خریدهای احتمالی زنان رئال مادرید؛ از هافبک بارسا تا دروازه بان تیم ملی اسپانیا

0

رئال مادرید نیوز : لوانته فصل خوبی در فوتبال زنان داشته و یکی از رقبای جدی رئال مادرید برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ در فصل آینده است.

زنان رئال برنامه ریزی برای فصل آینده را آغاز کرده اند که به دنبال تقویت تیمشان در خط دفاعی هستند. ایوانا آندرس، بابت پیتر و کلودیا فلورنتینو در تیم زنان رئال حضور دارند اما آرانچا رودریگز گزارش داده است که رئال در نظر دارد که روسیو گالوز مدافع ۲۴ ساله زنان لوانته را به خدمت بگیرد که در این فصل ۱۹ بازی داشته و تیم های دیگری نظیر بتیس و اتلتیکو هم به دنبالش هستند.

اگر رئال مادرید قصد تقویت ترکیبش درون دروازه را داشته باشد، نوئلیا راموس از سویا، ماریاسون کینیونس از سوسیه داد می توانند گزینه ها باشند. لولا گایاردو که در المپیک لیون و تیم ملی اسپانیا می درخشد هم گزینه مناسبی است که تجربه هشت سال حضور در اتلتیکو را دارد.

برای پست دفاع راست به نظر می رسد که سلیا خیمنز که در تیم سیتل رین توپ می زند، یک گزینه جدی باشد. آزنار بدین ترتیب می تواند دفاع راستی را داشته باشد که با کنتی روبلس برای حضور در ترکیب رقابت کند.

در خط هافبک به نظر می رسد که خیره حمروئی هافبک بارسلونا که در پایان فصل قراردادش به اتمام می رسد، یکی از گزینه ها باشد هر چند که نرئا ایزاگیره ۲۱ ساله که در سوسیه داد حضور دارد هم یکی از گزینه هاست. در خط حمله نیز ناهیکاری از سوسیه داد و استر از لوانته گزیینه های اصلی هستند.  اگر به چهره های تیم رئال مادرید بی نیز نگاه کنیم، آری ۱۷ ساله و کارلا کاماچو ۱۶ ساله شانس حضور در تیم بزرگسالان را دارند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ