احمدزاده جام حذفی، احمدزاده لیگ نشد!

0

پایگاه خبری فوتبالی- وینگر کوتاه قامت فولادی‌ها نتوانست به مانند بازی رفت مقابل فولاد در لیگ، دروازه این تیم را باز کند.

به گزارش فوتبالی، فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی بازی با استقلال در ۹۰ دقیقه، این فرصت را داشت که دروازه مظاهری را باز کند و اجازه ندهد تکلیف قهرمان جام حذفی به وقت اضافه کشیده شود اما این بازیکن نتوانست برای دومین بار در این فصل فوتبالی به استقلال گل بزند.

در دقیقه ۸۸ یک ارسال به روی دروازه استقلال با ضربه زبیر نیک نفس همراه شد که مظاهری توپ را دفع کرد، توپ برگشتی به پاتوسی رسید و ارسال دیدنی این بازیکن در دهانه دروازه به فرشاد احمدزاده رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت تا فولاد دو موقعیت خوب را از دست داده باشد.

احمدزاده چند دقیقه بعد و قبل از پایان بازی، مجددا در موقعیت گلزنی قرار گرفت و این بار هم کرنر ارسالی پاتوسی به خوبی روی سر او جفت و جور شد منتهی این بار هم توپ او از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

درباره احمدزاده بد نیست به این نکته اشاره کنیم که برخی شایعات حاکی از توافق او با سپاهان است و این احتمال وجود دارد که او فصل آینده در اصفهان توپ بزند.

۷۶۵۵

اخبار فوتبال داخلی اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

احمدزاده جام حذفی، احمدزاده لیگ نشد!

استقلال

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ