سرمربی سلتا:«رئال حق اشتباه ندارد اما ما سه امتیاز را می خواهیم»

0

ادوارد کودت سرمربی سلتاویگو در مورد بازی روز شنبه این تیم و رئال مادرید صحبت کرد.

تفاوت بازی نسبت به دور رفت” باید ببنیم که چه کار می کنند چرا که از سیستم متفاوتی استفاده می کنند اما بازییکنان بزرگی دارند که می توانند با هر سیستم دیگری بازی کنند. بازی با سه مدافع میانی برایشان نتیجه بخش بوده اما نمی دانیم که از این سیستم استفاده می کنند یا نه. برای بردن در بازیها آماده می شویم و نقشه ما همین است. در بازی رفت بازی خوبی داشتیم اما موفق نشدیم. به هر صورت سه امتیاز بازی با رئال مثل بقیه بازیهاست.”

انتقادها از زیدان” همه با انتقادها زندگی می کنیم و می دانیم که این هم بخشی از کار ماست اما زیزو مربی بزرگی است. البته وقتی در جایگاه او باشی این مسائل برایت عادی می شوند.”

طلسم گلزنی آسپاس” نگران نیستم. بازیکن فوق اعلاده ای برای ماست و اگر به من بگویند که تا هزار روز دیگر هم گل نمی زند، باز هم از او استفاده می کنم.”

رئال در مقابل تیم هایی که دفاعی بازی نمی کنند، بهتر است ” مشکل برای ما این خواهد بود که نتوانیم دفاع را ببندیم وض دحمله بزنیم. دوست دارمی برنده شویم و سعی می کنیم که کارهای غیرممکنی انجام بدهیم. رئال قطعا نیاز بیشتری به پیروزی دارد چرا که حق اشتباه ندارند. آنها شاید با استرس زیادی بیشتری بازی کنند اما ما هم به دنبال سه امتیاز هستیم.”

دوئل کاسمیرو و تاپیا” همه مسائل در بازیها نقش دارند. سعی می کنیم کمترین اشتباه ممکن را داشته باشیم. می خواهیم بازی خوبی داشته باشیم و سه امتیاز را بگیریم.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ