌الله پوستین دوز، مدیر عامل شرکت ملی مس ایران و مدیر عامل سابق گروه خودرو سازی سایپا.

عارف پوستین دوز صرفاً به استناد این تصویر مشترک با محمود احمدی‌نژاد به عنوان فرزند رئیس جمهور سابق معرفی می‌شود؛ تصویری که در زیر مشاهده می‌کنید:

مهدی احمدی نژاد لاس وگاس عارف پوستین دوز پسر احمدی نژاد

با تأکید بر اینکه تصویر بالا متعلق است به «عارف پوستین دوز» گفتنی است محمود احمدی‌نژاد فرزندی به نام «میثم» ندارد و «میثم احمدی نژاد» نام فرزند داوود احمدی‌نژاد برادر رئیس جمهور سابق است.

مهدی احمدی نژاد لاس وگاس عارف پوستین دوز پسر احمدی نژاد

فرزندان محمود احمدی‌نژاد به نام‌های «مهدی»، «علیرضا» و «حسنا» هستند. که تصاویری که تاکنون از آنها در رسانه‌ها منتشر شده است می‌آید:

علیرضا احمدی‌نژاد

مهدی احمدی نژاد لاس وگاس عارف پوستین دوز پسر احمدی نژاد

مهدی احمدی‌نژاد

مهدی احمدی نژاد لاس وگاس عارف پوستین دوز پسر احمدی نژاد
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 8 )
  1. سامان می گوید

    خود تیتر شما هم گمراه کننده است لطفا تیترو عوض کنید

  2. سیما می گوید

    چقدر راحت تهمت میزنیم بعضی از ما تهمت جز گناهانی که هم در دنیا و هم در آخرت عقوبت داره عقوبتش تنها مختص آخرت نیست

  3. ناشناس می گوید

    فرقی نمیکنه به هر حال جماعتی ازهمون دارو دسته نون به نرخ روز خور

  4. ناشناس اما حق شناس می گوید

    این عکسها مرا یاد فتنه هشتادو هشت انداخت که عکس گروهی از دولتمردان و فرمانده نیروی انتظامی را بعنوان اینکه صاحبان عکس فامیل وباجناقهای احمد ی نژاد هستند چاپ کرده بودند وبرای منحرف کردن جریانات حقیقی آن روزهاآنها را بدست مردم میدادند و یادمه در شهری که فقط چهل هزار نفر جمعیت داشت یکمیلیون چهارصد هزار از این برگهای کذب از لای در وبالای دیوار خانه ها بدست مردم میرساندندو صدالبته نوه بنده بمدت یکسال از آنها برای نقاشی استفاده نمودند

  5. حسین می گوید

    من دل خوشی از احمدی نژاد ندارم . ولی خوب است بدانید او فرزندی بنام میثم ندارد . این تهمت را چگون ه می خواهید جبران کنید؟

  6. بیگل می گوید

    فرقی نداره. وقتی پسر داود این ماشینو با پول مردم بدبخت ایران سوار میشه، دیگه …

  7. مهدی می گوید

    احمدی نژاد اگر پسر به این خوش تیپی میداشت دیگه دنبال ریاست جمهوری نبود

  8. Mahmood می گوید

    وقتی پارسینه به این راحتی به انتشار دروغ میپردازد از دوحال خارج نیست یا جهت گیریتان ضد نظام و انقلاب و ایران عزیز است یا یک مشت جاهل خبری برایتان مطلب میگزارند و شما اصلا از داخل ایران خبر ندارید. وقتی به عنوان یه سایت خبری یک چنین عکس دروغی را راجح به احمدی نژاد و فرزندش میگزارید جز بی اعتبار کردن سایت خود کاری از پیش نمیبرید و دلار های یامفت که از جاهای خاص میگیرید در دکانی که باز کرده اید میخورید لااقل با اون دلارها اگه ایران رو دوست داری به کمکهای انسان دوستانه بپردازید
    و