آخرین گام های کروس در تیم ملی آلمان؟

0

رئال مادرید نیوز : تونی کروس مرحله گروهی یورو ۲۰۲۰ را به عنوان بهترین بازیکن مسابقات به اتمام رساند. او ۳۱۲ پاس داد که ۲۸۸ تایش به مقصد رسید و ۹۲ درصد پاس صحیح را داشت. کروس حالا در تورنمنتی که احتمالا آخرین تورنمنت ملی بزرگش خواهد بود، به درخشیدن ادامه می دهد.

کروس به احتمال زیاد بعد از یورو بعد از یازده سال از تیم ملی آلمان کنار می رود تا جا را به جوان ها بدهد. نقطه اوجش در تیم ملی آلمان مربوط به جام جهانی ۲۰۱۴ بود که به خصوص در پیروزی هفت گله مقابل آلمان با دو گل درخشان بود. حالا تونی آماده بازی حساس یک هشتم نهایی یورو میان آلمان و انگلیس می شود. او می خواهد که به درخشش در تیم ملی آلمان ادامه بدهد و تورنمنت را با خاطرات خوشی به اتمام برساند. البته تونی تا سال ۲۰۲۳ با رئال مادرید قرارداد دارد و همچنان به فوتبال بازی کردن ادامه می دهد اما می خواهد تمرکزش را فقط روی باشگاه بگذارد.

کروس برای این که به شایعات در مورد بازنشستگی ملی بعد از یورو صحه بگذارد، پس از بازی آلمان و پرتغال، توپ بازی را برای یادگذاری برداشت.کروس خودش هم گفته بود که از آن بازییکنانی نیست که بخواهد تا ۳۸ سالگی بازی کند بلکه وقتی به ۳۳ سالگی برسد به این فکر می کند که آیا نیازی به ادامه فوتبالش هست یا نه.

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار لالیگا اخبار فوتبال خارجی اخبار فوتبال اسپانیا اخبار رئال مادرید

آخرین گام های کروس در تیم ملی آلمان؟

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ