تلاش چفرین برای مستثنی کردن بارسلونا از سوپرلیگ و ایجاد اختلاف

0

رئال مادرید نیوز : الکساندر چفرین رئیس یوفا در پروژه سوپرلیگ به دنیا ثابت کرد که چه آدم کثیفی است که به خاطر پول حاضر است هزار مهمل و دروغ ببافد.

او که اخیرا رئال مادرید را به حذف از چمپیونزلیگ امسال تهدید کرده (که یک ادعای کاملا کذب است) حالا سعی دارد که بارسلونا را هم مستثنی کند. بارسا تنها تیمی است که فعلا همچون رئال مادرید از حضور در سوپرلیگ انصراف نداده است. چفرین گفته است:” همه این باشگاه ها من را ناامید کردند اما باید بگویم که از بارسلونا کمتر ناامید شدم. بارسا به تازگی انتخاب شده و با او دو، سه بار صحبت کردم. با توجه به مشکلات مالی فشار زیادی را تحمل می کند و او این مشکلات را را به ارث برده و مقصر این شرایط نیست. او حتی یک استراتژی برای خروج هم قرار داده است. ”

البته مارکا در گزارشی عنوان کرده است که تهدیدهای چفرین برای حذف رئال از چمپیونزلیگ کاملا توخالی است و پایه قانونی ندارد و حتی اگر حکمی هم صادر شود بلافاصله توسط دادگاه عالی ورزش لغو خواهد شد. در حقیقت هیچ اساس قانونی برای تنبیه کردن رئال مادرید در این ساز و کار موجود نیست. جدا از این حکم دادگاه شعبه ۱۷ مرکانتیل کاملا به سود رئال مادرید است و جلوی هر گونه تنبیه را در دادگاهی دیگر می گیرد.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ