استقلال تهران و اشتباه تاکتیکی وزیر ورزش برای اعلام یک خبر

0
اعلام این خبر از سوی وزیر ورزش و جوانان که به دنبال پیدا کردن جانشین برای مدیرعامل استقلال هستیم، این باشگاه را به مسیر بحران راهنمایی کرد و قطعا تبعات خوبی برای آبی پوشان نخواهد داشت.

استقلال صدرنشین لیگ برتر است و اعلام اینکه افشارزاده باید برود در این زمان و توسط شخص وزیر یک اشتباه تاکتیکی به نظر می‌آید چرا که استقلال برخلاف پرسپولیس ثباتی نسبی داشت که آن هم با این خبر از بین رفت.

استقلال البته اشکال زیاد دارد، منهای بدهکاری به بازیکنانی مثل صادقی و بیک زاده آنهم در حد یک میلیارد تومان و منهای عقب ماندن دستمزد امثال کرار و مگویان و باز بدون در نظر گرفتن گم شدن ۴۰ هزار دلار از حقوق بازیکن فسخ قرارداد کرده باید تاکید کرد این تیم الان و در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و کاش وزیر ورزش ابتدا جانشین وی را انتخاب می‌کرد بعد در فرصت مناسب و در صورت پایین آمدن استقلال در لیگ برتر جایگزین را معرفی می کرد.

در واقع تا روزی که استقلال در صدر جدول است صحبت از تغییرات کاملا اشتباه است و اگر چه به نظر می‌رسد تازه بازی های سخت استقلال در جدول شروع شده اما باید تاکید کرد که از نظر آماری از امروز به بعد تغییر صدر نشین برگردن خود رئیس مجمع استقلال خواهد افتاد.

استقلال حالا دچار تنش می شود، هر کس درون این باشگاه می کوشد که در تغییرات سهمی داشته باشد و بیرونی‌ها هم تلاش خواهند کرد که مدیرعامل استقلال شوند و از همه بدتر خود بازیکنان این تیم هستند که از این به بعد تلاش می کنند که طلب خود را از افشارزاده بگیرند چون می‌دانند که بعد از رفتن افشارزاده مدیر بعدی تا جا بیافتد زمان می‌برد و بدتر از آن اینکه بسیاری از مدیران می گویند آن تعهدات به ما مربوط نیست و این عملا استقلال را دچار تنش های زیادی خواهد کرد.

در واقع از ابتدا انتخاب افشارزاده به عنوان یک مدیر دو شغله اشتباه بوده و حالا هم تغییر او در این مقطع زمانی استقلال را دچار تنش خواهد کرد هرچند از حالا به بعد باید تاکید کرد که با همین اعلام تغییر هم استقلال به هم خواهد ریخت و جمع کردن این تیم از نظر ذهنی و فکری بسیار سخت خواهد بود.

شاید باید گفت این خبر زلزله‌ای به جان استقلال خواهد انداخت.

منبع: مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ