بنزما:«مسی برای بارسلونا همه کار می کند»

0

رئال مادرید نیوز : کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید روز چهارشنبه در مورد ال کلاسیکوی شنبه صحبت کرد و گفت که این بازی “بهترین بازی دنیا” است و “مثل یک فینال” برای آن آماده می شوند. وی اظهار داشت :” ال کلاسیکو از نظر من بهترین بازی دنیاست، نه برای من بلکه برای همه چرا که هر دو تیم تاریخچه بزرگی دارند و همیشه بازی خیلی مهمی بوده است.”

وی در ادامه بیان کرد:” مثل همیشه بازی مشکلی مقابل تیمی است که دوست دارد صاحب توپ باشد. ما هم دوست داریم که توپ را داشته باشیم. بازی در خط هافبک خیلی مهم خواهد بود و مثل بازی رفت برای بردن وارد زمین می شویم چرا که این برای ما یک فینال است. آنها همیشه به دنبال تملک توپ هستند. یک دروازه بان خوب و مسی را دارند که همه کاری برای بارسلونا می کند. باید مراقب باشیم چرا که خیلی خطرناک هستند.”

کریم در مورد شرایط خودش هم صحبت کرد :” نمی دانم که آیا بهترین فصلم است یا نه. هر سا از صفر شروع می کنم و سعی می کنم از سال قبلش بهتر باشم. حالا روی دور گلزنی هستم و به تلاش ادامه می دهم تا به تیم برای کسب امتیازات کمک کنم. مهم این است که برنده شویم. درون زمین احساس راحتی می کنم، هر کاری که بخواهم را انجام می دهم، به تیم کمک می کنم تا حرکات را شروع کند. بازیهایی مانده است و باید ببینیم تا پایان فصل چه می شود اما باید طوری در هر بازی حاضر شویم که گویی یک فینال است.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب باشگاه رئال مادرید اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ