پدری، انریکه، آلوز و بارسایی‌هایی که از رئالی نشدن خوشحال شدند!

0

رئال مادرید نیوز : یکی از روش های مرسوم بازیکنان بارسا برای کسب محبوبیت در میان هوادارانشان این است که بگویند خوشحال هستند که رئالین شده اند. آخرین نمونه در این زمینه پدری هافبک ۱۸ ساله بارسا بود که گفته وقتی پیراهن بارسلونا را پوشیده فهمیده که این پیراهن برایش مناسب نیست!

اما پدری اولین بازیکنی نیست که چنین چیزی می گوی. به طور مثال لوئیز انریکه که پس از پنج سال حضور در رئال به عنوان بازیکن آزاد راهی بارسا شده بود، گفته بود:” به عنوان یک بازیکن بارسا برایم خوشایند است که در برنابئو هو شوم. وقتی خودم را در تلویزیون با پیراهن سفید می دیدم برایم عجیب به نظر می  رسید. به نظرم پیراهن ابی و اناری برایم مناسب تر است.”

آلفونسو دیگر بازیکنی است که در آکادمی رئال رشد کرد اما به گفته خودش رویایش ملحق شدن به بارسا بود. وی پس از حضور در بارسا گفت:” می خواستم به هر قیمتی به بارسا بروم و رویایم به حقیقت پیوست.” دنی آلوز بازیکن برزیلی هم وقتی در سویا بود، از رئال پیشنهاد داشت اما سختگیری مدیران سویا باعث شد تا راهی بارسا شود. خودش تعریف می کند:” خوشحالم که به رئال نرفتم و راهی بارسا شدم چرا که کاری که در بارسا می کنیم برایم خیلی احساسی است. در بارسا همه چیز را از نو نوشتیم در حالی که در رئال باید برگه های کتابی را اضافه می کردیم که از قبل نوشته شده بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ