انواع کنایه‌ها به مهدی طارمی/ آقای گل نزن!

0
مهدی طارمی در مسابقه پرسپولیس – استقلال اهواز موقعیت‌های زیادی را خراب کرد.

مهدی طارمی با گلی که در مسابقه تیمش مقابل استقلال اهواز زد، ۷ گله شد و به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ ایستاد. او با اینکه توانست گل سه امتیازی بزند و نقشی پررنگ در این برد سرخپوشان داشت، اما مقابل استقلال اهواز موقعیت‌های بسیار زیادی را خراب کرد که تبدیل به سوژه این دیدار شد.
پس از پایان مسابقه، برانکو از عملکرد طارمی تعریف کرد و به جای اینکه از او انتقاد کند، روش دیگری را در پیش گرفت و گفت که طارمی تلاش خود را کرده و بدشانس بوده که نتوانسته گل‌های بیشتری بزند. اما تعریف و تمجیدهای برانکو از طارمی باعث نشد که رسانه‌ها چشم خود را به روی موقعیت‌های از دست رفته پرسپولیس ببندند.
روزنامه ها در صفحه اول شماره روز شنبه خود تیترهایی را به این موضوع اختصاص داده و انواع کنایه‌ها را نثار مهدی طارمی کرده اند. روزنامه گل با تیتر «آقای گل نزن» به نوعی از طارمی انتقاد کرده. روزنامه پیروزی هم با تیتر «کفران نعمت» به این موضوع واکنش نشان داده و همشهری تیتر «آقای گل خراب کن» را انتخاب کرده است. روزنامه شوت هم با تیتر «طارمی روی اعصاب پرسپولیسی‌ها» از مهاجم سرخپوشان انتقاد کرده است. روزنامه ایران ورزشی هم تیتر زد: «طارمی یک گل زد پنج گل نزد.» روزنامه خبرورزشی هم تیتر زده است: «طارمی صدرنشین جدول گل زنی و گل نزنی.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ