بخش دوم صحبت‌های صدری: بازیکن پرسپولیس حق دارد درآمد بالا داشته باشد/ استقلال را به عنوان تیم نایب قهرمان قبول داریم

0

پایگاه خبری ساتین- سرپرست باشگاه پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم حق دارند مانند تیم‌های صنعتی درآمد بالا داشته باشند.

به گزارش ساتین، مجید صدری امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران مباحثی را مطرح کرد.

بخش دوم صحبت‌های وی را در ادامه می‌خوانید:

مطرح شدن گزینه‌های مدیرعاملی تمرکز من را به‌هم نمی‌ریزد

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع که آیا مطرح شدن اسامی مختلف برای مدیرعاملی باشگاه تمرکز او را به‌هم نمی‌ریزد، خاطرنشان کرد: اصلاً تمرکز من به‌هم نمی‌ریزد. اصلاً فردا به من بگویند که مدیرعامل شده‌ام. مگر نمی‌توانند من را هفته بعد جابه‌جا کنند؟ این مورد که همیشه بوده است و یک هفته بعد هم من را می‌توانند جابه‌جا کنند. این موارد حاشیه‌ای است و خیلی مسائل مهمتری داریم که به آن می‌پردازیم. برای موارد حاشیه‌ای که جو آرام شود، درست می‌گویید.

تلاش می‌کنیم تا پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه دیگر بسته نشود

«مدیران استقلال و پرسپولیس همیشه از پرونده‌های مدیران قبلی انتقاد می‌کنند و این چرخه ادامه دارد. شما تاکنون از باز شدن پنجره صحبت کرده‌اید و سؤالی که من از شما دارم، این است که پنجره پرسپولیس چه زمانی دوباره بسته می‌شود؟»، وی در پاسخ به این سؤال تصریح کرد: تلاش ما این بوده است که این پنجره را باز کنیم تا دیگر بسته نشود. کاری به گذشته نداریم، ولی اگر ما خودمان را از لحاظ مالی تقویت کنیم، دیگر ۱۰۰ هزار دلار پولی نیست که پنجره باشگاه با آن بسته شود. الان ۱۰۰ هزار دلار ما را بیچاره کرده است. اگر به منابع مالی که مدنظر ماست دسترسی پیدا کنیم، دیگر مشکلی پیش نخواهد آمد.

باشگاه پرسپولیس حاضر است قرارداد‌هایش را افشا کند

وی در ادامه یادآور شد: حدوداً یک و نیم میلیون دلار را می‌توانستیم خرج توسعه باشگاه کرده، به بازیکن پرداخت کنیم و تجهیزات بخریم، ولی این پول را به دو نفر آدم دادیم. نکته‌ای که وجود دارد این است که باشگاه پرسپولیس حاضر است قرارداد‌هایش را افشا کند. قراردادی که با دو بازیکن تاجیکستانی بسته‌ایم،‌ رقمش از بازیکنان معمولی خودمان کمتر است. بازیکنان ما را نگاه کنید. قراردادشان از رقمی که تیم‌های صنعتی داده‌اند، خیلی کمتر است. بازیکنانی که در پرسپولیس بازی می‌کنند به عشق پرسپولیس در این تیم مانده‌اند، ولی دو برابر این پول را تیم‌های صنعتی می‌دهند. شما بروید از دستگاه نظارتی یا هرکس دیگری که می‌‌توانید سؤال کنید که آقای مغانلو در پرسپولیس چقدر می‌گرفت و الان در باشگاهی که رفته چقدر پول می‌گیرد؟ یکی این مسئله را مشخص کند.

بازیکن ما حق دارد مثل بازیکن یک تیم صنعتی درآمد بالا داشته باشد

صدری با بیان اینکه «این تفاوت‌ها ما را بیچاره می‌کند»، اضافه کرد: ما حتی به بازرسی کل کشور هم این موضوع را گفتیم. آنها بودجه‌‌هایی دارند که ما نداریم،‌ نه ما و نه استقلال. ما سقف داریم و نمی‌توانیم بالا‌تر از آن سقف پرداخت کنیم، در صورتی که الان بیشتر بازیکنان تیم ملی برای پرسپولیس هستند. ما شرمنده آقای وحید امیری هستیم. آقایان ترابی،‌ سرلک یا امیری همه با عشق اینجا مانده‌اند. حداقل پیشنهادی که گل‌محمدی داشت و با من مطرح کرد دو سه برابر پولی است که الان ما به ایشان می‌دهیم، ولی من خواهش کردم که بماند و تمدید کند. بازیکن ما هم حق دارد مثل بازیکن یک تیم صنعتی درآمد بالا داشته باشد، ولی باید زیرساخت‌ها را فراهم کنیم. بازیکنان ما همه دلی ایستاده‌اند و به مراتب از اینجا بیشتر پول می‌توانند بگیرند. چه بازیکنان و چه کادر فنی. از تمام افرادی که از پیش ما رفتند سؤال کنید در تیم‌های جدید‌شان چقدر می‌گیرند.

امیدوارم یک بار برای همیشه مشکل مالیاتی ما حل شود

وی راجع به مشکل مالیاتی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: درباره بحث مالیات آقایان خاندوزی (وزیر امور اقتصادی و دارایی) و سجادی (وزیر ورزش و جوانان) به ما کمک کردند. حدود یکی دو ماه پیش که اداره مالیات حساب باشگاه را مسدود کرده بود، به لطف این دو بزرگوار مشکل حل شد. یک بار باید این مسئله روشن شود. مالیات در نظر گرفته شده برای سال ۸۰ به بعد است. هر عددی اعلام می‌کنند، قسط‌بندی کنند. متأسفانه اتفاق بدی که دوباره افتاده، این است که دوستان مالیات تهران پولی خواسته‌اند و حس می‌کنم حساب‌های باشگاه را می‌خواهند مسدود کنند یا مسدود شده است. امیدوارم یک بار برای همیشه این مشکل حل شود.

به پشتوانه هواداران، ورزشگاه شهیدکاظمی برای پرسپولیس است

صدری درباره مالکیت ورزشگاه شهیدکاظمی اظهار داشت: قرار است در این رابطه جلسه‌ای را با حضور آقای سجادی و همینطور آقای زاکانی شهردار تهران برگزار و برای دریافت سند ورزشگاه شهیدکاظمی اقدام کنیم. فکر کنم به پشتوانه هواداران، این ورزشگاه برای پرسپولیس است. برنامه‌هایی برای توسعه دو زمین در این ورزشگاه در نظر داریم. نیاز است که در این ورزشگاه یکی دو زمین دیگر داشته باشیم. قصد داریم استانداردهای سازمان لیگ را رعایت کنیم تا یکسری از بازی‌ها مثل دیدار روز گذشته با ویستا توربین را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کنیم. با وجود اینکه سند به نام باشگاه نشده است، حس می‌کنیم شهرداری به ما محبت دارد و حالا حالاها در اختیار ما قرار دارد. با پیمانکار مجموعه درفشی‌فر هم در حال صحبت هستیم تا اقاله قرارداد کنیم.

استقلال را به‌عنوان تیم نایب قهرمان قبول داریم و مشکلی با آنها نداریم!

خبرنگاری به سرپرست باشگاه پرسپولیس یادآوری کرد که پیمانکار درفشی‌فر با کمپ استقلال مشترک است که صدری در این زمینه گفت: کاری به پیمانکار مشترک با کمپ استقلال نداریم. استقلال را به‌عنوان تیم نایب قهرمان قبول داریم و مشکلی با آنها نداریم! با پیمانکار صحبت کرده‌ایم که کارها را جلو ببرد تا زمین آنجا را تبدیل به چمن طبیعی کنیم و تیم‌های پایه نیز به شهید گمنام بروند. محسن خلیلی را مأمور این کار کرده‌ایم. ما ۳۰ درصد پرداختی به تیم‌های پایه داشتیم. خلیلی گفت در ۱۱ سال گذشته هیچ وقت این موقع سال چنین پرداختی برای تیم‌های پایه‌ای صورت نگرفته بود. هر زمان که به بزرگسالان پرداختی داشته باشیم، آکادمی را هم می‌پردازیم. در کنار آنها، پرسنل باشگاه را داریم که تمام مبالغ‌شان را پرداخت کرده‌ایم، حتی پاداشی که از سال ۹۸ مصوب شده است را گفته‌ایم بدهند، چون پرسنل باشگاه زحمت می‌کشند و قدردان زحمت‌شان هستیم.

زمان سمیعی حس نمی‌کردم که در هیئت مدیره هستم!

وی در پاسخ به این سؤال که در این مدت که در باشگاه پرسپولیس بوده خیلی از مشکلات توسط او حل شده است و اگر احیاناً به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب نشود به کارش در پرسپولیس ادامه خواهد داد یا خیر، گفت: من می‌گویم اصلاً همین امروز هر پنج عضو هیئت مدیره و مدیرعامل را گذاشتند. مگر نمی‌توانند این افراد را هفته آینده جابه‌جا کنند؟! اصلاً نباید فکرمان را به این مسائل معطوف کنیم. من به هواداران گفتم که تا روزی که هستم در خدمت هستم و سعی کردم به حرف‌هایم عمل کنم. من هر جایی که بودم کارم اجرایی بوده است. من زمان سمیعی حس نمی‌کردم که در هیئت مدیره هستم و واقعاً کمک بودم. الان هم هرجایی که برای باشگاه کمک لازم باشد تمام قد در خدمت هستم. ان‌شاءالله تکلیف باشگاه روشن می‌شود و همه چیز درست خواهد شد.

اصلاً معلوم نیست که استقلال و پرسپولیس به کجا واگذار می‌شوند

صدری درباره واگذاری باشگاه پرسپولیس به وزارت اقتصاد و دارایی تصریح کرد: اصلاً معلوم نیست که کدام باشگاه به کجا واگذار می‌شود. وزارت دارایی، دادگستری و ورزش از اعضای مجمع ما هستند. یکی از راه‌هایی که در زمان آقای علی‌نژاد عنوان شد این بود که مالکیت این دو تیم را به یک وزارتخانه بدهند، ولی در بحث کاری ما چیزی را کم و زیاد نمی‌کنیم. به هر حال هر اتفاقی برای ما بیفتد، برای تیم رقیب هم می‌افتد. بعید می‌دانم که مالکیت دو باشگاه یکی باشد.

آقای مصطفوی زیر حرفش نمی‌زند

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های مصطفوی مبنی بر اینکه مشکل سرخابی‌ها حل نشده است و امکان حذف آنها از لیگ قهرمانان وجود دارد، گفت: خیلی از این مسائل که برای ما نوشتند برای سال ۸۰ بود. من بعید می‌دانم. وقتی ما به هواداران‌مان قول دادیم، جلوی همه دوستان هم گفتیم که مشکل حل شده است، دیگر آقای مصطفوی که نمی‌آید زیر حرفش بزند.

مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال صادر می‌شود

صدری در خصوص اینکه سعید عباسی (رئیس کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای) گفته است که استقلال و پرسپولیس به هواداران‌شان قولی ندهند خاطرنشان کرد: آقایان عباسی، مصطفوی و عزیزی خادم طوری کار می‌کنند که مجوز حرفه‌ای دو باشگاه صادر شود.

نباید با خلیل‌زاده بی‌مهری کنیم، از او شکایت نخواهیم کرد

وی درباره عدم شکایت پرسپولیس از شجاع خلیل‌زاده و نگرفتن غرامت از این بازیکن گفت: قرار نیست بچه‌های خودمان را از بین ببریم. نباید با خلیل‌زاده و دیگر بازیکنان بی‌مهری کنیم که وقتی از باشگاه می‌روند دلخور باشند و دوست نداشته باشند برنگردند. اگر قرار باشد که غرامت بگیریم قطعاً با خلیل‌زاده هماهنگ می‌کنیم، ولی تمام کسانی که در پرسپولیس بازی کردند برای ما قابل احترام هستند و ما سعی می‌کنیم رابطه خوبی با آنها داشته باشیم. ما با خلیل‌زاده مشکلی نداریم.

ان‌شاءالله تا آخر دی ماه بتوانیم سهام‌مان را در بورس عرضه کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که «حضور باعجله دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس کار درستی است؟»؛ تصریح کرد: اولاً که چند سال است که دنبال این کار هستند. جناب آقای رئیسی هم دستوری داد تا ظرف مدت کوتاهی این مشکل برطرف شود و ما به بورس برویم. ما جلسه‌ای را به همراه استقلال در دیوان محاسبات برگزار کردیم و یک زمان‌بندی را تعیین کردند. ان‌شاءالله تا آخر دی ماه بتوانیم سهام‌مان را در بورس عرضه کنیم. کلش هم ۱۵ درصد عرضه می‌شود و می‌توانند پنج درصد به پنج درصد به مردم معرفی شود.

حسن ورود به بورس شفافیتی مالی است

صدری درباره اینکه دو باشگاه صورت‌های مالی درستی اعلام نکردند، گفت: ما ارائه کردیم و فقط یک اختلاف‌نظر بود. ما صورت مالی سال گذشته را داده بودیم که دوستان هم متقاعد شدند و برای امسال هم در حال مذاکره هستیم و حسابرس در حال بررسی است. در حال حاضر با ۱۵ درصد می‌توانیم شروع کنیم و کم‌کم ادامه دهیم و به سمت خصوصی‌سازی پیش برویم. یک حسنی که ورود به بورس دارد این است که با شفافیتی مالی که به وجود می‌آید خیلی از مسائلی که الان با آن روبه‌رو هستیم، برطرف می‌شود.

صدری در پاسخ به این سؤال که کارگزار باشگاه پرسپولیس به صورت ماهیانه چقدر به باشگاه پرداختی خواهد داشت، گفت: قراردادی که ما با کارگزار داریم، ۲۲۰ میلیارد تومان درآمد برای سوشال است که شاید هفته بعد تمام این قراردادها بسته شود و تمام پول را به ما بدهد. تمام درآمد ما در حوزه تبلیغات محیطی هم ۱۱۰ میلیارد تومان است.

وی در واکنش به پرسش عجیبی مبنی بر اینکه آیا این درآمد ۲۲۰ میلیاردی به زمان بعد از مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد مربوط می‌شود یا به زمان او هم ارتباط پیدا می‌کند، گفت: زمان آقای انصاری‌فرد چه ربطی دارد؟!

در بحث تبلیغات محیطی مدیون سجادی و عزیزی خادم هستیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس سپس با این مسئله مواجه شد که آیا این قرارداد به بانک گردشگری ارتباط دارد که قراردادش در زمان انصاری‌فرد امضا شد، خاطرنشان کرد: آقای انصاری‌فرد کاری نداشته است. ما یک قرارداد ۲۲۰ میلیاردی و یک قرارداد ۱۱۰ میلیاردی در حوزه تبلیغات محیطی داریم. شاید یک جنگ و دعوایی در زمینه تبلیغات محیطی شد، اما باز هم باید بگویم که آقای سجادی و عزیزی خادم همکاری کردند. حتی اگر ما دعوا هم کردیم و هر اتفاقی افتاد، اما اگر این دو عزیز نمی‌خواستند، این اتفاق رخ نمی‌داد. مانند سال‌های گذشته که اتفاقی رخ نمی‌داد. در بحث تبلیغات محیطی ما مدیون آقای سجادی و عزیزی خادم هستیم.

روی کمک هواداران حساب می‌کنیم

صدری افزود: درباره بحث درآمدها باید از حق پخش هم بگوییم. ما در این مورد نامه‌ای به آقای جبلی رئیس صداوسیما زدیم و درخواست کردیم جلساتی برگزار شود که فکر می‌کنم خود او هم موافق باشد. درباره پخش اینترنتی هم مباحثی داریم و هفته گذشته به تمام شرکت‌های مربوطه نامه زدم. خواهش من از  هواداران است و واقعاً روی کمک آنها حساب می‌کنیم. اگر آنها با باشگاه هماهنگ باشند و در فضای مجازی هم از حوزه‌هایی که ما معرفی می‌کنیم، استفاده کنند درآمد خوبی خواهیم داشت. در یکی از کانال‌هایی که معرفی کردیم، حتی اگر یک ریال سهم باشگاه باشد، به حساب باشگاه می‌آید و روز اول کسی باور نمی‌کرد مسئله این همه شفاف باشد. این مسئله در پخش‌های اینترنتی هم می‌تواند صورت بگیرد. در بحث لباس فروشی هم فروشگاه‌هایی هستند که شبیه لباس ما را می‌فروشند و چرا این نباید برای خود باشگاه باشد؟ از هواداران خواهش می‌کنیم از جایی که ما معرفی می‌کنیم، اقدامات خود را انجام دهند. در اروپا کپی رایت رعایت می‌شود و کسی نمی‌تواند کار غیرقانونی کند، اما در حوزه لباس همین منیریه لباس با لوگوی ما را می‌فروشند و باید درصدی از سود آن به باشگاه برسد و سهم ما هم چیزی نمی‌شود. پخش اینترنتی بازی‌های ما در شبکه‌های مختلف وجود دارد و باید سهم باشگاه را بدهند. این مسئله را دنبال می‌کنیم و هواداران هم اگر در این حوزه ما را حمایت کنند، اتفاق خوبی می‌افتد.

۴.۵ میلیارد بدهی ما به باشگاه پدیده تبدیل به ۱۶ میلیارد شده است!

وی در واکنش به اینکه سیدمهدی سیدصالحی مدیر تیم فوتبال پدیده گفته بود تا زمانی که طلب این باشگاه مربوط به رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی پرداخت نشود، اجازه نمی‌دهند پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس باز شود، گفت: در این خصوص هم صحبت کردیم و متأسفانه این قرارداد هم ماجرایی دارد. دوستان ما با باشگاه پدیده تفاهم‌نامه شش میلیاردی امضا کرده‌اند که یک و نیم میلیارد آن پرداخت شد، اما چهار و نیم میلیارد باقی ماند. یک بندی در این تفاهم‌نامه وجود دارد که به ازای هر یک روز تأخیر، روزی ۱۰ میلیون جریمه شود و حالا ۴.۵ میلیارد تبدیل به ۱۶ میلیارد شده است! در این خصوص با آقای حمیداوی و حیدرپور صحبت کردم و گفتم همین فردا اصل پول را می‌دهیم و مشکل ما با جریمه است.

به‌عنوان مسئول باشگاه دولتی نمی‌دانم چطور پول باشگاه پدیده را پرداخت کنم

سرپرست باشگاه پرسپولیس در واکنش به این سؤال که آیا باشگاه پدیده تمام پول و جریمه را می‌خواهند، گفت: آنها به ما محبت دارند و خیلی این مبلغ را کم کردند، اما خودم به‌عنوان مسئول باشگاه دولتی نمی‌دانم چطور این پول را پرداخت کنم. نمی‌دانم روزی ۱۰ میلیون جریمه چیست. خود من سال گذشته برای باشگاه پول قرض گرفته‌ام و خیلی‌ها می‌گویند صدری پول قرض کرده است. بله پول قرض کردم، اما ما ۳.۴ میلیون دلار در AFC پول داریم و از دوستان‌مان پول گرفتیم که بهره‌ای هم نمی‌دهیم، اسمی از آنها نبردیم و تبلیغی هم برای کسی نکردیم. روی اعتبار ما پولی به باشگاه دادند و خواستند زمانی که ما پول AFC را گرفتیم، به آنها پس بدهیم. در این مورد هم مصوبه هیئت مدیره داریم و در مصوبه لحاظ شده، زمانی که از AFC پول گرفتیم،‌ آن را برگردانیم. مانند پول بودیمیر که یکی از دوستان آن را انجام داد و هر وقت او را می‌بینیم شرمنده می‌شویم، چون حتی کارهای صرافی را هم خود این فرد انجام داد و قرار بود سه ماهه پول را پس بدهیم و الان یک سال گذشته است. حالا دوستان می‌گویند ما قرض کردیم. بله همینطور است، اما هیچ سودی یا جریمه‌ای قرار نیست بابت آن بدهیم. در مورد پدیده مشکل ما این است که باید روزی ۱۰ میلیون جریمه بدهیم و این پول را نداریم. اگر آقای حمیداوی دستور بدهد، ما همین امروز اصل پول را به آنها خواهیم داد.

قطعاً برای موضوع رادوشویچ تدبیر داریم

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه چه تدابیری برای بازگشت رادوشویچ اندیشه است، گفت: اگر الان برنامه‌مان را بگوییم به بیرون درز پیدا می‌کند، ولی قطعاً ما برای این موضوع تدبیر داریم. اولین خواسته ما این بود که ایشان برگردد و دو بار نامه زدیم که «برگرد و بیا بازی کن». اگر جواب داد که هیچ ولی اگر جواب نداد به دنبال راه قانونی می‌رویم.

هنوز هم فکر می‌کنیم رادوشویچ راستگوست

صدری درباره اینکه او راجع به مدیران قبلی صحبت کرده است، ولی اگر باشگاه موفق به بازگرداندن رادوشویچ نشود، پرونده‌ای ۷۰۰، ۸۰۰ هزار دلاری در پیش خواهد بود، تصریح کرد: ما نگفتیم مدیران مقصر بوده‌اند یا خیر. ما ۸۰ هزار دلار به ایشان پرداخت کردیم. مطالبات ایشان از زمان آقای انصاری‌فرد هم بوده است، ولی ما قدم برداشتیم و گفتیم می‌خواهیم این بدهی را صفر کنیم. حداقل سه شاهد اینجا دارم که گفتم ۸۰ هزار یورو می‌دهیم و از جا به بعد هم مثل بازیکنان واریزی برای او خواهیم داشت، بازیکن و ایجنت ایشان هم به ما گفتند که می‌ماند. نامه هم نوشته بودیم که ایشان امضا کند، ولی اینقدر فکر می‌کردیم که او آدم راستگویی است متأسفانه (جمله نیمه تمام می‌ماند). البته هنوز هم فکر می‌کنیم راستگوست. ممکن است او را ناراحت کرده باشند، ولی دوباره از ایشان خواهش می‌کنم که برگردد. نکته‌ای که وجود دارد این است که ما اعتماد کردیم و الان باید دنبال راه قانونی باشیم. قطعاً قانون هم به ما حقی داده است. من سه چهار شاهد دارم که بازیکن گفت اگر من ۸۰ هزار‌تا بگیرم، دیگر اوکی است.

باشگاه پرسپولیس باید در زمینه حقوق بین‌الملل مقداری قوی‌تر عمل کند

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا این امکان وجود دارد که باشگاه از جدایی رادو ذینفع و برنده شود، ابراز داشت: ابتدا از او می‌خواهیم که برگردد، ولی اینکه بخواهیم برنده شویم (جمله نیمه تمام می‌ماند). یک نکته بگویم من حسم این است که باشگاه در زمینه حقوق بین‌الملل باید مقداری قوی‌تر عمل کند. ما باید بتوانیم در پرونده‌ها وکلای بین‌المللی درست و حسابی داشته باشیم. شاید در پرونده‌های قبلی هم وکیل درست و حسابی داشتیم می‌توانستیم برنده شویم. تلاش من این است که بتوانیم از وکلای بین‌المللی خوبی استفاده کنیم.

دشمن‌ها می‌خواهند شکافی بین ما و پرسنل خوب‌مان ایجاد کنند

وی درباره اینکه آیا درست است که روز گذشته کارمندان باشگاه اعتصاب کردند، تصریح کرد: گفتیم از بیست‌وپنجم تا سی‌ام حقوق پرداخت می‌کنیم که خدا را شکر این اتفاق دیروز رخ داد. دشمن‌های ما می‌خواهند شکافی بین ما و پرسنل خوب ما ایجاد کنند که نمی‌توانند. از پرسنل، کادر فنی و همه افرادی که شبانه روزی برای این تیم زحمت می‌کشند می‌کنیم. همچنین از بازیکنان و کاپیتان‌های‌مان تشکر می‌کنیم. بازیکنان ما همه باغیرت برای پیراهنی که بر تن دارند، می‌جنگند. ماهم تلاش می‌کنیم شرایطی را مهیا کنیم که بازیکنان با تمام توان به میدان بروند.

عملکردی صحبت کردم و دنبال فرافکنی نیستم

وی خاطرنشان کرد: من عملکردی صحبت کردم و دنبال فرافکنی نیستم. قطعاً هر سه مدیرعامل قبلی باشگاه از من بهتر هستند، ولی آن چیزی که من دیدم، فکر می‌کنم مسائل باید شفاف‌سازی شود.

۸ میلیارد از اسپانسر تیم رقیب گرفتم که جزو افتخارات من است

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه قرض‌هایی که سمیعی و او گرفته‌اند، چه مقدار بوده است، گفت: یک ۵۰۷ هزار یورو بوده است. آقای سمیعی یک ۳۰ میلیارد گرفته است که در قبال آن قرار بود خدمات بدهیم. ۱۵ میلیارد دیگر هم بود و یک هشت میلیارد هم از اسپانسر تیم رقیب گرفتم که جزو افتخارات بنده است که این پول را از آقای رسول‌پناه پرسیدند که او گرفته است، در صورتی که بنده این مبلغ را گرفته‌ام. چیزی حدود ۴۰، ۵۰ میلیارد قرض گرفته‌ایم.

من قرارداد گل‌محمدی را برای ۲ فصل دیگر تمدید کردم

صدری در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود قرارداد گل‌محمدی در زمان سمیعی تمدید شده بود و او فقط رقم قرارداد سرمربی پرسپولیس را افزایش داده است، تصریح کرد: قرارداد گل‌محمدی برای این فصل بود و در پایان فصل تمام می‌شد. من برای دو فصل دیگر قرارداد او را تمدید کردم.

شماره‌ام را پخش کردند و چیزهایی شنیدم که در ۵۰ سال به گوشم نخورده بود

وی راجع به این موضوع که چرا پاسخگوی خبرنگاران نیست، خاطرنشان کرد: یک کار زشتی را یک عزیزی انجام داد و در یکی از گروه‌ها شماره‌ من را پخش کرد! متأسفانه یک چیز‌هایی به من گفتند که در ۵۰ سال به گوشم نخورده بود. جالب است که کار می‌کنیم می‌گویند باید بروی، کار نمی‌کنیم می‌گویند باید بروی. اینکه پاسخگوی تلفن نیستم، به خاطر این است که مکرراً تماس تلفنی دارم و کار برای من سخت است.

با هر کسی کار می‌کنیم می‌توانیم آن چیزی را که حق باشگاه است بگیریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تبلیغات بانک گردشگری روی پیراهن این تیم گفت: ما هر کاری می‌کنیم براساس منافع باشگاه است. در دو مرحله مبلغ قراردادمان با بانک گردشگری را زیاد کردیم. الان هم در حال مذاکره با آنها هستیم و آنها هم به این موضوع رسیدند که باید حق و حقوق باشگاه را بدهند. ان‌شاءالله من فکر می‌کنم با هر کسی کار می‌کنیم می‌توانیم آن چیزی را که حق باشگاه است، بگیریم و شفاف هم اعلام می‌کنیم و چیز پنهانی نداریم. ما به شرکت کارگزار هم گفتیم که تا آخر فصل برای روی پیراهن با بانک گردشگری قرارداد داریم. اگر این موضوع را قبول نداشت خسارت می‌دهد و تبلیغ بانک گردشگری را برمی‌دارد. مثلاً می‌گوید «خسارت می‌دهیم و تبلیغ دیگری می‌گذاریم». ما به دنبال دعوا نیستیم و اگر بانک گردشگری بداند ما مشتری بالاتری داریم قطعاً تمکین می‌کند.

دنبال اسپانسر مشترک با باشگاه رقیب نیستیم

«در مورد کارگزار باشگاه استقلال و پرسپولیس یک شائبه وجود دارد که یک فرد پشت این مسائل است.»، صدری در پاسخ به طرح این موضوع تصریح کرد: من در مصاحبه گذشته‌ام گفتم که ممکن است ما یک جاهایی با باشگاه رقیب منافع مشترک داشته باشیم. من دنبال اسپانسر مشترک نیستیم و شأن خودمان را می‌دانیم، ولی یک جایی منافع‌مان مشترک است مثل حق پخش، مجوز حرفه‌ای و  … که دو باشگاه باید با هم برویم، صحبت کنیم و به تعامل برسیم. این را بدانید که ما موارد باشگاه‌مان کاملاً مستقل است و به هیچ جای دیگری  وابستگی نخواهیم داشت.

برنامه خاصی برای پیشکسوتان و استفاده از نظرات آنها داریم

سرپرست باشگاه پرسپولیس با تشکر از پیشکسوتان این باشگاه گفت: پیشکسوتان عزیز همیشه مرا مورد محبت خود قرار داده‌اند. برنامه خاصی برای آنها و استفاده از نظرات‌شان داریم و ان‌شاءالله اتاق فکری درست می‌کنیم. از بازیکنان و مربیان تیم‌های پایه پرسپولیس هم تشکر می‌کنم و امیدوارم این تیم‌ها به جایگاه واقعی خودشان برسند.

دانشگاه پرسپولیس را با کمک پیشکسوتان احیا می‌کنیم

صدری با بیان اینکه باشگاه پرسپولیس به دنبال احیای دانشگاه این باشگاه است، تصریح کرد: ان‌شاءالله هر چه زودتر، دانشگاه پرسپولیس را با کمک پیشکسوتان احیا می‌کنیم. خیلی بد است که این دانشگاه روزی هزار و ۸۰۰ دانشجو داشت و حالا ۱۸۰ دانشجو دارد. به هواداران قول می‌دهیم موانع قانونی دانشگاه پرسپولیس را که تنها دانشگاه به نام پرسپولیس است، برطرف کنیم و جایگاه مناسبی در شأن باشگاه داشته باشیم.

عزیزی خادم و سجادی در ماجرای تبلیغات محیطی برای ما سنگ تمام گذاشتند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از همه کسانی که در وزارت ورزش و جوانان، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به ما کمک می‌کنند، تشکر می‌کنم. عزیزی خادم و سجادی در ماجرای تبلیغات محیطی برای ما سنگ تمام گذاشتند. سپاسگزار همه دستگاه‌هایی هستم که به باشگاه پرسپولیس کمک می‌کنند و قلب ۴۰ میلیون هوادار به عشق پرسپولیس می‌تپد. ان‌شاءالله قدردان زحمات‌شان باشیم و نشاط مدنظر در جامعه اسلامی را میان هواداران ایجاد کنیم. هواداران با ما ساده صحبت می‌کنند و می‌گویند اگر حال تیم خوب باشد، حال ما هم خوب است. برای اینکه حال ۴۰ میلیون هوادار خوب باشد، باید به حال خوب پرسپولیس رسیدگی کنیم.

«هیئت مدیره همراه» مهمترین نکته‌ای است که به مدیر کمک می‌کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه تلاش می‌کند حال باشگاه خوب باشد، گفت: از اعضای عزیز هیئت مدیره که حامی من بوده‌اند، تشکر می‌کنم. برخی‌ها صحبت‌هایی درباره هیئت مدیره می‌کنند، اما «هیئت مدیره همراه» مهمترین نکته‌ای است که به مدیر کمک می‌کند. از معاونانم در باشگاه تشکر می‌کنم که چند بار با آنها دعوایم شد، اما مرا تحمل می‌کنند. امیدوارم مانند گذشته در خدمت آنها باشیم.

اگر هواداران نقصی را به ما گوشزد کنند، آن را برطرف می‌کنیم

صدری با تمجید از خبرنگاران بیان کرد: از اصحاب رسانه که انصافاً خیلی به ما کمک می‌کنند، تشکر ویژه‌ای می‌کنم. شما (خبرنگاران) برخی جاها ما را اذیت می‌کنید، اما انصافاً با همه شما رفیق هستم و احترام ویژه‌ای برای شما قائلم. اگر هم تماس می‌گیرید و پاسخ نمی‌دهم، بنا را بر بی‌ادبی ما نگذارید. از هواداران که به ما اعتماد کردند، تشکر بسیار بسیار ویژه‌ای می‌کنم و اگر آنها نقصی را به ما گوشزد کنند، آن را برطرف می‌کنیم. امیدوارم روزهای خیلی خیلی خوبی برای باشگاه پرسپولیس و تیم محبوب ما در پیش باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قول مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس را گرفته است یا خیر، اظهار داشت: اگر شما حکم مدیرعاملی هم داشته باشید، معلوم نیست دو ماه دیگر چه اتفاقی می‌افتد. اکنون در جایگاهی فعالیت می‌کنیم و در خدمت هستیم. اگر هم نباشیم، باز هم در خدمت شما هستیم.

۷۴۷۴

اخبار استقلال تهران (آخرین و جدیدترین خبرها)

بخش دوم صحبت‌های صدری: بازیکن پرسپولیس حق دارد درآمد بالا داشته باشد/ استقلال را به عنوان تیم نایب قهرمان قبول داریم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ