هتل پنج ستاره در چالوس

0

چالوس یکی از شهرهای شمالی و سرسبز ایران است که در فصول مختلف سال به خصوص در فصل تابستان پذیرای گردشگران و مسافران بی‌شماری از اقصی نقاط ایران است؛ بنابراین اگر در سفر به این شهر زیبا و در میان هتل های چالوس دغدغه یافتن هتلی پنج ستاره با امکانات رفاهی خوب و استاندارد را دارید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس چالوس

در نزدیکی شهرک تفریحی و توریستی نمک آبرود و در میان جنگل‌های سرسبز مازندران هتلی ۱۳ طبقه با معماری‌ای شیک و مدرن خودنمایی می‌کند. در میان هتل‌های چالوس، زیبایی نمای هتل ونوس پلاس در کنار جذابیت‌های محوطه بیرونی آن چشم هر مسافری را به خود خیره خواهد کرد. این هتل مجلل با ۱۵۰ واحد اقامتی آنچه که از یک هتل پنج ستاره با استانداردهای روز دنیا انتظار دارید را در اختیار شما قرار خواهد داد.

اتاق‌های تک نفره تا چهار نفره این هتل در کنار سوئیت‌های متنوع آن همگی دارای فضایی دلگشا با امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق، حمام، سیستم گرمایش و سرمایش مناسب، تلفن در اتاق، تلویزیون، وسایل بهداشتی، میز تحریر، آباژور، بالکن، کمد لباس، صندوق امانات، دراور، مبلمان، یخچال، روم سرویس، خدمات سرو صبحانه هستند. از جمله جذابیت‌های واحدهای اقامتی این هتل چشم‌اندازی است که واحدها با توجه به موقعیت مکانی‌شان رو به دریا و جنگل دارند.

هتل ونوس پلاس چالوس

امکانات هتل ونوس پلاس چالوس

این هتل دیدنی علاوه بر پرسنلی مجرب و مدیریتی مثال زدنی دارای امکانات بی‌نظیری همچون سالن بدنسازی، استخر بیلیارد، دارت، تنیس روی میز، سرپوشیده، گیم نت، سالن همایش و … است که همگی آن‌ها هتل ونوس پلاس را در رده هتل‌های مجهز و لوکس این شهر قرار می‌دهد.

همچنین در کنار این امکانات می‌توانید از لابی، روم سرویس، خشک‌شویی و لباسشویی، انبار چمدان و روزنامه، پارکینگ مسقف و غیرمسقف، اینترنت و … این هتل نیز بهره‌مند شوید.

رستوران هتل ونوس که در طبقه همکف این هتل قرار دارد آمادگی سرو انواع غذاهای محلی، ایرانی و فرنگی توسط سرآشپزهای به ‌نام در محیطی شیک و زیبا را برای مهمانان و گردشگران عزیز دارد. کافی شاپ هتل نیز فضایی بسیار دنج و چشم‌نواز دارد که می‌توانید در آن انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع میان وعده‌های خوشمزه را سفارش دهید.

دیدنی ‌های نزدیک به هتل ونوس پلاس چالوس

هتل ونوس پلاس در نزدیکی تله کابین و پل معلق نمک آبرود قرار دارد، بنابراین می‌توانید در مسیر رسیدن به این مکان‌ها پیاده روی‌ای جذاب را در هوای بی‌نظیر جنگل تجربه کنید. همچنین می‌توانید از دیگر مکان‌های تماشایی نزدیک این هتل مانند سد زوات، پارک جنگلی نمک آبرود، کاخ چای خوران، مرداب هسل نیز دیدن کنید.

هتل پارسیان آزادی خزر(هایت) چالوس

یکی دیگر از هتل‌های چالوس که کیفیتی بی‌نظیر در امر مهمانداری و هتلداری دارد، هتل پارسیان آزادی خزر چالوس است. این هتل با نمایی دیدنی از دریا و جنگل، قدیمی‌ترین هتل پنج ستاره در چالوس با ۱۷۴ واحد اقامتی اعم از اتاق و سوئیت در فضایی به وسعت ۱۳ هکتار می‌باشد.

در تمامی واحدهای هتل امکاناتی نظیر سرویس فرنگی، سرویس ایرانی، حمام، دوش اینترنت، سشوار، تلویزیون، تلفن، یخچال و بالکن … وجود دارد.

امکانات هتل پارسیان آزادی خزر چالوس

هتل خزر علاوه بر اتاق‌ها و سوئیت‌های مجهز و شیک با چشم‌اندازهایی خیره‌کننده دارای لابی بسیار بزرگ و دلباز با امکان انجام تفریحات آبی شامل قایق موتوری، چتر پاراسل، جت اسکی، پیست دوچرخه سواری ساحلی، استخر، سونا و جکوزی، مسیر پیاده روی، پارک کودکان، گیم نت و تالار های چند منظوره، سالن کنفرانس، خشکشویی، لاندری، بازارچه کوچک، محوطه بازی‌های ویدئویی، خدمات پزشکی، آتلیه و… است.

همچنین در طبقه همکف این هتل پنج ستاره ۳ رستوران مجزا با چیدمانی شیک و منحصر به فرد قرار دارد که در آن‌ها انواع غذاهای محلی، فرنگی، ایرانی و فست‌فودی سرو می‌شود.

علاوه بر رستوران کافی شاپی دنج با فضایی رویایی نیز در هتل پارسیان خزر وجود دارد که امکان صرف میان‌ وعده‌ای حرفه‌ای و لذیذ در محیطی آرام و زیبا را برای مهمانان عزیز فراهم می‌کند.

هتل ونوس پلاس چالوس

 

دیدنی ‌های نزدیک به هتل آزادی خزر چالوس

این هتل با اصالت اما مدرن دقیقا روبروی شهرک توریستی نمک آبرود قرار دارد. آب و هوای مطبوع هتل و احاطه شدن آن در میان جنگل‌های همیشه سبز مازندران آن را زمره پرطرفدارترین هتل‌های چالوس قرار داده ‌است.

این مطلب هم بخوانید: عوامل موثر در قیمت بلیط هواپیما

رستوران ساحلی آبادگران، فروشگاه لایکو، تله کابین و پل معلق نمک آبرود، مرکز خرید ایران کتان، رستوران ساحلی باران و … از جمله مکان‌های دیدنی نزدیک به هتل پارسیان هستند.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از مسیر پیاده روی و یا رکاب زدن با دوچرخه‌هایی که هتل در اختیارتان قرار می‌دهد ساعاتی از اقامت خود را به طبیعت گردی در اطراف محوطه هتل اختصاص دهید.

جمع بندی

همانطور که اشاره شد هتل‌های ونوس پلاس و پارسیان آزادی خزر از جمله هتل‌های چالوس با پنج ستاره هستند. در هر کدام از این هتل‌ها سعی شده تا با بهره‌گیری از امکانات طبیعی این شهر رویایی و سرسبز و با اتکا به تکنولوژی روز و متد بین‌المللی، بیش از پیش در امر هتلداری و ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران تمامی استانداردها حفظ و رعایت شوند، تا در نهایت خاطره‌ای خوش از اقامت در این هتل‌ها در ذهن بی‌شمار مهمانان آن‌ها باقی بماند‌.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ