دستگیری ۶ زن و مرد مدل عروس در مشهد

0

ماموران سپاه پاسداران کشورمان امروز در مشهد ۶ نفر از مدلینگ های زن و مرد را دستگیر کردند و طبق دستور مقام قضایی بازداشت شدند و زنان دستگیر شده متهم به گذاشتن عکس از خودشان با لباس عروس درفضای مجازی هستند.

این افراد با قرار گرفتن در کنار زنان و مردان نامحرم در مجالس عروسی و یا آتلیه ها، به تهیه فیلم و عکس اقدام می کردند. افراد دستگیر شده همچنین متهم هستند که به عنوان مدل عروس و یا مد لباس تصاویر خودشان را در فضاهای مجازی قرار می دادند و با تبلیغات گسترده به دنبال جذب مشتری بودند.

سرپرست مجتمع قضایی انقلاب اسلامی مشهد درباره چگونگی فعالیت افراد دستگیر شده به خراسان گفت: قبلا از طریق نیروهای سپاه پاسداران و دستگاه قضایی هشدارهایی به افرادی که تحت عنوان مدلینگ، گریمور، آتلیه و غیره فعالیت می کردند، داده شده بود تا دست از این اعمال خلاف عفت عمومی بردارند که بسیاری از این افراد به تذکر و هشدارها عمل کردند و راه صحیح را انتخاب کردند اما برخی دیگر از آنان همچنان به این موضوع بی توجه بودند و اقدامات مجرمانه خود را ادامه دادند.

قاضی حیدری افزود: به همین دلیل با صدور دستور قضایی ماموران اطلاعات سپاه پاسداران وارد عمل شدند و ۶ تن از این افراد را بازداشت کردند. وی تصریح کرد: اتهام افراد دستگیر شده در این پرونده فراهم نمودن موجبات فساد است که برخی از آنان نیز در آرایشگاه های زنانه فعالیت داشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ