ارسال برنامه ۱۶ هزار صفحه ای قالیباف به دانشگاه ها

0

ستاد مرکزی همیاران پیشرفت از حامیان محمدباقر قالیباف، نسخه ۱۶ هزار صفحه برنامه‌های اجرایی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری را به ۳۰۰ دانشگاه کشور ارسال کرد.

هدف این اقدام بهره‌مندی از نظرات تمامی صاحبان علم، اندیشه و دانشگاهیان سراسر کشور عنوان شده است.

محمدعلی حسن‌پور سخنگو ستاد مرکزی همیاران پیشرفت با اعلام این خبر گفت که این برنامه‌ها برای روسای ۳۰۰ دانشگاه ارسال شده و قرار است نظرات اعضای هیئت علمی دانشگاه‌‌ها و اساتید درباره این برنامه‌ها به این ستاد ارسال شود.

این برنامه‌ها همراه نامه‌ای توسط ایمیل و همچنین پست به روسای ۳۰۰ دانشگاه کشور ارسال شده که متن این نامه بدین شرح است:

ریاست محترم دانشگاه …..

باسلام و تحیت

امروزه پیچیدگی و مخاطره پذیری فرایندهای اداره امور کشور، دولت مردان را بر آن داشته است تا به منظور نیل به بهره وری و کارآمدی از تمامی توان و تجربه علمی و تخصصی فریختگان و کارشناسان کشور خویش در تمامی سطوح سیاست گذاری، برنامه ریزی، اجرا و ارزیابی مدد جویند.

از این رو نیروی انسانی برخوردار از سلامت، متخصص و اندیشمند یکی از بی بدیل ترین و گرانمایه ترین سرمایه های هر کشور را شامل می‌شود لذا خداوند متعال را سپاسگزاریم که کشور ما اکنون یکی از غنی‌ترین کشورهای جهان در زمینه برخورداری از کارشناسان و متخصصان سالم و متعهد است که قادرند با شکوه ترین حماسه‌ها را در عرصه های سیاسی و اقتصادی بیافریند و ثمرات شجره طیبه انقلاب اسلامی را بیش از پیش دلپذیر و گوارا سازنند.

لذا به مصداق حدیث نورانی امام حسن(ع): ” ما تَشاوَرَ قَومٌ إلاّ هُدُوا إلى رُشدِهِم ” هیچ قومى با یکدیگر مشورت نکردند مگر آن که به راه پیشرفت خود رهنمون شدند.

بدینوسیله از جنابعالی و تمامی صاحبان علم و اندیشه آن پایگاه علمی با افتخار دعوت می‌نماییم تا با ارائه نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود بر غنا و کارآمدی بیشتر برنامه‌های جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف که برای اداره کشور با یک گروه ۲۵۰ نفره و ۳۰ کارشناس زبده در ۱۶ هزار صفحه  تدوین گردیده است، بیافزایید. برنامه مذکور به پیوست  تقدیم حضور می گردد. مشتاقانه در انتظار دریافت نظرات تخصصی تمامی صاحب نظران از طریق پست الکترونیک ستاد مرکزی همیاران پیشرفت انقلاب اسلامی به آدرس : info@ hamyaranpishraft.com هستیم.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ