گفتگوی بی پرده و خنده‌های شیرین بهنوش بختیاری در دورهمی +فیلم

0

گفتگوی بسیار شاد مهران مدیری با بهنوش بختیاری با سوالات جالب و بی‌پرده‌ای همراه بود تا جایی که خنده‌های شیرین و از ته دل بهنوش بختیاری را در این بخش از برنامه دورهمی مشاهده می‌کنید.

دانلود گفتگوی بسیار شاد مهران مدیری با بهنوش بختیاری

مهران مدیری در این قسمت از برنامه «دورهمی» با بررسی و به چالش کشیدن خدمات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور به میزبانی سه چهره برجسته و نام آشنای کشور در حرفه بازیگری، موسیقی و ورزش پهلوانی کشتی پرداخت.

 همسر بهنوش بختیاری زمان پخش دورهمی دورهمی مهران مدیری بیوگرافی علیرضا رضایی (کشتی) بیوگرافی علی تفرشی اینستاگرام بهنوش بختیاری ازدواج بهنوش بختیاری
در ابتدای برنامه کما فی السابق با تعریفی از موضوع برنامه و عنوان کردن انواع خدمات اجتماعی از جمله خدمات مختلف بیمه دورهمی را آغاز کرد و در همان لحظات ابتدایی شروع برنامه با علی تفرشی خواننده قطعه خانه سبز به گفتگو نشست.
علی تفرشی به عنوان اولین مهمان با اجرای قطعه‌ای به نام دولت عشق وارد صحنه «دورهمی» شد و پس از سلام و احوالپرسی با حضار و بینندگان در خصوص فواید بیمه کردن صدا بیان کرد: به عقیده من بیمه کردن صدا تا زمانی که صدای خوبی وجود نداشته باشد و یا صدا را از دست بدهیم اتفاق مهمی نیست و فایده‌ای ندارد.
وی با بیان اینکه ما تعریفی از موسیقی روز و یا همان موسیقی پاپ نداریم عنوان کرد: اگر بخواهیم به موسیقی روز و یا پاپ تخصصی‌تر نگاه کنیم کنیم، باید بگویم که بیش از ۸۰ در صد ما به عقیده من معیار دقیقی از این وجه موسیقی نداریم و از همان ابتدا خیلی ساده و دم دستی با کمترین امکانات در منازل خودمان به پا کردیم. موسیقی نیاز به آموزش دارد و یک کار علمی است که در کنار آن با خلاقیت یک اثر فاخر می شود.
تفرشی در ادامه با بیان اینکه از سال ۶۶ به عنوان تک‌خوان سمفونیک تهران بودم در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی توضیح داد: من از سال ۶۶ تک‌خوان ارکستر سمفونیک تهران شدم و کارهایی مانند ایثار، امام علی، امام رضا و به مرور برای اولین بار قطعه بوی پیراهن یوسف را با استاد انتظامی همکاری داشتم و بعد از آن برای اولین بار تیتراژ سریال خانه سبز را خواندم.
در ادامه این گفتگو مهران مدیری به مجموعه تلویزیونی خانه سبز اشاره کرد و علی تفرشی با بیان خاطره‌ای از همکاری خود با گروه کارگردانی این سریال اظهار داشت: در آن سال‌ها مرسوم نبود تیتراژ سریال ها با صدای خواننده به روی آنتن برود و بعد از اینکه کار ساخته شد تا چند وقت اثری از صدای من نبود تااینکه در روز نیمه شعبان بهرام دهقان پور با من تماس گرفت و دوباره برای ضبط تیتراژ رفتیم و بعد از مدت‌ها که صدای من پخش شد، هیچ اسمی از من تو تیتراژ برده نشده بود و مردم دنبال صدای خواننده می گشتند، تا اینکه بعد از سریال خانه سبز کم کم اجرای خواننده به روی تیتراژ مرسوم شد.
علی تفرشی با بیان این خاطره به درخواست مهران مدیری بخش‌هایی از تیتراژ خانه سبز را به صورت زنده اجرا کرد و مدیری در ادامه گفتگوی خود با دعوت از بهرام دهقان پور آهنگساز از مرحوم خسرو شکیبایی یاد کرد.
سپس در پایان این گفتگو علی تفرشی با اجرای قطعه‌ای دیگر عنوان کرد که شاید در زندگی معتاد موسیقی شده باشم؛ چون از همان اول موسیقی در زندگی‌ام از اهمیت بالایی برخوردار بود و به صورت حرفه‌ای آن را دنبال می کردم.
اما در اینجای برنامه دورهمی بعد از خداحافظی علی تفرشی، مهران مدیری از خدمات بیمه در قبال دندانپزشکی و بازتاب آن در جامعه و خانواده گفت و سپس به گفتگو با علیرضا رضایی مدال آور کشتی ایران در المپیک آتن نشست.
رضایی در ابتدای صحبت هایش با توجه به موضوع برنامه در خصوص بیمه ورزشکاران گفت: ورزشکاران در واقع بیمه خاصی ندارند اما یک بیمه آسیب دیدگی است که ورزشکاران را تحت پوشش قرار می دهد.
همسر بهنوش بختیاری زمان پخش دورهمی دورهمی مهران مدیری بیوگرافی علیرضا رضایی (کشتی) بیوگرافی علی تفرشی اینستاگرام بهنوش بختیاری ازدواج بهنوش بختیاری
وی در ادامه با بیان اینکه برادرم هم سالها در کشتی فعالیت می کرد درخصوص رده وزنی در ورزش کشتی عنوان کرد: فوق سنگین به کسانی گفته می شود که از نیمه سنگین بالاتر باشند. من از اول هم در گروه سنگین وزن ها بودم و از کشتی از وزن ۹۷ تا ۱۲۵ کیلو را فوق سنگین می گویند.
رضایی با بیان اینکه آسیب دیدن جوانان در همان ابتدای آغاز کار صدمه ای بزرگ است توضیح داد: بدترین نوع آسیب دیدگی در ورزش، آسیب دیدگی در اوج جوانی و اوج قهرمانی است که جبران ناپذیر است، مثل امیر گنجی، عزت الله اکبری که از قهرمانان تیم ملی ایران بودند و به خاطر صدمه‌ای که وارد شد نتوانستند به ورزش برگردند.
وی در ادامه درباره راهیابی تیم ملی ایران به المپیک ریو ۲۰۱۶ تصریح کرد: هر نوع پیش بینی‌ای برای قهرمانی غیر قابل عنوان است اما در حاضر وضعیت فنی تیم ها انصافا هم در رشته فرنگی و هم در آزاد خوب است و فقط مسائل پشتیبانی است که ضعیف است و عملکرد مناسبی ندارند.
رضایی در پایان در خصوص تحسین دیگر دوستان خود در رشته پهلوانی کشتی خاطر نشان شد: با مرور بر گذشته، رسول خادم را می‌توانم به خاطر عملکرد مناسبش و حمید سوریان را به خاطر استقامتش تحسین کنم و همچنین محمد بنا را که یکی از بهترین مربی های حرفه ی ورزشی و زحمات بسیاری را در رشته کشتی فرنگی کشیده است.
مهران مدیری در پایان این گفتگو بنا بر رسم همیشگی دورهمی از محمد بنا برای حضورش در این برنامه دعوت کرد.
در پایان برنامه دیشب بهنوش بختیاری به عنوان مهمان سوم با تاخیر به برنامه دورهمی رسید و مقابل مهران مدیری و تماشاگران حاضر در استودیو رسید.
در ابتدا پس از سلام و عذر خواهی بابت تاخیر در رسیدنش درمورد ازدواجش با همسرش گفت و از جنجال و حواشی های پیش آمده در فضای مجازی عنوان کرد.
بختیاری در ادامه در پاسخ به سوال مهران مدیری که دفترچه ای از بداهه گویی های خود دارید؟ چند نمونه از تکه کلام ها را بیان کرد: جمله هایی مثل ستون متون نریزه روتون و یا درسته از پشت کوه اومدیم اما با هلی کوپتر اومدیم چند نمونه از بداهه‌هاست و این ها همه به خاطر این است که بعضی از فیلم نامه ها به معنی واقعی صحیح نیستند و مجبور می شم با جملات متن و در واقع شخصیت خودم را نجات بدهم و این کار بازیگر را سخت می کند و مدت زمان بیشتری را می گیرید.
همسر بهنوش بختیاری زمان پخش دورهمی دورهمی مهران مدیری بیوگرافی علیرضا رضایی (کشتی) بیوگرافی علی تفرشی اینستاگرام بهنوش بختیاری ازدواج بهنوش بختیاری

وی با بیان اینکه هر کسی به دنبال دیده شدن است، در خصوص حضورش در عرصه تصویر توضیح داد: از همان اول علاقه ای به بازیگری نداشتم و بعد از چند اجرای تئاتر به دنبال هیجانات پشت صحنه رفتم و مدتها منشی صحنه بودم و در کار خانه به دوش منشی صحنه آقای رضا عطاران بودم و  بعدها با داریوش مهرجویی، کیانوش عیاری، سامان مقدم، مسعود آب پرور و … همکاری داشتم تا اینکه کم کم جلوی دوربین آمدم و بازی کردم.

بختیاری در پایان با ادای احترام به زنده‌یاد احمد متوسلیان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» را تحسین کرد و در ادامه در خصوص ساخت مستند تصریح کرد: مستند سازی یکی از دغدغه های ذهنی من است که دوست دارم هر چه زودتر موضوعاتی که ذهنم را قلقلک می دهد عملی کنم و بیشترین محوریت را هم به روی ژانر ارزشی و دفاع مقدس گذاشته ام، و این چند روزه که ایستاده در غبار به اکران رسیده است می توانم بگویم که یکی از بهترین فیلم های سینمایی است که یاد شهدا را زنده می کند و قابل تحسین است.
مهران مدیری برنامه شب گذشته را بعد از گپ و گفت با سه مهمان عزیز با جمع بندی در خصوص خدمات آموزشی، فرهنگی، انرژی و حمل و نقل عمومی کشور و ارائه خدمات رایگان این ارگانها به پایان رساند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ