خداحافظی شهرام محمودی از تیم ملی والیبال

0

نزدیک به ماه دیگر تیم‌ملی والیبال ایران باید راهی توکیو شود تا در مسابقات انتخابی المپیک ریو شرکت کند تا به آرزوی دیرینه این رشته برای حضور در معتبرترین لیگ جهان خاتمه دهد. این تیم پرامیدترین تیم‌ملی والیبالی خواهد بود که قرار است سهمیه المپیک را به دست بیاورد و اکثر بازیکنان برای حضور در ریو کلی رویاپردازی کرده‌اند اما در کنار تمام این اخبار المپیکی یک  خبر نه چندان خوب به گوش می‌رسد و آن هم خداحافظی شهرام محمودی فوق ستاره والیبال ایران از بازی‌های ملی است. او در گفتگو با “ورزش سه” دلایل خداحافظی‌اش را اینطور عنوان می‌کند:

تیم ملی والیبال بیوگرافی شهرام محمودی اخبار والیبال

سلامتی‌ام در خطر است

شهرام محمودی یکی از اصلی‌ترین دلایل خداحافظی‌اش را مصدومیت‌های شدیدی می‌داند که در طول سال‌های بازی در تیم‌ملی گریبانگیرش شده است. او می‌گوید:«۲ مشکل جدی در من وجود دارد که شاید در اثر فشارهای بیش از حد برایم گران تمام شود. اول اینکه مهره‌های کمرم جابجایی‌هایی شدیدی دارد که یکی از آنها به نخاعم نزدیک شده است که در صورت یک بی‌توجهی یا فشار بیش از حد خطرآفرین باشد. چند مهره دیگر هم جابجایی‌هایی زیادی دارند که بهتر است از اتفاقات احتمالی که شاید برایم گران تمام شود جلوگیری کنم. فشار تمرینات نزدیک به مسابقات تیم‌ملی در رویدادهای مهم بسیار بالا می‌رود و این شاید بعدها عوارض جبران‌ناپذیری برای من داشته باشد. در کنار موضوع کمر مصدومیت‌های ریزودرشت دیگری هم دارم که عمده آنها به شانه‌ام برمی‌گردد که باید بیشتر به فکر باشم.»

در اوج خداحافظی کنم بهتر است

او درباره دلیل انتخاب المپیک برای آخرین حضور هم می‌گوید:« آرزوی هر ورزشکاری است در المپیک شرکت کند و من هم مثل بقیه دوست دارم با پیراهن تیم‌ملی ایران بزرگترین رویداد ورزشی دنیا را تجربه کنم. بچه‌ها بیشتر از همیشه تمرین می‌کنند و همه سعی خود را در زمین می‌گذارند تا راهی المپیک شویم و من هم دوست دارم این رقابت‌ها را تجربه و بعد با والیبال ملی خداحافظی کنم. نمی‌خواهم مشکلات و سلامتی‌ام آنقدر مساله‌ساز شود که به ناچار تیم‌ملی را کنار بگذارم و فکر می‌کنم این تصمیم به موقع است.»

تصمیمم را گرفته‌ام؛ اما هنوز قطعی نیست

او در مورد احتمال برگشتن نظرش تا بعد از مسابقات المپیک هم می‌گوید:«آخرین تصمیمی که گرفتم این است که با بازی‌های ملی بعد از رقابت‌های المپیک که ان‎شاءالله به آن راه پیدا می‌کنیم، خداحافظی کنم اما تا آن زمان شاید اتفاقات زیادی رخ دهد. در حال حاضر آخرین تصمیم من این است و زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ