هشدار هواداران پرسپولیس به مغانلو/ از سرنوشت این آقا عبرت بگیر!

0

پرسپولیس نیوز

این روزها خبرهایی از جدایی قطعی مغانلو از پرسپولیس و پیوستن او به سپاهان به گوش می‌رسد اتفاقی که تا حدودی ناراحتی هواداران سرخ را در پی داشته است. آنها معتقدند گرچه پرسپولیس با رفتن مغانلو ضرر نخواهد کرد اما شاید این بازیکن نتواند روزهای خوب خود را تکرار کند.

پرسپولیس حتی در بحرانی‌ترین شرایط، یکی از ایده‌آل‌ترین مقاصد برای بازیکنان است و برخی بازیکنان که از این تیم جدا شدند سرنوشت خوبی نداشتند. کنعانی‌زادگان چند سال پیش از پرسپولیس به استقلال رفت اما فوتبالش در تیم آبی تا مرز نابودی پیش رفت و با بازگشت به پرسپولیس احیا شد. نادری با دو جام قهرمانی به استقلال رفت، اما در استقلال توفیق پرسپولیس را نداشت و پس از یک فصل در نهایت آنجا را ترک کرد. بشار رسن پرافتخارترین بازیکن یک دهه‌ اخیر کشورش بود و عنوان مرد سال عراق دیگر برایش تکراری شد اما با جدایی از پرسپولیس از لیست تیم ملی عراق خط ‌خورد.

اما مطرح‌ترین گزینه بازیکنی است که پرسپولیسی‌ها امروز او را برای مغانلو مثال می‌زنند. رضا حقیقی در پرسپولیس در اوج آمادگی بود و در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل نیز به میدان رفت، اما یک تصمیم اشتباه کافی بود تا فوتبال او به پایان برسد و حالا حتی از جمع پیشکسوتان نیز کسی خبر چندانی از او ندارد. پرسپولیسی‌ها می‌گویند شاید چنین سرنوشتی در انتظار مغانلو هم باشد و او بهتر است به گذشته ها نگاه کرده و در مورد آینده تصمیم بگیرد.

اخبار فوری پرسپولیس اخبار فوتبال داخلی

هشدار هواداران پرسپولیس به مغانلو/ از سرنوشت این آقا عبرت بگیر!

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ