بررسی نقشه های نقل و انتقالاتی پرز: راموس، زیدان، امباپه و …

0

رئال مادرید نیوز : فلورنتینو پرز جدا از جنجال چهار روز اخیر در مورد سوپرلیگ در مورد آینده رئال مادرید هم گفتگوهای مهمی داشته است. پرز در مورد تمدید راموس، خرید امباپه یا ماندن زیدان با قاطعیت صحبت نکرد اما تائید کرد که تغییراتی در تابستان در راه خواهد بود. پرز می داند که برنابئوی جدید در راه است و باید تیم را به بهترین شکل تغییر بدهد. رئال مادرید در حال حاضر روی بازسازی ترکیبش آغاز کرده است. خرید یک کهکشانی، تعیین تکلیف راموس، نقشه دوم زیدان در صورت نماندن راموس و … برخی از بخش های برنامه پرز هستند.

ماجرای راموس: از صحبت های طرفین روشن است که این ماجرا تا روز ۳۰ ژوئن یعنی آخرین روز قرارداد راموس ادامه خواهد داشت. پرز در صحبت هایش گفت که موضع باشگاه عوض نمی شود. پیشنهاد رئال به راموس، تمدید با کاهش ده درصدی دستمزدش است. مدیر رئال گفت که این باشگاه همه گامهایی که برای تمدید باید برمی داشته را برداشته است و نوبت طرف مقابل است تا فداکاری کند و بپذیرد که باشگاه در شرایط مشکلی است. تا کنون برخی بازیکنان تیم حاضر شده اند که دستمزدشان را کم کنند. مثلا مودریچ با کاهش دستمزد قراردادش را تمدید کرد و یوویچ و اودگارد پیش از جدایی حاضر شدند دستمزدشان را کم کنند.  البته رئال مادرید در حال حاضر خرید آلابا را هم به صورت رایگان به عنوان جانشین راموس نهایی کرده است. از سویی ناچو و میلیتائو عملکرد خوبی داشته اند. از سویی اگر راموس جدا شود شاید باشگاه در مورد فروش واران تجدید نظر کند و این بازیکن را برای فصل بعد حفظ کند.

خرید یک کهکشانی:مدیر رئال مادرید می داند که برای بهبود شرایط ورزشی و اقتصادی تیم به یک خرید کهکشانی نیاز است و قطعا کیلیان امباپه بهترین گزینه است. کیلیان فعلا از تمدید با پی اس جی سر باز زده است و اگر پی اس جی حاضر به فروش وی در تابستان بعدی نشود در تابستان ۲۰۲۲ به صورت رایگان جدا خواهد شد. جدا از امباپه، هالند نیز در رادار رئال است و وکیل و پدر این بازیکن نیز ماه گذشته به مادرید سفر کردند و با خوزه آنخل سانچز و جونی کالافات صحبت کردند. رئال مادرید در بازه ای دو ساله برای خرید این دو بازیکن تلاش خواهد کرد.

مربی: در این فصل بارها زیدان تا لبه تیغ رفت اما حالا همه در باشگاه او را حمایت می کنند. رئال شانس کسب هر دو جام را دارد آن هم در حالی که فصل بسیار سختی از نظر مصدومیت ها (راموس، کارواخال و هازارد) یا کرونا پیگیری شد. پرز می گوید که زیدان بهترین مربی ممکن و یک اسطوره در باشگاه است. پرز در مورد زیدان گفت که تا ۲۰۲۲ با باشگاه قرارداد دارد و نیازی به صحبت در مورد آینده اش نیست. اگر زیدان در این فصل جامی نبرد، نمی تواند بخشی از آینده رئال باشد چرا که هرگز مربیان بدون جام در رئال نمی مانند اما شاید باشگاه در مورد وی به عنوان مربی محبوب رختکن و هواداران استثنا قائل شود. از سویی پرز می داند که نمی تواند برخورد تندی با اسطوره ای همچون زیدان داشته باشد. به همین خاطر در حال حاضر توپ توی زمین زیدان است و مربی فرانسوی در مورد آینده اش تصمیم می گیرد.  بر خلاف تجربه سال ۲۰۱۸ که زیدان به صورت ناگهانی جدا شد و دست رئال را توی پوست گردو گذاشت، این بار اما رئال مادرید خودش را برای اقدامی مشابه آماده کرده است. رئال مادرید به گزینه های مختلف شامل رائول گونزالس فکر می کند.  زیدان گزینه هایی نظیر یوونتوس و تیم ملی فرانسه را در انتظار خود می بیند. به هر صورت فعلا در مورد آینده زیدان هم همچون راموس باید تا پایان فصل صبر کنیم.

ساختار ورزشی: پرز در دوره دومش مدیر ورزشی نداشته است اما در پست های مختلف بهترین ها را دارد. به طور مثال جونی کالافات سرپرست بخش استعدادیابان رئال مادرید است که نقش مهمی در باشگاه ایفا می کند. والدانو در دوره اول پرز نقش مدیر ورزشی را داشت و بعد از آن جای خود رابه بوتراگوئنو داد. بعد از ان بوترا نایب رئیس باشگاه شد و ساکی سمت مدیریت ورزشی را برای یکس ال به عهده گرفت اما به تدریج خوزه آنخل سانچز در باشگاه  قدرت گرفت و حالا مدیر اجرایی رئال مادرید است. پرز شاید در این زمینه تغییراتی ایجاد کند و یک چهره جدید را به تیم اضافه کند.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ