دفاع جانانه «الهام حمیدی» از مدافعان حرم +عکس

0

الهام حمیدی، بازیگر مطرح سینما و تلویزیون در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با انتشار تصویری از فرزند یک شهید مدافع حرم بر سر پیکر مطهر پدرش با تجلیل از این رزمندگان به مناسبت اتفاقات اخیر در جبهه سوریه و شهر حلب، خطاب به مخاطبانش و طرفدارانش نوشت:

مدافعان حرم شهدای مدافع حرم بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی

«از روزی که جنگ سوریه و نبرد با این داعش تکفیری شروع شد، خیلی دوست داشتم به مردم عزیز کشورم و اول بخودم این نکته رو متذکر بشم که خیلی راحت می تونست و می تونه جنگی که بیرون مرز کشورمونه به داخل خاک ایران بیاد و این آرامش و امنیتی که بعضاً خوشی زیر دلهامون شده رو از هممون بگیره بطوریکه فرصت تابیدن های ناجوانمردانه به همدیگر و هم نداشته باشیم، پس بودند و هستند و خواهند بود غیور مردان و بزرگدلانی که برای امنیت و نام وطن و اعتلای دین و اعتقادشان جان بر کف گذاشتند و باز هم می گذارند، درود بر شرف و غیرت و ایمانتان، اطمینان دارم راه حق و صاحبان حرم ها به مدافعانشان کمک خواهد کرد و آنها را در این راه پر خطر تنها نخواهد گذاشت اما دلم به درد میامد ضمن احترام به همه افکار و انجمن های مدافع حیوانات و حقوق آنها وقتی میدیدم در کشور و فضای مجازی اینقدر حامی و مدافعان حیوانات و طبیعت و محیط زیست، حقوق بشر داریم اما در حمایت و دفاع از مدافعان حرم که همان مدافعان ایران و اسلام محسوب می شوند کوتاهی می کنیم و در ادای حق مطلب آنها که جان خود و حق فرزندان و خانواده شان را زیر پا گذاشته اند، زبان بسته ایم امروز وقتی در چند پیج مردمی و عادی و حتی برخی از همکاران عزیزم این حمایت و حرکت و دیدم کلی خوشحال شدم هر چند که اینگونه حرکات و حمایت های ما ذره ای از رشادت های دلیرمردانی که در هر جای و مکانی برای ایران و ایرانی دفاع میکنند را جبران نمی کند.

اما بی انصافی است به آنها درود نفرستیم و یادشان نکنیم، بویژه که این روزها که مدافعان حرم در خان طومان سخت گرفتار محاصره و جنگی سخت هستند و بیش از همیشه به دعا و نفس حق شما محتاجند. التماس دعا.

(با احترام ویژه به همه عقاید و مسلک ها و جریان های فکری و حقوق همه حق های انسانی و حیوانی) انتظار دارم باز عده ای نیاند تو اینجا و صفحات همکارانم با کوتاه فکری شروع کنند به این که چرا تیپ و مدل شما اینجوریه؟ چرا خودمون جنگ نمی ریم؟ یا علاقه مندان به حقوق حیوانات و غیره رو مقابل ما قرار بدند و …؟

این مطلب اعتقاد و نظر من بود چرا که اصلا این حقوق و مقایسه بین حیوان و انسان شاید درست نباشه و صرفا هدف یاد و دعا و تلنگری بود که تا الکی برای همه دایه دلسوز تر از مادر نباشیم و همه جا شمع روشن نکنیم و معلومه که باید برای همه اصول اخلاقی و انسانی و مبارزه و روشنگری با اعمال بد و مثل مبارزه با دخانیات و مواد مخدر، اسید پاشی و اختلاس و حیوان نیازاری و حق کشورمون تلاش کنیم.

مدافعان حرم شهدای مدافع حرم بیوگرافی الهام حمیدی اینستاگرام الهام حمیدی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ