کارواخال:«امباپه یا هالند؟ هر دو/ سعی می کنیم فاصله با بارسا را بیشتر کنیم»

0

رئال مادرید نیوز : دنی کارواخال دفاع راست رئال مادرید در مورد آخرین شرایط خودش با رادیو کادنا سر صحبت کرد.

شرایط چطور است؟” از نظر بدنی و ذهنی خیلی خوب است. حقیقت این است که یک بار دیگر هم تیمی هایم را دیدم. این حس را داشتم که انگار برای اولین بار به این جا آمدم. از صحبت های انریکه در مورد خودم تشکر می کنم. حرفهایش برای من خیلی مهم است. از نظر روحی خیلی مهم است که بتوانم در تیم ملی باشم. سعی می کنم که با اعتماد به نفس عملکرد خوبی داشته باشم. ”

جلوگیری از تشدید مصدومیت ها:”وقتی مصدومیت هایت تشدید می شود و فصلی را داری که کمی زیر اسیه هستی، سعی می کنی که از نظر تغذیه، استراحت، نحوه کار و … تغییر ایجاد کنی. تقریبا همه چیز نقش دارد. حالا گلوتن نمی خورم،شیر گاو و گندم هم نمی خورم. شیر گیاهی می خورم. گوشت قرمز نمی خورم. خوردن برخی چیزها برای برخی افراد آسان نیست اماباید به عنوان ورزشکار رژیم خود را داشته باشیم. سبزیجات، میوه جات، مرغ و ماهی می توانم بخورم.”

بازگشت کارواخال به تیم ملی و حضور دوباره رئالی ها” کمی بحث وجود دارد. فکر نمی کنم که مربی برای انتخاب بازیکنان روی پیراهن آنها نگاه کند. او نشان داده است که فلسفه اش این است که آماده ترین بازیکنان را انتخاب کند و این بازیکن در فرم حضور در تیم ملی است. در ماه های اخیر تشخیص داده که بازیکنی از ما در تیم ملی حضور نداشته باشد و این اتفاق رخ داد. هر کسی نظری دارد. در زمان اعلام لیست، هر کسی قابل انتخاب است و هر کسی نظر خود را دارد. حضور در این جا و تصمیم گیری مشکل است اما مربی برای همین حقوق می گیرد و او باید تصمیم بگیرد.  مربی تشخیص داده که اریک یکی از چهار مدافع میانی برتر اسپانیا است و باید در لیست باشد. همین طور آنسو فاتی در میان وینگرها و گاوی در میان هافبک ها. او و کادر فنی اش لیستی طولانی و گسترده از بازیکنان را مورد نظر قرار می دهند و بر اساس مشخصه ها و بازیها آنهایی به لیست می آیند که مربی بهترین ارزیابی را در موردشان داشته باشد.”

دو بازی بعدی اسپانیا:”همه می دانیم که چه بازیهایی در پیش است. دو فینال داریم. می خواهیم پنجشنبه برنده شویم چرا که یک دوئل بسیار سخت مقابل یونان داریم. حریفی است که شانس صعود دارد. آنها همه تلاش خود را خواهند داشت تا شانس صعود داشته باشند. بردن در آن جا برای ما مشکل خواهد بود. نباید تا قبل از تعیین تکلیف بازی آتن به بازی مقابل سوئد فکر کنیم. خوب است که انریکه از بازیکنان بخواهد که کار را جدی بگیرند. ”

شرایط خودش:” خیلی هبتر شدم. در چمپیونزلیگ کمی استرس داشتم اما مقابل رایو حس بهتری داشتم. اعتماد به نفس بهتری پیدا کردم و شرایط برایم بهتر می شود.”

آنچلوتی و انریکه:” سبک کاری متفاوتی دارند. نگاه من به فوتبال خیلی شبیه به انریکه است : یک بازیکن فشار می آورد، مدت بیشتری توپ را دارد، سعی می کند که در جلوترین شکل ممکن توپ را از مقابل دروازه حریف برباید… این تفکرات را دوست دارم و لوئیز انریکه هم با آن موافق است.”

آینده لوئیز انریکه در اسپانیا:” با توجه به چیزی که نشان داده می تواند مدت بیشتری در تیم ملی باشد. مربی ایده آل وجود ندارد، نه بهتر یا بدتر. در فوتبال نتایج مهم هستند و مربی همین کار را می کند. او سعی می کند که بازیکنان جوان را به تیم اضافه کند و این را در یورو دیدیم که در یک قدمی رسیدن به فینال بود و در لیگ ملت های اروپا نیز با پلی با قوانینی عجیب شکست خوردند. با توجه به نتایج و عملکرد به نظرم خوب کار کرده و لایق ماندن است. گل امباپه را درک نکردم. فوتبال این نیست. اریک مسیر توپ را عوض کرد و اگر امباپه پشت سرش نبود، روی زمین نمی افتد… هر کسی فوتبال بازی کرده می داند که این صحنه آفساید است. داور ویدیویی را در یورو دوست داشتم البته به جز صحنه استرلینگ مقابل دانمارک. در بقیه صحنه ها تصمیم ها بی نقص بودند. در صحنه های تردیدآمیز بهتر است که اجازه بازی کردن داده شود و نباید صحنه ها این قدر با جزئیات و با دوربین فوق کند مورد بررسی قرار بگیرند چرا که حقیقت فوتبال این نیست.”

ژاوی هرناندز:” خوب است که ژاوی به لالیگا بیاید. بازیکن خیلی مهمی در بارسلونا و در لالیگا بوده است و حضورش به سود لیگ ماست. برایش در دنیا آرزوی موفقیت می کنم هر چند که رقیب ما خواهد بود اما برای هیچ کسی آرزوی بدی ندارم. قطعا تلاش می کند که بهترین عملکردش را داشته باشد اما ما تلاش می کنیم تا فاصله با بارسا را افزایش بدهیم.”

راموس:” اخیرا با من صحبت کرد. گفت که حالش خوب است. در مرحله پایانی ریکاوری خود قرار دارد. آمار از او حمایت می کنند. بازیکن مهمی در رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا است. فکر می کنم که سرجیو را در بالاترین سطح خواهیم دید. بازییکنی است که حواسش به خودش هست، به خوبی تمرین می کند و به بهترین شکل تمرین می کند. فصل خوبی در پی اس جی خواهد داشت و قطعا می تواند به این جا برگردد.”

قبلا با ترس از تشدید مصدومیت بازی می کردی؟” بله ، خیلی بد بود. بازی خانگی مقابل چلسی را به یاد دارم. حس خوبی نداشتم اما ریسک کردم. تصمیم ها را با فکر تیم می گرفتم و وقتی با ریسک بازی کنی بدترین اتفاق برای ذهن توست چرا که به شرایط بدنی خود فکر می کنی. بیل و هازارد هم لحظات مشکلی از این حیث داشتند. هر دو تلاش می کنند تا روی فرم بیایند و دقایق خوبی داشته باشند. ”

امباپه و هالند، یا هر دو؟” سخت است که یک مهاجم خالص را با یک وینگر مقایسه کنی. هر دو بازیکنان بزرگی هستند. هر دو تفاوت ایجاد می کنند. اگر دست من بود هر دو و همچنین مسی، نیمار و بهترین ها را می خریدم. دوست داشتم هر ده نفری که نامزد توپ طلا هستند را بخرم (می خندد). در زمان خریدن هر باشگاهی باید شرایط  و نیازهایش و شرایط قرارداد آنها را بررسی کند.”

دوست داشتی مسی در بارسا بماند یا برود؟” ترکیبی از هر دو، نه؟ نمی توان خوشحال بود چرا که لالیگا بدون مسی شکست می خورد اما به عنوان یک رئالی می دانیم که بازیکن مهمی برای بارسا بود. آنها بدون مسی چیزهای زیادی را از دست می دهند و همین باعث می شود که شانس بیشتری برای لالیگا و کوپا داشته باشیم.”

زوج بنزما – وینیسیوس:” اگر بهترین نباشند یکی از دو، سه تای برتر هستند. سطح فوق العاده ای دارند. هر روز درک بهتری دارند و امیدواریم این روند را ادامه بدهند.”

بنزما و توپ طلا:” یکی از مدعیان است. در سال ۲۰۲۱ خیلی خوب بوده است. کاملا عالی بوده است. بدون تردید یکی از سه گزینه اصلی خواهد بود.”

ساعت بازی رئال مادرید امشب اخبار رئال مادرید

کارواخال:«امباپه یا هالند؟ هر دو/ سعی می کنیم فاصله با بارسا را بیشتر کنیم»

منبع : مرجع خبری رئال مادرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ