my.gov.ir سایت ثبت نام اینترنت رایگان دولتی

1

my.gov.ir سایت ثبت نام اینترنت رایگان دولتی

ورود به سایت دولت من www.my.gov.ir, ثبت‌نام متقاضیان جدید یارانه و جامانده در سامانه دولت من

پنجره ملی خدمات دولت هوشمند با نام اختصاری سامانه دولت من به آدرس my.gov.ir نام سایت جدیدی است که دولت به منظور ارائه خدمات هوشمند ملی اخیرا راه اندازی کرده است. این سامانه که در حال حاضر نسخه آزمایشی آن معرفی شده است برای ارائه خدماتی همچون خدمات حوزه مسکن ، آموزش , سلامت ، اقتصادی ، خدمات عمومی و حمایت اجتماعی توسط دولت راه اندازی شده است.

ورود به my.gov.ir

 

درگاه ملی خدمات دولت درگاه ملی خدمات الکترونیک

ورود به سامانه دولت من my.gov.ir

همانطور که اشاره شد برای استفاده از خدمات سامانه دولت من my.gov.ir ، ابتدا باید روش ورود به سایت دولت من را بدانید برای این کار :

  1. ۱ ابتدا آدرس اینترنتی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند یعنی my.gov.ir را در مروگر خود جستجو کنید. اولین نتیجه با همین آدرس و عنوان «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» را نتخاب کنید.

  2. ۲ بعد از ورود به صفحه اصلی سایت دولت من ، از یکی از روش های موجود می توانید وارد سامانه شوید. ورود با رمز یکبار مصرف و ورود با Qr Code.  برای ورود با رمز یکبار مصرف باید ، شماره تلفن همراه (تحت مالکیت خودتان – به نام زدن سیم کارت همراه اول و به نام زدن سیم کارت ایرانسل را در این رابطه بخوانید.) و کد امنیتی موجود را در کادرهای مربوطه وارد کرده و گزینه «ارسال کد فعال سازی» را انتخاب کنید.

  3. ۳ یک کد فعال سازی ۵ رقمی به شماره ای که در مرحله قبل وارد کردید ارسال می شود. این کد را در کادر مربوطه وارد کرده و گزینه «ورود به سامانه» را انتخاب کنید. در صورتی که در زمان درنظر گرفته شده این کد برایتان ارسال نشد «ارسال مجدد کد فعال سازی» را بزنید.

  4. ۲ حال باید احراز هویت سایت دولت من را انجام دهید. در این مرحله احراز هویت تاریخ تولد، کد ملی و کد پستی شما انجام خواهد شد. به این ترتیب کد ملی و تاریخ تولد خود را در کادرهای در نظر گرفته شده وارد کنید و گزینه «ثبت اطلاعات» را بزنید.

به این ترتیب می توانید ورود و احراز هویت این سایت را انجام دهید. بعد از ورود به سامانه دولت من می توانید وارد حساب کاربری خود در این سامانه شده و در طرح ها و تسهیلات آن شرکت کرده و از امکانات این سایت استفاده نمایید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. M می گوید

    به ما معلمان و کارمندان هم اینترنت رایگان بدهید …