بیوگرافی محمدرضا دیانی مالک “اسنوا” و گروه صنعتی انتخاب

65

محمدرضا دیانی، متولد سال ۱۳۵۴ در شهر اصفهان است. پدربزرگ و پدر او از پیشکسوتان صنعت اصفهان بودند که در زمینه‌ی فروش و تولید محصولات لوازم خانگی فعالیت داشتند. محمد رضا دیانی به عنوان نسل سوم خانواده دیانی در سنین نوجوانی برای کمک به توسعه فعالیت‌های صنعتی پدر وارد عرصه کسب و کار شد و به تدریج و با کسب تجارب فراوان توانست سنگ بنای گروه توسعه سرمایه گذاری را پایه‌ریزی کند.

محمد رضا به پشتوانه آنچه از خانواده صنعتگرش به یادگار مانده بود و با به‌کارگیری نیروهای خلاق، کارآمد و با انگیزه خطوط پیشرفته و تکنولوژیک لوازم خانگی را تأسیس و آنها را توسعه داد و همگام با آن دانش و تکنولوژی روز این صنعت را نیز به کشور منتقل کرد.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ با ورود به عرصه صنعت لوازم خانگی آغاز کرد و توانسته به  پشتوانه برترین واحد تحقیق و توسعه و پیشرفته ترین خط تولید لوازم خانگی کشور در صدر تولیدکنندگان سبد کامل لوازم خانگی ایران قرار گیرد.

دیانی با هدف تکمیل زنجیره تولید و با رویکرد توسعه فعالیت‌های اقتصادی در صنایع بالا دستی، به حوزه های نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد، ساختمان، گردشگری و بازرگانی و همچنین به منظور تولید و ارتقا دانش علمی، تخصص گرایی و بازآموزی کارشناسان و کارگران صنعت لوازم خانگی به حوزه علمی و آموزشی ورود پیدا کرد؛ به گونه‌ای که هم اکنون با  پنج هلدینگ‌ «لوازم  خانگی، نفت و گاز و پتروشیمی، صنایع فولاد، ساختمان و گردشگری و بازرگانی» و مجتمع پژوهشگاه و دانشگاه علمی کاربردی انتخاب به عنوان یکی از بزرگ ترین مجموعه‌های اقتصادی ـ اجتماعی بخش خصوصی در کشور ایران فعالیت می‎کند.

محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان موفق ایرانی صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران

بیش از دو دهه فعالیت صنعتی و تولیدی، گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب را دارای مزیت‌های رقابتی متعددی کرده است که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مدیریت استراتژیک بنگاه ‌های بزرگ اقتصادی بخش خصوصی هم رتبه با شرکت های معتبر بین المللی، سیستم‌های مهندسی و تحقیق و توسعه، تکنولوژی و دانش فنی در عرصه های مختلف صنعتی، نظام‌های رشد و تعالی و مدیریت مشارکتی، سرمایه‌های بی‌بدیل انسانی، ارتباطات موثر و گسترده اجتماعی، نظام‌های مالی اقتصادی و برنامه‌ریزی نقدینگی منطبق با ویژگی‌های بخش خصوصی، بازرگانی داخلی و بین المللی، بازاریابی علمی، شبکه گسترده فروش و خدمات پس از فروش، تولید صادرات محور و … .

محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان موفق ایرانی صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران

این گروه با تأسیس و راه اندازی دفاتر و مراکز تحقیق و توسعه خود در نقاط مختلف دنیا نظیر: کره جنوبی، ایتالیا، روسیه، ترکیه، چین، امارات متحده عربی و…  و بهره گیری از مشاورین ارشد بین المللی همواره در تلاش است تا همگام با تکنولوژی‌های روز دنیا، حرکت کرده و با انتقال دانش جهانی به کشور، سیستم‌های تولید و مدیریت در ایران اسلامی را با پیشرفت چشم گیری روبرو سازد.

کسب عناوین برتر ملی همچون واحد نمونه تولیدی، واحد برتر استاندارد، مرکز نمونه تحقیق و توسعه، کارآفرین برتر، دریافت عالی‌ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان و دریافت گواهینامه‌ها و استانداردهای بین المللی در حوزه‌های گوناگون از جمله جایزه کیفیت اروپا نشانگر استواری گروه در راه رسیدن به آرمان‌های متعالی و چشم انداز خود است.

محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان موفق ایرانی صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران

هلدینگ تولیدی، صنعتی لوازم خانگی گروه انتخاب

هلدینگ تولیدی ـ صنعتی لوازم خانگی گروه با در اختیار داشتن کاملترین و فراگیرترین محصولات در سبد مصرفی خانوار به عنوان مطرح ترین تولید کننده لوازم خانگی ملی در ایران شناخته شده و نسبت به رقبای خود پیشتاز است. مجموعه تولیدات گروه صنعتی انتخاب با برندهای اسنوا، دوو الکترونیک، بست از مطرح‌ترین محصولات لوازم خانگی بازار ایران بوده که کسب بالاترین میزان رضایت مندی مشتریان با ارائه مطلوبترین کیفیت ممکن را از اهداف خود قرار داده است.

هلدینگ صنعتی لوازم خانگی انتخاب با اشتغال‌زایی حدود ۱۷ هزار نفر به طور مستقیم و ۱۷۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم، ۱۰ کارخانه تولیدی با مساحت بیش از یک میلیون متر مربع و پیشرفته‌ترین ماشین آلات در خطوط تولیدی خود یکی از قطب های صنعتی ایران اسلامی به شمار رفته که با بومی سازی دانش و فناوری تولید لوازم خانگی، احداث مجتمع های بزرگ تحقیقاتی در جنوب شرق آسیا و همچنین اروپای غربی، نام خود را در ردیف بزرگترین و پیشرفته ترین تولید کنندگان لوازم خانگی، مطرح کرده است.


محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان موفق ایرانی صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران

شرکت های زیر مجموعه هلدینگ تولیدی، صنعتی لوازم خانگی گروه انتخاب :

حایر تهران :

شرکت حایر تهران به عنوان تولید کننده انواع قطعات فلزی، رنگ آمیزی قطعات فلزی، درام و بدنه لباسشویی و سیکل تبرید یخچال، در فضایی به مساحت ۱۷۰۰۰ مترمربع فعالیت دارد. چندین دستگاه پرس ضربه‌ای با تکنولوژی روز دنیا (ساخت تایوان) و تنوع ظرفیت تا صدها تن و یک دستگاه پرس هیدرولیک ۱۰۰۰ تن ( ساخت تایوان مدل ۲۰۱۱) در خطوط پرسکاری حایرتهران، هم اکنون ظرفیتی بالغ بر تولید ۳۴۰۰ ست ( مجموعه) قطعه فلزی معادل ماهیانه حدود ۵ میلیون ضرب را ایجاد نموده است.

خط تولید سیکل تبرید یخچال، قطعات مورد نیاز کارخانه تولید یخچال گروه را تامین می نماید و جهت تکمیل قطعاتی که نیاز به پوشش رنگ دارد، خط رنگ الکترواستاتیک با ظرفیت روزانه هزاران ست قطعه در این شرکت مشغول به کار است. ساخت قالب‌های فلزی مورد نیاز با استفاده از امکانات و دانش فنی بومی، وابستگی به ساخت در خارج از ایران را به حداقل رسانده است و هم اکنون ظرفیت ساخت صدها دست قالب را در سال دارد. این شرکت علاوه بر دارا بودن استانداردهای داخلی و پیاده سازی سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل استانداردهای جهانی ISO 9001 . ISO 14001 و OHSAS 18001 از شرکت IMQ ایتالیا، گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان و عالی ترین نشان مشتری مداری در ایران را نیز در سال ۱۳۸۹ اخذ کرد که بر تولید کیفی همراه با در نظر گرفتن مسائل زیست محیطی و انسانی آن گواهی می‌دهد. اخذ مجوز (ISO TS (16949 نیز از دیگر افتخارات شرکت حایر تهران است.


حایر پلاست :

شرکت حایرپلاست تولید کننده انواع محصولات پلاستیکی، در زمینی به مساحت حدود ۳۹۰۰۰ مترمربع با هدف تمرکز بر تامین تخصصی ترین نیازهای مشتریان صنعت پلاستیک تاسیس گردید. اجرای پروژه های مختلف و متنوع مهندسی همچون سیستم تزریق گاز در قطعات ضخیم پلیمری ، سیستم مواد رسانی مرکزی ، تولید کامپاند، مستر بچ و پلیمر های مهندسی ، خط تولید تمام اتوماتیک ورق های پلیمری و… در راستای افزایش ظرفیتهای کمی و کیفی شرکت باعث شد حایر پلاست پاسخ گوی تمامی نیازهای صنعت پلاستیک در ایران باشد.

سیستم جامع مدیریت کیفیت، استانداردهای فرایندی،نظام آراستگی۵s  و … فراگیری و جریان کیفی مناسبی را در تمام بخش‌ها و نیروهای این ایجاد کرده است. درواقع شعار تولید کیفیت بر کنترل کیفیت غالب بوده و این موضوع سبب شد که از ورودی جریان مواد تا خروجی جریان قطعه، نگاه کیفی بر تمامی عملیات و فرایندهای سازمان حاکم و ناظر باشد. این شرکت با اخذ گواهینامه‌های کیفی ISO9001 ,ISO14001 ,ISO18001.TS و آراستگی ۵s ، هم اکنون در زمره چابکترین وتوانمندترین شرکتهای تولیدی در صنعت پلاستیک کشور ایران قرار گرفته و نرخ مصرف قابل توجه و چشمگیر بیش از۵۰ تن مواد پلیمری در روز، به منظور تولید انواع قطعات پلیمری محصولات مختلف، پیچیده و با تنوع ابعادی گسترده را به خود اختصاص داده است.


حایر آسا :

شرکت حایر آسا در فضایی به مساحت ۱۳۵هزار و ۸۰۰ متر مربع و با بهره‌مندی از تکنولوژی‌های روز و منحصر به چند کشور پیشرفته جهان به تولید انواع یخچال، فریزر، یخچال فریزرخانگی و ساید بای ساید می‌پردازد. این شرکت توانسته با استقرار خط تمام اتوماتیک تولید درب انواع یخچال ساید بای ساید، برای نخستین بار فرآیند تولید این نوع از یخچال را در ایران کامل و بومی سازی نماید. همچنین این شرکت مجهز به خطوط ترموفرمینگ، رولفرمینگ ورق، پرس تمام اتوماتیک درب، دستگاه های تزریق فوم تمام اتوماتیک و خط اتوماتیک مونتاژ می باشد. تست عملکرد یخچال های تولید شده فرآیندی بسیار مهم است که در پایان خطوط تولید و قبل از بسته بندی در شرکت حایر آسا با استفاده از برترین تکنولوژی کشورهای آلمان، ایتالیا و آمریکا بر روی تمامی محصولات اعمال می شود. از افتخارات حایر آسا کسب گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS و همچنین کسب گواهی نامه تعهد به تعالی EFQM و رعایت حقوق مصرف کنندگان، عالی ترین نشان مشتری مداری در ایران می باشد


اسنوا :

محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان موفق ایرانی صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران

شرکت اسنوا تولیدکننده انواع محصولات سرمایشی و گرمایشی درزمینی بالغ بر ۴۰ هزار متر مربع احداث شده است. این شرکت مجهز به جدیدترین تکنولوژی تولید و دارای انواع پرس های ضربه ای و هیدرولیک دستگاه های رباتیک الکترومغناطیس رنگ و لعاب، دستگاه های C.N.C خم و برش، تکنولوژی جوش پلاسما برای صفحات رویه اجاق گاز و دیگر تجهیزات مصرفی در حین مونتاژ محصول مطابق با استانداردهای روز دنیا است. کارخانه اسنوا، هم‌اکنون مدل‌های بسیار متنوع را به عنوان زیر مجموعه اجاق گازهای ایستاده و۸۰ نوع محصول متنوع از نوع محصولات توکارشامل هاب، هود، مایکروفر، سینک، آون‌ و کولر آبی را به بازار عرضه می‌کند.

اسنوا با ظرفیت تولید روزانه ۱۵۰۰ اجاق گاز ایستاده و ۱۵۰۰ دستگاه از محصولات توکار مفتخر به دریافت گواهی نامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) ، گواهینامه CE Marking به منظور صادرات اجاق گاز به اروپا و گواهینامه B.V به منظور صادرات اجاق گاز به کشورهای منطقه می باشد.


سپید مطهر :

شرکت سپید مطهر انتخاب با دارا بودن سبد کاملی از محصولات شوینده شامل لباسشویی اتوماتیک و نیمه اتوماتیک(دوقلو) و ظرفشویی در فضایی بالغ بر ۱۶۰۰۰ متر مربع فعالیت دارد. این شرکت با بهرگیری از جدید ترین تجهیزات و تکنولوژی روز دنیا و دانش فنی بومی، توان تولید روزانه هزاران دستگاه در دو گروه لباسشویی (تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک) و ظرفشویی را دارد واین ظرفیت قابل افزایش است. تمامی دستگاه های تولید شده قبل از بسته بندی تحت آزمایش عملکرد قرار می‌گیرند.

کسب جایزه رعایت حقوق مصرف کنندگان ، عالی ترین نشان مشتری مداری در ایران و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS شامل ۹۰۰۱:۲۰۰۸ ISO و ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ ISO و ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷OHSAS و دریافت گواهینامه صادرات محصول از شرکت BUREAV VERITAS جهت صادرات به کشورهای منطقه گوشه ای از افتخارات سپید مطهر انتخاب است.


مطهر ضمیر :

شرکت مطهر ضمیر تولید کننده انواع محصولات صوتی و تصویری، در زمینی به وسعت ۸۰۰۰ متر مربع فعالیت تولیدی خود را با تلویزیون‌های رنگی CRT در سایزهای ۱۴, ۲۱, ۲۹ اینچ شروع نمود و تاکنون موفق به تولید انواع تلویزیونهای رنگی مختلف شده است. در کنار تولیدات TV محصولات Non TV نیز در سبد کالای این شرکت موجود است.

مطهر ضمیر با در اختیار داشتن دو خط تولید تلویزیون و خط تمام اتوماتیک مونتاژ برد های الکترونیکی مفتخر به دریافت گواهینامه IMS از طرف شرکت IMQ و همچنین پروانه کاربرد علامت اجباری از سازمان ملی استاندارد شده است .


کالابران انتخاب :

شرکت کالابران انتخاب در زمینه انبارداری و حمل و نقل محصولات، با در اختیار داشتن ۶۰ هزار متر انبار سرپوشیده در ۱۲ نقطه کلیدی کشور، وظیفه دریافت، چیدمان، انبارش و ارسال (تحویل به مشتری) محصولات گروه انتخاب را به عهده دارد. با توجه به موقعیت استراتژیک، این شرکت با قسمت‌های عمده ی گروه نظیر کارخانجات تولیدی، فرآیند فروش، خدمات پس از فروش، هلدینگ‌های بازرگانی و نفت، گاز و پتروشیمی گروه ارتباط مستقیم دارد و از این مجرا نقش حیاتی در زنجیره تامین، فروش و توزیع محصولات را بر عهده دارد.

کالابران به صورت متوسط میلیون‌ها قطعه محصول در سال از کارخانجات تحویل، انبار و به همین تعداد برای مشتریان ارسال می نماید. این شرکت اقدام به پیاده سازی و استقرار سیستم نظام مدیریت کیفیت و مفتخر به دریافت گواهینامه ISO :9000:2008 از شرکت IMQ ایتالیا، استاندارد ایمنیISO 1800 و نظام آراستگی ۵s گردیده است.


حایر فام :

شرکت حایر فام فعالیت خود را با تولید فومهای بسته بندی محصولات تولیدی کارخانجات گروه انتخاب آغاز نموده و با افزایش فضاها و امکانات تولیدی خود توانسته پاسخگوی درخواست‌ها و سفارشات متعددی از دیگر شرکت ها نیز باشد. شرکت حایر فام با استفاده از فناوری روز دنیا و راه اندازی خطوط تمام اتوماتیک با ظرفیت سالانه هزاران تن اقدام به تولید انواع محصولات فوم پلی استایرین ازجمله فوم های بسته بندی، بلوک های سقفی، ورق‌های عایق صوتی و حرارتی، انواع ICF، عایق‌های گرمایش از کف و حایپالت‌های بهداشتی با تحمل وزن بالا نموده است. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفته تجهیزات خود توانایی تولید قطعات با دانسیته تا ۴۰ گرم بر لیتر را دارا است.


مرکز تحقیقات اکرودیته و آزمایشگاه انتخاب :

مرکز تحقیقات اکرودیته و آزمایشگاه انتخاب، در چارچوب یک مرکز پژوهشی و آزمایشگاهی در حد استانداردهای جهانی در زمینه لوازم خانگی تاسیس شده و به عنوان بزرگترین آزمایشگاه صنعت لوازم خانگی بخش خصوصی در ایران نقش مهمی را در انجام تست‌ها و آزمایش‌های مربوط به عملکرد قطعات و محصول نهایی و همچنین انجام تست‌های قابلیت اطمینان (Functional & Reliability Test) دارد. این مرکز در همکاری مستقیم با اداره استاندارد کلیه تست های لازم را در ۴ بخش گاز سوز، شوینده، برودتی و لوازم خانگی کوچک برای محصولات تولیدی گروه و نیز دیگر برندها و تولید کنندگان لوازم خانگی انجام می‌دهد. مرکز تحقیقات اکرودیته و آزمایشگاه انتخاب با روز آمد نمودن کلیه روش ها و استانداردهای ملی ایران و سازمان‌های جهانی IEC,DIN و ISO موفق به اخذ گواهینامه ISO17025 گردیده است.


انتخاب سرویس حامی :

شرکت انتخاب سرویس حامی، مبنای کار را بر رضایت مشتری و سرعت در ارائه خدمات با کیفیت برتــر نهاده است. و بر همین اساس با هدف گستردگی شبکه از مر های ایران فراتر رفته و موفق به صادرات خدمات به کشور های همسایه گردیده است. تولید بیش از ۱۳۰۰ مـدل انواع لوازم خـانگی در هلدینگ لوازم خانگی انتخاب، اهمیـت خدمات رسانی به موقع و اصولی، با توجه به رعایت الـزامات فنـی و پیچیدگیهـای خاص هر قطعـه را بیشتـر نمایان می‌کند. این شرکت با در اختیار داشتن چندین انبار قطعات در سطح ایران، و مرکز ارتباط با مشتریان (Call Center) بسیار پیشرفته و مجهز به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته پاسخگوی تمامی درخواست‌های مشتریان است.

شرکت انتخاب سرویس حامی با بکارگیری مشاوران ارشد شرکت های مطرح کره جنوبی، استفاده از تکنولوژی های جدید و همچنین خواهرخواندگی شرکت Yes service (گسترده ترین خدمات پس از فروش کشور کره جنوبی) به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است. فعالیهای خلاقانه انجام شده توسط شرکت انتخاب سرویس حامی عباتند از:

دستگاه PDA : ارائه دستگاه های PDA به کلیه تکنسین‌ها جهت ارائه درخواست قطعه، ارائه گزارش کار، ثبت فاکتور تحت نظارت شرکت توسط دستگاه در منزل مشتری.

نرم افزار موبایل اندروید: پیاده سازی نسخه جدید نرم افزار موبایل با قابلیت‌های بیشتر همچون محاسبه و ارائه فاکتور برابر تعرفه‌های استاندارد خدمات، مشاهده گردش مالی، قیمت قطعات، تعرفه های خدماتبه صورت کاملاً پویا (ONLINE) در پلتفرم اندروید.

فروش گارانتی : در طرحی خلاقانه توسط انتخاب سرویس حامی با نگاه حمایت از مصرف کنندگان، گارانتی محصولات با لحاظ نمودن شرایط خاص جهت مشتریان تمدید شده و در صورت تمدید کارت مازاد گارانتی به مشتریان اهدا می‌شود.

دریافت عالی ترین نشان رعایت حقوق مصرف کنندگان برای ۶ دوره متوالی گواه سخت کوشی و همت انتخاب در نیل به اهداف متعالی خویش بوده و در حال حاضر با ساماندهی و مهندسی کلیه فرایند ها، موفق به پیاده سازی نظام مند ترین سیستم خدمات پس از فروش و دریافت استاندارد ISO9001 & 10002:2004 (رسیدگی به شکایات مشتریان) گردیده است.

هلدینگ صنایع فولاد


هلدینگ صنایع فولاد گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب، فعالیت های خود را براساس نیازهای صنایع فولاد کشور و از طریق شرکت فولاد بافت انجام می دهد.


محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان موفق ایرانی صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران

شرکت های زیر مجموعه هلدینگ صنایع فولاد گروه انتخاب:

فولاد بافت :

فولاد بافت یکی از طرح های هشتگانه ملی ایران است که در راستای خودکفایی صنعتی و رفع وابستگی به محصولات استراتژیک به عنوان بزرگترین مجتمع فولاد سازی در جنوب شرق ایران در زمینی بالغ بر ۶۲۰ هکتار احداث شده است. شرکت فولاد بافت شامل دو کارخانه احیای مستقیم و انباشت و برداشت و کارخانه فولاد سازی با تولید ۸۰۰ هزار تن آهن اسفنجی و قابل افزایش تا یک میلیون تن در سال است.

کارفرمای طرح، شرکت ملی فولاد ایران بوده که در شهریور ماه ۱۳۹۳ به بخش خصوصی واگذارگردید و اینک بعنوان شرکت احیا استیل فولاد بافت ثبت گردیده است و شرکت‌ها (نهاد)هایی به عنوان پیمانکار این مجموعه فعالیت می‌کنند.

این کارخانه با فن آوری احیای مستقیم فارسی Persian Direct Reduction Tecnology کار می کند و توسط شرکت MME ابداع شده است. خوراک این مجتمع گندله (Pellet) و تولیدات آن شامل آهن اسفنجی (DRI) و شمش نازک (Thin Slab) می‌باشد.

 

هلدینگ ساختمان و گردشگری


هلدینگ ساختمان و گردشگری با عنوان شرکت بین المللی توسعه و سرمایه گذاری ساختمان انتخاب در قالب ۳ شرکت مشغول فعالیت است.

  • شرکت آلاسپهر انتخاب، ایجاد هتل های زنجیره ای با هویت گردشگری اسلامی، توسعه دهکده های گردشگری، احداث رستوران های زنجیره ای و گردشگری سلامت را در دستورکار خود دارد.
  • شرکت مهندسین مشاور نگاره اندیشان مبنا در زمینه برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شهرسازی، معماری، احیاء بافت های فرسوده، میراث فرهنگی و تاریخی، حرائم، طرح‌ها ویژه جامع و تفصیلی شهری و همکاری با پژوهشکده‌های مرتبط و شرکت‌های دانش بنیان فعالیت می نماید.
  • شرکت مان سازان آوگون در زمینه اجرای ساختمان و اجرایی نمودن انواع طرح های معماری و شهرسازی و همچنین در زمینه توسعه گردشگری ایران فعالیت می کند.

 


شرکت های زیر مجموعه هلدینگ ساختمان و گردشگری گروه انتخاب:

آلاسپهر انتخاب :

شرکت آلا سپهر انتخاب با هدف سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و کمک به ایجاد زیرساخت های این صنعت در بخش اقامتی فعالیت خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز نمود. مهمترین ماموریت شرکت احداث و بهره برداری از تأسیسات و خدمات گردشگری در داخل و خارج از کشور با تأکید بر ایجاد ارزش افزوده در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و زیست محیطی است.

جمعیـت هدف، مسلمانان بویژه شیـعیان جهان بوده و شرکت در فاز اول قصد توسعه و ارایه خدمات گردشگری زیارت را در کشورهای ایران، عراق و عربستان دارد و در گام بعدی خدمات گردشگری ، تفریحی برای مسلمانان جهان را دنبال می کند.


مان سازان آوگون :

شرکت مان سازان آوگون با هدف انجام کلیه خدمات طراحی نظارت و اجرای پروژه های ساختمانی و راه و شهر سازی و پیمانکاری از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز نموده است.از جمله پروژه های این شرکت می توان به مدیریت پیمان مرمت چندین خانه تاریخی همچون خانه شیخ بهایی مربوط به دوره قاجاریه و ساخت پروژه های متعدد ساختمانی مانند هتل سه ستاره مشهد با مساحتی بالغ بر ۷۰۰۰ متر مربع زیر بنا و ۵۵۰۰ متر مکعب خاکبرداری و همچنین ساختمان خدمات پس از فروش گروه صنعتی انتخاب ( کال سنتر) با زیر بنایی بالغ بر ۱۶۵۰ متر مربع اشاره کرد.


مهندسین مشاور نگاره اندیشان مبنا :

شرکت مهندسین مشاور نگاره اندیشان مبنا (نامسکو) با بهره گیری از دانش، تجربه و توانایی های مدیران و متخصصین خود و توجه به بهبود مستمر فعالیت ها در زمینه های: «برنامه ریزی و توسعه شهری و امور شهرسازی، معماری، بافت های فرسوده و میراث فرهنگی و تاریخی، حرائم، طرح های ویژه، جامع و تفصیلی شهری، تحقیق و توسعه، واحد های پالایشگاه نفت و گاز و صنایع پتروشیمی و صنایع فلزات اساسی، بازرسی فنی، پژوهشکده‌های مرتبط و شرکت های دانش بنیان، همواره تلاش می نماید تا بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و با رعایت اصل مسئولیت پذیری در اختیار مشتریان و کارفرمایان خود قرار دهد.

تعهد پرسنل به اصول حرفه ای و اخلاقی در کنار تخصص ایشان و ارتباط مستمر با محافل علمی و دانشگاهی داخلی و خارجی، شرکت را در اعتلای اهداف سازمانی یاری می‌کند تا رقبا، مشتریان و کارفرمایان، در ارتباطات فی ما بین، آنها را به عنوان شریکی امین و قابل اطمینان به شمار آورند.

این شرکت رعایت اصل مشتری مداری را همواره سرلوحه فعالیت هایش قرار داده و آن را لازمه حضور موثر و رو به رشد خود در همه ی عرصه های پیش رو می داند.

 

هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی


گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب به پشتوانه سال ها تجربه موفق در عرصه صنعت و با بهره گیری از الگوی شرکت های بزرگ جهانی، با در اختیار داشتن بزرگ ترین زنجیره تولید لوازم خانگی کشور، همگام با رویکرد استراتژیک خود مبنی بر تکمیل چرخه تولید و زنجیره ارزش، برای تامین مواد اولیه کارخانجات لوازم خانگی ایران و سایر صنایع پایین دستی مصرف کننده محصولات پلیمری، وارد عرصه صنایع  پتروشیمی و پیرو آن حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی شد.

در این راستا مجتمع شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان یکی از زیر مجموعه های گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب، در زمینه تولید، تامین تجهیز و راه اندازی بخش های مختلف این صنعت کلیدی تاسیس و فعالیت خود را آغاز کرد. این گروه با تکیه بر امکانات،  تجارب گسترده در صنعت و توانمندی های کارشناسان مجرب و کارآزموده خویش در بخش تولید، مجتمع های فرمالین و پلی استایرن به زودی راه اندازی شده و طرح های تولید LAB ، متانول برای تولید خوراک مجتمع پارک فرمالین (فرماکام) و همچنین محصولات پایین دست متانول از قبیل متیل آمین ها، استیک اسید و MTBE ، مجتمع نیتروکام با محصولات آمونیاک مایع، آمونیوم فسفات، آمونیوم نیترات و نیتریک اسید، پنتان،کلرآلکالی، پلی اکساید و پروپیلن گلایکول نیز در دست اقدام می باشد.


شرکت های زیر مجموعه هلدینگ نفت، گاز و پتروشیمی گروه انتخاب:

صنایع ارکان ساختار برتر آرمان :

شرکت صنایع ارکان ساختار برتر آرمان با هدف دستیابی به دانش طراحی و ساخت واحدهای پتروشیمی و مدیریت واحدهای در حال بهره برداری داخل و خارج از کشورتاسیس گردید و در ارائه خدمات مهندسی، ممیزی و بازرسی به شرکت های داخلی و خارجی و تولید انواع مواد پتروشیمی پایه گاز و نفت، مواد شیمیایی و کاتالیست ها فعالیت می کند.

تبدیل شدن به یکی از ۵ شرکت صاحب نام و مطرح در زمینه طراحی، خرید، ساخت و بهره برداری از واحد های پتروشیمی از اهداف این شرکت است. در اختیار داشتن مجموعه مهندسی توانمند آشنا با فرآیند پتروشیمی و نرم افزارهای مربوطه، برخورداری از اعتبار و آشنایی مطلوب با سازندگان و تامین کنندگان داخلی و خارجی، بهره گیری از مدیران توانمند در بخشهای مدیریت مهندسی، خرید، ساخت، نصب و راه اندازی از جمله توانمندی ها و امکانات علمی و فنی این شرکت محسوب می‌شود.

شرکت ارکان ساختار برتر آرمان مجری یک واحد ۲۵۰هزارتنی تولید پلی استایرن انبساطی (EPS) در پارک استایرن واقع در عسلویه است که تنها از منابع گروه انتخاب استفاده نموده و پیشرفت های بسیار مناسبی دارد. در این واحد بیش از ۱۵ نوع گرید پلی استایرن انبساطی تولید شده که در صنایع مختلف از قبیل لوازم خانگی، ساختمان و غیره کاربرد دارد.

این مجتمع در زمینی بالغ بر ۶ هکتار در شمال پارک استایرن واقع در فاز ۲ پتروشیمی عسلویه احداث شده است. خوراک این طرح مونومر استایرن ( از طریق پتروشیمی پارس به میزان ۲۳۵ هزارتن ) و پنتان توسط گروه انتخاب ( از طریق شرکت پترو صنعت نفتا لیان پارس ) تامین می گردد.


بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی قشم :

شرکت بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی قشم به عنوان یکی از فعال ترین شرکت های وابسته به بخش خصوصی درعرصه تولیدات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با خرید و تحصیل مالکیت زمینی بالغ بر ۲۰۰هکتار در منطقه آزاد قشم فعالیت می کند.

این شرکت مجری سرمایه گذاری و احداث ۳ مجتمع متامونیا (متانول و محصولات پایین دست)، فرماکام ( مجتمع پارک فرمالین) و نیتروکام (با محصولات آمونیاک مایع،آمونیوم فسفات،آمونیوم نیترات و نیتریک اسید) می باشد.

مجتمع فرماکام: مجری طرح پارک فرمالین در قشم و در حال ساخت و نصب تجهیزات است. پارک فرمالین مجموعه‌ای از محصولات تولیدی پایین دست فرمالین می باشد که ۴۵۰ هزارتن فرمالین تولیدی ، تبدیل به محصولاتی نظیر اوره فرمالدئید تغلیظ شده UFC) SNF/SMF )، متیلال، هگزامین، انواع رزین های MF/UF/MUF ، پلی استال (POM) و پارافرمالدئید خواهد گردید. مجتمع فرماکام تنها مجتمع پایین دستی متانول در ایران است که ایجاد آن با توجه به ظرفیت واحدهای فعال و طرح‌های آتی ظرفیت تولید متانول کشور (بیش از ۱۲ میلیون تن در سال) از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

فاز اول این مجتمع تولید فرمالین از متانول و فاز دوم آن تولید محصولات پایین دست می باشد که در زمینی بالغ بر ۱۵ هکتار و با تکنولوژی Sadepane ایتالیا به عنوان یکی ازآخرین فرایندهای مدرن جهان و دوستدار محیط زیست در حال احداث است.

محصولات این طرح UFC با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار تن در سال، SNF/SMF با ظرفیت بیش ۳۰ هزار تن در سال، متیلال با ظرفیت بیش از ۳۰ هزارتن در سال، هگزامین با ظرفیت بیش از ۲۰ هزارتن در سال، رزین های MF/UF/MUF با ظرفیت بیش از۶۰ هزارتن در سال، پلی استال با ظرفیت بیش از ۴۰ هزارتن در سال، پارافرمالدهید با ظرفیت بیش از ۲۰ هزارتن در سال است.

مجتمع های متامونیا و نیتروکام نیز طرح های در حال بررسی و برنامه ریزی برای احداث هستند.


پترو صنعت نفتا لیان پارس :

شرکت پترو صنعت نفتا لیان پارس، مجری طرح جدا سازی و تولید پنتان برای مصرف در طرح های پلی استایرن انبساطی در زمینی بالغ بر ۲ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در دست احداث است. این پروژه خوراک خود را از پتروشیمی برزویه دریافت می کند. تامین خوراک پنتان از شرکت پتروشیمی برزویه و یا سایر منابع و تبدیل و توزیع آن مطابق با مشخصات خوراک مورد نیاز شرکت ارکان ساختار برتر آرمان و شرکت کیمیا صنایع دالاهو و تبدیل شدن به شرکت اول توزیع کننده پنتان در منطقه عسلویه از اهداف این شرکت است. ظرفیت تولید این مجتمع در فاز اول ۵۰ هزارتن و در فاز دوم ۱۲۰ هزارتن در سال می باشد.


پترو رامشه :

شرکت پترو رامشه جهت تولید پلی استایرن معمولی (GPPS) با ظرفیت بیش از ۶۰ هزار تن در قالب دو خط ۳۰ هزار تنی در زمینی بالغ بر ۸٫۵ هکتار احداث خواهد شد. علاوه بر تولید پلی استایرن ، کامپاندینگ GPPS با ظرفیت بیش از ۳۰ هزار تن در سال در قالب دو خط ۱۵ هزار تنی برای تولید انواع کامپاند های پلی استایرنی و پلی الفینی در نظر گرفته شده است. پلی استایرن، امروزه بعد از پلی اتیلن یکی از پر مصرف‌ترین پلیمر‌های جهان به شمار می‌رود وکاربرد اصلی این محصولات برای تولید اجزاء لوازم خانگی، عایق الکتریسیته و غیره می باشد. این واحد نخستین و تنها تولید کننده این محصول در ایران است.


پتروکیمیای انتخاب نوین اروند :

شرکت پتروکیمیای انتخاب نوین اروند به منظور تولید LAB با ظرفیت سالانه بیش از ۴۰ هزارتن درزمینی بالغ بر ۴ هکتاردر اروند احداث می گردد. مواد اولیه LAB ، نرمال پارافین و بنزن بوده و در تولید تمامی پودرهای شوینده البسه اعم از دستی و ماشینی ( کاربرد خانگی و صنعتی) و غیره با ویژگی های قدرت پاک کنندگی بالاو قیمت ارزان کاربرد دارد. بازارهدف این محصول برای صادرات به کشور عراق و سایر کشورها از قبیل هند و چین است.


رویان پلیمر آریا :

شرکت رویان پلیمر آریا برای ایجاد و را ه اندازی کارخانجات محصولات پلیمری و پلاستیکی ، شیمیایی و پترو شیمی و صنایع پایین دستی تاسیس گردیده است. مشاوره مدیریت (MC) ، مشاوره فنی مهندسی ، انجام مطالعات امکان سنجی فنی و اقتصادی و ارائه به بانکها جهت اخذ تسهیلات ، مهندسی پایه و تفصیلی و خدمات مهندسی خرید و تامین تجهیزات از جمله فعالیت های این شرکت می باشد


کیمیا صنایع دالاهو :

شرکت کیمیا صنایع دالاهو جهت تولید پلی استایرن انبساطی با ظرفیت سالانه بیش از ۱۲۰ هزار تن در زمینی بالغ بر ۳٫۷ هکتار در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس (پارک استایرن) احداث شد. حدود ۵۰ هزارتن از پلی استایرن انبساطی تولید شده در این مجتمع به بازارهای اروپا، آسیا و خاورمیانه صادر خواهد شد. در این مجتمع انواع گرید پلی استایرن انبساتی معمولی و مقاوم در برابر آتش تولید خواهد شد.


مهندسین مشاور هم اندیشان صنعت :

شرکت مهندسین مشاور نگاره اندیشان مبنا با ۲۷ پروژه معماری ، ۵ پروژه مرمت و شرکت مهندسین مشاور هم اندیشان صنعت ارائه کلیه خدمات طراحی مهندسی پایه و تفصیلی در حوزه نفت ، گاز و پتروشیمی را بر عهده داشته و همچنین عملیات تحلیلگری فرآیندهای شیمیایی و پتروشیمی را انجام می دهد. این شرکت مفتخر به انتقال مفهومی تکنولوژی از خارج کشور برای اولین بار و ارتقای آن در سطوح مورد نیاز است. از این رو با توجه به توان تجاری سازی ایده ها و طرح های پژوهشی صنعت نفت ، گاز و پترشیمی موفق به دریافت اولین لیسانسور دانش فنی ایران در گروه محصولات پلی استایرن گردید. شرکت هم اندیشان صنعت توان اجرای پروژه های EPC یا همان کلید تحویل را از مطالعه ایده تا عرضه محصول نهایی در مقیاس صنعتی و پایلوت در اختیار دارد.

هلدینگ بازرگانی


هلدینگ بازرگانی گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب فعالیت های خود را براساس نیازهای اولویت دار حوزه‌های اقتصادی و صنعتی کشور از طرق شرکت های بسپار شیمی سپیدان، شرکت کالای پتروشیمی، شرکت بازرگانی بین الملل کالای پتروشیمی، شرکت خدمات حمل و نقل دریایی انتخاب امین، شرکت مهندسی و توسعه و شرکت حمل و نقل بین المللی انجام می دهد.

مهمترین فعالیت های هلدینگ بازرگانی تأمین کالاهای مورد نیاز شرکتهای نفت، گاز و پتروشیمی، نساجی و آب و برق، فعالیت های تجاری محصولات پتروشیمی و گاز مایع، عملیات بانکرینگ، احداث مخازن ذخیره سازی و جایگاههای عرضه سوخت و حمل نقل کالا ها از بنادر می باشد.

این هلدینگ فعالیت خود را با بهره مندی از دفاتر منطقه ای و شرکت های وابسته و بیش از ۲۱ شرکت غیر ایرانی در ۱۷ کشور دنیا مانند چین، امارات متحده عربی، ترکیه، سوریه، کره جنوبی، روسیه، تاجیکستان، ایتالیا، سنگاپور، عراق، اربیل، هند، عمان، تایوان، آلمان، اتریش و انگلستان انجام می دهند.


محمدرضا دیانی گروه صنعتی حایر گروه صنعتی انتخاب کارآفرینان موفق ایرانی صاحب و مالک اسنوا سوابق محمدرضا دیانی زندگینامه میلیاردرها ثروت و دارایی محمدرضا دیانی بیوگرافی ثروتمندان ایران

شرکت های زیر مجموعه هلدینگ بازرگانی گروه انتخاب:

کالای پتروشیمی :

شرکت بازرگانی بین المللی کالای پتروشیمی با هدف فعالیت در حوزه بازرگانی بین الملل شکل گرفت. این شرکت به فعالیت در بازارهای بین المللی مشغول بوده و به عنوان یک شرکت تجاری در حوزه پتروشیمی با شرکت های تولیدی داخلی همکاری کرده و به بهترین نحو از آنها پشتیبانی می نماید. حوزه اصلی فعالیت های این شرکت عمدتا خرید و فروش مواد شیمیایی و آروماتیک، محصولات نفت، پلیمر، گاز مایع و کود می باشد.

شرکت بازرگانی بین المللی کالای پتروشیمی از طریق دفاتر خود در اقصی نقاط دنیا نظیر کشورهای: چین، امارات، ترکیه ، تایوان، سنگاپور و کره جنوبی مشغول به فعالیت است و با تمرکز فعالیت های خود در حوزه بین الملل، نفت ومحصولات پتروشیمی مورد نیاز بازارهای داخلی و خارجی را تامین می نماید.

این شرکت حمل و نقل محصولات پتروشیمی به کشورهای آسیای میانه از طریق ایران را انجام می دهد. شرکت کالای پتروشیمی با هدف متمرکز کردن تدارکات و انبار داری در صنعت پتروشیمی ایران شکل گرفت و اکنون یکی از تامین کنندگان نیازهای صنعت انرژی ایران و کشورهای منطقه در زمینه های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، نیروگاه های برق و شرکتهای آب و فاضلاب است.

انجام کلیه امور بازرگانی از قبیل خرید، فروش و سوآپ محصولات گوناگون صنعت نفت و همچنین تامین اقلام پرمصرف و مهم آنها، ارائه خدمات انبارداری و مخزن داری، حمل و نقل کالا، بیمه و خدمات گمرکی و ترخیص محصولات گوشه ای از فعالیت های این شرکت را تشکیل می دهد.

استفاده از روش های علمی مطابق با استانداردهای جهانی، بررسی وضعیت شرکتهای پیشرو بین المللی مانند سابیک، تومن و… در ارائه خدمات انبارداری و تدارکات و خریدهای داخلی و خارجی، شرکت کالای پتروشیمی را در بازارهای ملی و فراملی به مجموعه‌ای ممتاز و معتبر تبدیل نموده است. اعتباری که تاثیرات غیر قابل انکاری در کاهش هزینه‌های فعالیتهای زنجیره تامین کالای صنعت ایران دارد.


بسپار شیمی سپیدان :

شرکت بسپار شیمی سپیدان تهیه، تأمین و تحویل به موقع مواد اولیه مورد نیاز تولید کنندگان و مصرف کنندگان در حوزه های مختلف را در کمترین زمان ممکن با قیمت های رقابتی و کیفیت برتر بر عهده دارد. این شرکت بزرگترین تأمین کننده مواد اولیه کارخانجات نساجی در ایران است. تسهیل در خرید مواد اولیه، معرفی گریدهای جایگزین و یا مکمل های بهبود دهنده تولید با قیمت مناسب تر، توانایی تهیه، تأمین و ارسال به صورت دوره ای، صدور پروفرما، فروش ریالی یا ارزی، انجام عملیات ترخیص کالا، بارگیری و حمل، مذاکرات و عملیات خرید از ابتدا تا انتها، سرمایه گذاری در تولید، مهندسی فروش و مهندسی تولید قسمتی از توانایی‌های این مجموعه است.

شرکت بسپارشیمی سپیدان، در راستای توسعه برنامه‌ های بازرگانی و با تکیه بر توانمندی ‌های بازرگانی بین‌الملل و دفاتر خارجی خود، توانایی تأمین انواع روانکارهای صنعتی برندهای معتبر جهانی نظیر Mobil، Shell، SKF، Ingersoll Rand و تهیه قطعات، لوازم جانبی و فیلترهای کمپرسور از شرکت Ingersoll Rand را دارد.

لازم به ذکر است که کالاها بصورت اصل (Original) بوده و علاوه بر عرضه محصولات فوق، امکان ارائه هر گونه خدمات فنی و مشاوره‌ای در خصوص انواع روانکار‌های صنعتی، توسط کادر مجرب این شرکت نیز وجود دارد. همچنین با داشتن نمایندگی مستربچ پلی تک امارات، توانایی تأمین انواع مستربچ سفید و رنگی با کیفیت رقابتی و قیمت مناسب را نیز دارد . مستربچ سفید و مشکی، رنگی (رنگهای هماهنگ و یکسان، منطبق با استانداردهای روز دنیا)، مستربچ های ویژه ( طلایی، نقره ای، فلوئورسنت، گرانیتی، الیاف)، مستربچ های خاص (با تحمل دمای بالا، غیر قابل اشتعال، با ضربه پذیری بالا، با تحمل فشار بالا)، مستربچ پرکننده و مستربچ های افزودنی (تثبیت کننده های رنگ /UV ، Processing Aids(کمک فرایندها) ، Anti-Oxidant(ضد اکسایش) ، Anti-Block( ضد انسداد / ضد چسبندگی) از جمله محصولات قابل ارائه این شرکت است. شرکت بسپارشیمی، در حوزه واردات کالاهای غذایی خوراکی از قبیل روغنهای خوراکی، جو دامی ، گندم و غیره نیز فعالیت می کند.


خدمات سوخت رسانی دریایی انتخاب امین برتر :

شرکت خدمات سوخت رسانی دریایی انتخاب امین برتر با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، به صورت ماهیانه بیش از ۱۰۰ هزار تن نفت کوره را در بندر چابهار و آب های مشرف تحویل گرفته و به فروش می رساند. این شرکت با احداث مخازن ۵ تا ۱۰ هزار تنی دارای ظرفیت ذخیره سازی ۶۰ هزار تن نفت کوره و همچنین مخازن گازوئیل با ظرفیت ۱۰ هزار تن و روغن کشتی با ظرفیت ۷ هزار تن در بندر عباس و چابهار آماده خدمت رسانی به تمامی کشتی های منطقه می باشد. علاوه بر سوخت رسانی دریایی با در اختیار داشتن انبار و سردخانه جهت نگهداری مواد غذایی و آب شیرین اقدام به تامین احتیاجات کارکنان و مسافران کشتی ها می نماید.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 65 )
  1. احسان می گوید

    سلام
    من خیلی به این سایت علاقمند بودم و برای خواندن زندگینامه ثروتمندان به سایت شما میآمدم اما در واقع شما به تحلیل کسب و کارشان میپردازید که مناسب برای مخاطبان شما نیست بخصوص زمانی که عنوان با چیزی که مورد مطالعه قرار میگیرد مطابقت ندارد.
    این زندگینامه افراد و اینکه از کجا به کجا رسیده اند اصل قضیه است و نه اینکه شما برای بالا بردن رنکتان در گوگل بیایید و فقط مطلب پر کنید.
    به حال جای بحثی نیست خلاصه مطلب اینکه من دیگر به سایت ساتن نخواهم آمد و هشیار باشید که شاید من اولین و یا آخرین نفر نباشم.!!!!!!

  2. حسین می گوید

    جنس ایرانی برای من ایرانی بهترین هست ولی اگرتولیدکننده بتواندباکیفیت بالاوخدمات پس ازفروش خوب انجام دهدولی بخاطر سود بیشتراینکارراانجام ندهدمتاسفانه جز اه مردم کاری انجام نداده است

    1. منصور سلطانی 09133401311 می گوید

      سلام ..متاسفم و متاسف ..هرشخص که متن منو میبینه بخاطر داشته باشه و در طول تاریخ هم بلاخره خواهند گفت و توشت .که ما میخواستیم از کالای ایرانی حمایت کنیم ولی با این حرکات و دروغ پردازی ها بالاخره دستتون رو میشه و متوجه میشوند که همگی ,,, و فعلا زمان حال براتون مهم است .نه خصومتی در کار هستش،نه برادر کشی .فقط میگویم .کالای ایرانی نخریدوخصوصا اسنوا . .و عوامل فقط دنبال پول هستن و مشتری براشون مهم نیست …متاسفم برای خودم و دیگر خریداران که پول واریز کردن و برای تحویل جنس امروز و فردا میکنن .پول از راه دزدی بدست نیاوردیم که بریزیم به حساب شما و شما هر موقع دلتون خواست جنس بدید …چقدر منتظر بمانیم .و متاسفانه طوری سیستمها در اسنوا اصفهان دست خودشون گرفتن که مراکز خرید در شهرستانها هیچ اختیاری ندارن و فقط میگن مرکز و وعده سر خرمن …وبابرگزاری جشنواره تخفیف ملت رو میکشونن به طرف فروشگاهها و مراکز خرید .اول یاد بگیرید معنای جشنواره بعد استارت اونو بزنید ..یعنی اینقدر جنس تو انبارها ذخیره کردم و میتونم پاسخگوی مشتریها و خریداران باشم .نه اینکه بانک رفاه رو انتخاب میکنید و درصدی هم به اون میدید واون هم شریک بشه و بتونه مردم رو با دادن وامهای ۳۶ ماهه بکشونه به سمت اسنوا بلاخره خدایی هست و ناظر بر افکار شما چ خوب و چ پلید ۰۹۱۳۳۴۰۱۳۱۱

      1. حمید می گوید

        دقیقا شرف چیزی است که اسنوا نداره

  3. زجر کشیده از دوو می گوید

    خدایی رو چه حسابی شما رو میکنن برترین شرکت از نظر حمایت از حقوق مصرف کننده خداوکیلی خودت از محصولات دوو استفاده کردی میدونی چقد افتضاحن تا حالا شده یه یخچالتو ۱۵ بار برده باشن تعمیر ولی هنوز درست نشده باشه اصلا رو چه حسابی تولید میکنید ماشی لباسشویی دوو دارم عین تراکتور صدا میده یخچالشو گرفتم هر دو ماه یکبار باید زنگ بزنم که آی یخچالم شده آبگرمکن آخه کالای وطنی دیگه چه کوفتی بود که ما خریدیم خدا پدر و مادر اون اجنبی با انصاف رو بیامرزه که حداقل تو کاراش وجدان داره من اگه بمیرمم دیگه جنس ایرانی و مخصوصا دوو نمیخرم هر جا هم که بشینم تو همه گروهها و کانالا از بدیهاش میگم تا بقیه رو از خریدش منصرف کنم

    1. امیر می گوید

      دوو محصول کره ی جنوبیه!!! اون شرکت انتخاب سرویسه که گارانتی کننده ی دوو هست، این گروه صنعتی انتخاب (فقط اسمشون شبیهه)، پس نتیجه میگیریم جنس خارجی اونقدرا هم سر نیست(طبق گفته ی شما راجع به دووی کره ی جنوبی)

      1. جواد می گوید

        خاک بر سر محصولات دوو و اسنوا خدمات پس از فروش افتضاح

      2. ایرانی می گوید

        دوست عزیز کره جنوبی کجا بود؟ جنس بنجول چینیه که توسط حاجی دیانی وارد میشه، ساده نباش

    2. آرمان می گوید

      دوو کره آیه دوست عزیز.
      از این به بعد به جای جنسهای بی کیفیت خارجی از جنس مرغوب ایرانی استفاده کن.
      اسنوا هود و یخچالش رو ما ۴ ساله داریم تا حالا نه مشکلی داشته نه سر و صدایی. خیلی هم راضی هستیم.
      پایین اینا هم ۶ ماه پیش تلویزیون اسنوا خریدن. گوشه‌ی سمت چپش، رنگ پیکسلاش کمرنگ بود. روز بعدش برد نمایندگی همون موقع اونو گرفتن و یه دونه نو بهش دادن. اینم از خدمات پس از فروش فوق‌العاده اش.

      1. رضا می گوید

        من فکر کنم شما باشرکت نصبت داری که تبلیغ میکنی من تلوزیون خریدم شش ماه بد تهویل دادن بیست ماه بدخراب شده یک ماه زنگ زدم خدمات پس از فرش تا آمدن بردن یک ماه هست که درشرکت هست ومن تلوزیون ندارم کسی هم پاسخکو نیست

      2. محمود آرام می گوید

        صدرصدایشان درست می فرمایید.چون این وضعیت که ملت از بابت خرید کالای بی کیفیت اسنوا توش گرفتاره از لطف افرادی مثل ایشونه

  4. حسین می گوید

    خوب داداش اشتباه نوشتی ….این بنده خدا اگه سال ۵۴ متولد شده باشه تو ۶۷ میتونه کار خانه تولید اجاق گاز بزنه یعنی ۱۳ سال بعد ….درست نیس دیگه داداشی

    1. امیر می گوید

      پدر بزرگ و پدرش، شما درست نخوندید

    2. رضا می گوید

      قصه اش بو داره!

      1. عادل می گوید

        داداش دووی کره جنوبی سالهاست ورشکست شده اینا برندش رو خریداری کردند دوو مثل اسنوا کاملا چینی هست و زیرمجموعه گروه انتخاب

  5. محسن می گوید

    سلام اگه دوستان کمی اطلاعات درست داشته باشند خیلی خوب
    من خودم کارمند انتخاب هستم و از دیگر برندها هم اطلاع دارم ولی ی جمله میگم:وقتی از کالای ایرانی حمایت بشه مطمئن باشید بالاترین کیفیت هم در محصولات وجود داره

  6. لیلا سراجیه می گوید

    سلام من فکرمیکنم بجای قرعه کشی چندنفروشناسایی کنیدکه واقعابه این پول احتیاج دارن وابرومندن ( همسرمن سنگبری داشت وزندگی راحتی داشتیم ولی بخاطرجراحیهای پشت سرهم ومشکلاتی که بوجودامدمجبورشدیم ازبانک ا… وام بگیریم وهرچی داشتیم فروختیم وبه بانک دادیم سالم هست که من با۳ دخترمنزل پدرم هستم وهمسرم منزل پدرش وچندین بارعموهام فشاراوردن که ازخونه پدرم برم واقعانمیدونم چکنم وشایدگفتن این چیزادرست نباشه ولی چون تحت فشارم بنظرم رسیدیه درددلی بکنم شایدیه راه چاره ای باشدبه رهبرورییس جمهورنامه دادم ولی هیچ جوابی نیومد

  7. مریم سلمانی می گوید

    باسلام برادرم ۴سال پیش ازدواج کرده چون وضع مالیش خوب نبود رفتش وام برای خرید جنس ایرانی برداشت وتلویریون ویخچال دوقلو وماشین لبسشویی خریید الا از اولین روزی که استفاده ش شروع شد ه تلویزیونش یکبار دوسال پیش بر تعمیر ۳۵۰خرجش کرد الان هم خودبه خود طرف راست تلویزیون سیاه شده دستش خالی کارگر ببره درست کنه یخچالشم هم از روز اول معمولیش اگه چند روز خونه نباشی در شو باز نکنی از کار میفته وهمه چیزای داخلش خراب میشن فقط لباسشویی درست کار میکنه حالا اونم که خراب بشه خدا میدونه تورا خدا کیفیتت را بالا ببرید چون برادرم اینقدر که حرص میخوره پشیمان از خریدش وکسی را هم تشویق به خریدش نمیکنه اسنوا را .از ساوه ۰۹۱۹۱۵۵۶۹۴۸ سلمانی

  8. ف حسین پور می گوید

    با سلام من الان دوماه کارت اعتباری گرفتم و از یه فروشگاه یه یخچال اسنوا درخواست کردم و فاکتورش روokکردم ولی متاسفانه به من بعد دوماه دوندگی میگن این یخچال تولید نداریم دیگه ازش خواهش میکنم یکی یه جوابی به من بده من الان دو ماه ۱۶۹۹میزنم و جواب درست به من نمیدن

  9. محمدباقر‌جلیلی می گوید

    سلام‌محمد‌باقرجلیلی‌هستم‌از‌شرکت‌اسنوا‌‌شکایت‌‌دارم‌۰۹۳۵۱۱۰۰۳۲۰ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  10. زهرا اشکوریان می گوید

    همه ما ایرانیها دوست داریم کالای ایرانی بخریم…خوب هم میدونیم که افراد تحصیلکرده نخبه ای رو هم در کشور داریم که میتوانند معایب کالاهای ایرانی را رفع کنند…صرفا مونتاژکردن و هر از گاهی کمی تغییر در ساختار را نمیشود به عنوان پیشرفت و کیفیت بهتر پذیرفت..سوال اینحاست…با وجود اینهمه مهندسین نخبه کشورمان چرا جایگاه خوبی برای انها در این شرکتهای ایرانی و کلا در کار تولید والای ایرانی در نظر گرفته نمیشود…مگر میشود شرکتی با برنامه هدف باشد و از مهندسین نخبه کمک بگیرد و پیشرفت نکند؟؟؟ پس کجای کار میلنگد؟؟؟؟ حتما باز هم صحبت ان بودجه و گم شدن بودجه است…حتما باز نبود نظارت و نداشتن سواد اختصاصیه صاحبان کار است…به نفع چ کسانی نیست که جوانان نخبه ما نبوغ و توانایی خود را بروز دهند….چطور جوانان نخبه بدرد کار و پیشرفت واقعی در کشورهای پیشرفته میخورند ولی اینجا نه!!!! شاید شآن نخبگان حفظ نمیشود

  11. ساناز می گوید

    شاید صدای من رو کسی شنید، من یه ظرفشویی اسنوا خریدم با هفت ماه پس اندازم ! و خون جیگر خوردن ! روز اول که اوردن دستگاه نو نصب کردن دیدن خراب و هنوز بعد چهار ماه دارم دنبال پولم میدوم ولی دریغ از یک پاسخ! همه میگن به ما چه ! بخدا این پول زحمت بدبختی من بود که الان نه ظرفشویی دارم نه پولم پس میدن ، داشتم تو اینستاگرام میچرخیدم گفتم اینجا بنویسم شاید کسی مسئولی صدای من بیچاره رو شنید! حق من نبود اعتماد کردم به کالای ایرانی ! که بعد چهار ماه همه میگن به ما چه! همه مدارکش هم موجود است تو به هر کسی که میپرستید هر کسی صدای من میشنود کمکم کنه ،من حقم نیست که انقدر سقف ارزو هام کوچیک شده که ارزو من یه ظرفشویی بود که هفت ماه پول جمع کردم که بخرم اوردن نصب کردن دیدن خراب هست دستگاه نو ولی گفتن حالا پیگیر میشیم بعد چهار ماه هنوز دنبالشم،…چهار ماه چهارررر ماه باور میکنید!!!! خداوندا سقف ارزو های من رو چرا انقدر کوچیک کردی که شده یه ظرفشویی!!!!

  12. مهدی عبداللهی می گوید

    باسلام واحترام
    امیدوارم همیشه چرخ اقتصا وتولید کشورم بچرخه جوری که خاک این چرخش برچهره دشنمان بنشیند
    اما من امسال ۸ روز برای اسنوا کار کردم و از حقم نمیگذرم امیدوارم حق منو که سرپرست پدر ومادر ۸۰ساله ام هستم خوردنی نباشه وپولای منو برایم واریز کنید مهدی عبداللهی هستم باتشکر
    شماره حساب۰۱۱۲۳۰۶۲۶۹۰۰۳

  13. حقیقتی تلخ می گوید

    کاری به محصولات نداریم فقط میدونم کارگرایه اسنوا الان شیفت زنجیری دارن کار میکنن.از ساعت ٧صبح تا ٩شب.کارگری که ١۴ساعت پایه دستگاه هست کجا میتونه به کیفیت فکر کنه.تازه هفته بعدش میشه شیفت شب ٨تا صبح فردا ساعت ٩.کارگراش شدید تحت فشارن و مجبورن واسه خرج خانوادشون مثل لودر کار کنن و روزی دو سه تاشون پای دستگاه ها بیهوش میشن.گروه انتخاب هم که فقط فکر تولید و منافع شخصیه.اقای دیانی و اقایانه شرکایی که از بیت المال ایران کارخانه های مگا تریلیاردی راه اندازی میکنید حداقل سه شیفت کارگر بزارید که حداقل کارگر بتونه یه کم کیفیت بالا ببره و تلاش کنه چیز خوب بسازه و جای نفرین و جز جگر براتون دعا کنه !!!! الله اکبر از این همه جفا

    1. ر می گوید

      دوست عزیز حتما شما هم کارگر اسنوا بودید
      الان هم همین هست شرایط و کسی به فکرکیفیت نیست
      حتی پیچ برای بستن از چین وارد میشه
      کل اسنوا یعنی جنس بنجل چین

  14. بی نام می گوید

    ….
    ۱۲ مرحله برای استخدام گذاستند اخرش هم مسخره بازی و ایراد بی خود
    خدا لعنت کند حق من به گردن قراتی

    1. مرتضی می گوید

      از امثال دیانی و انصاری و … که پوششی آن برای شخص … کار میکنند و با رانت به اینجا رسیدند همین … نمایندگی وبعضی قطعات برندهای کره ای و خصوصن چینی را بدون کیفیت درست میکنند و به مردم با قیمت نجومی میفروشند. آقای دیانی .. من از پرسنلت بودم …

  15. شکوری می گوید

    سلام متاسفم برای شرکت اسنوا من خیلی تلاش کردم وام ۵۰ میلیونی بردارم کلی دنبال ضامن پیگیری و….. تونستم از بانک صادرات وام خرید کالا از اسنوا برادرم اما اسنوا عید ۱۴۰۰ جلو سایت بست تمام نمایندگی ها رفتیم اما ساید هایپر ۳۵فوت گیرما نیومد و نمیدونستیم وام اعتباری ما بعد ۳ ماه باطل میشه
    و نه بانک صادرات و نه نمایندگی ها بهمون اطلاع رسانی نکرده بودن که بعد ۳ ماه باطل میشه !!!!!!!!۰۹۱۲۵۶۳۰۱۲۶

  16. حسن می گوید

    یعنی ما در ایران مثل دیانی داریم که به تنهایی تمام این کارخانه ها را احداث کرده وبخصوص در این سالهای اخیر که اکثر کارخانه های تولیدی ورشکست شدن نه تنها هیچکدام از کارخانه های این آقا ورشکست نشد که هیچ بلکه هر روز یک کارخانه جدید هم درست کرده دست خوش ایول به این آقای دیانی تو کجا بودی بابا چرا کل ایران رو به این آقای پرتوان نمیسپارن تا در آنی همه ایران را گل و بلبل نماید برو بابا خودتی من حاضرم شرط ببندم که خیلی از این مجموعه ها رو اصلا خودش تا حالا ندیده و فقط میشه یک حدسی زد و این نیست مگر اینکه به تکنولوژی غول چراغ جادو دست یافته که هر روز صبح که ار خواب بلند میشه به آقا غوله میگه برای من فلان کارخانه را فلان جا بساز و دست بر قضا این غول عزیز هم میگه چشم و درست میکنه بخاطر همینه که تا حالا این آقا فرصت نکرده به کارخانه هاش سر بزنه

    1. ر می گوید

      اون غول چراغ جادو کسی نیست جز کشور دوست چین

    2. بهنام می گوید

      این کار آفرینان برتر یا بهتر بگویم سوپر من ، تنها با رانت و ارتباط با نهادها و افراد خاص و دریافت وامهای کلان ارزی با بهره ناچیز به اینجا رسیده اند و نه شایسته سالاری.
      هم اکنون نیز با تولید کالای بنجل و فروش آن به قیمتهای جهانی به خلق الله از همه جا بی خبر ، به توسعه و افزایش ثروت نامشروع خویش به کمک همان افراد خاص و مجوزهای طلایی پرداخته اند و متاسفانه با انحصار گرایی و لابی جهت جلوگیری از واردات برندهای معتبر جهانی به رقابتی ناسالم دست زده اند.

      بازرگانی را شنیدم که صد و پنجاه شتر بار داشت و چهل بنده خدمتکار.
      شبی در جزیرهٔ کیش مرا به حجره خویش در آورد.
      همه شب نیارمید از سخنهای پریشان گفتن که: فلان انبازم به ترکستان و فلان بضاعت به هندوستان است و این قبالهٔ فلان زمین است و فلان چیز را فلان ضمین.
      گاه گفتی: خاطر اسکندریه دارم که هوایی خوش است.
      باز گفتی: نه! که دریای مغرب مشوش است. سعدیا! سفری دیگرم در پیش است، اگر آن کرده شود بقیت عمر خویش به گوشه بنشینم.
      گفتم: آن کدام سفر است؟
      گفت: گوگرد پارسی خواهم بردن به چین که شنیدم قیمتی عظیم دارد و از آنجا کاسهٔ چینی به روم آرم و دیبای رومی به هند و فولاد هندی به حلب و آبگینهٔ حلبی به یمن و برد یمانی به پارس، و زآن پس ترک تجارت کنم و به دکانی بنشینم.
      انصاف از این ماخولیا چندان فرو گفت که بیش طاقت گفتنش نماند!
      گفت: ای سعدی! تو هم سخنی بگوی از آنها که دیده‌ای و شنیده.
      گفتم:
      آن شنیدستی که در اقصای غور
      بارسالاری بیفتاد از ستور
      گفت چشم تنگ دنیادوست را
      یا قناعت پر کند یا خاک گور

    3. داود می گوید

      زود قضاوت کردید، تمام این هولدینگ موجود است و من دیده ام.

  17. علی می گوید

    لجن!!!

    1. طیبی می گوید

      سلام : عرض شود پرونده بنده نزد خانم مولایی میباشد. تا کنون نزدیک به ۳ ماهه مبلغی که برای خرید تلویزیون ۴۳ داده‌ام بعلت خلف وعده و لغو خرید هم از طرف خودم و هم از طرف نماینده رسمی شما متاسفانه برگشت داده نشده، نماینده شما قول تحویل یکماهه را داده اما متاسفانه نتوانسته تحویل دهد و چون من می‌بایست پایان یکماه تی وی را به جایی تحویل می دادم مجبور شدم پولش را به‌آنها پرداخت کنم ودر طول این یکماه به فروشنده هم اعلام نموده ام بازم خلف وعده شده اما نوش دارو بعد مرگ سهراب. بعد ۱۸ روز با اینکه نماینده شما ایمیل لغو فرستاد هنوز پول بنده پرداخت نشده. لطفا” دستور فرمایید اقدام گردد. ممنون

      1. طیبی می گوید

        سلام : برندهای خریدار در هر شرایطی که باشه میتونه خرید را لغو کنه و حداکثر ۲۴ ساعت مبلغ پرداخت میشه حتی چند روزی عودت کالا هم دارن. متاسفانه شما هیچیک از حقوق خریدار را رعایت نمی‌کنید ابتدا پول را میگیرید کالا هم که ندارید بدهید عودت هم که ندارید، پول مردم را هم برگشت نمیدهید، گارانتی هم که فرمالیته هست، یعنی تمام شرایط ضالمانه را به خریدار تحمیل میکنید که خلاف قوانین بازار و تجارت هست.چرا؟

      2. طیبی می گوید

        نماینده شما به من تحویل یکماهه داده چون من نمی‌توانستم بیشتر از این مدت قبول کنم زیرا باید درست پایان یکماه تلویزیون را تحویل جای میدادم تاریخ ۲۲ تیر خرید کردم و پولشم پرداخته ام در ییلاق ما جلسه ای بود که همه اونهای که تعهد کرده بودیم ۱۷ نفر هستیم و توی اون جلسه قرار شد همگی ۲۱ مرداد کالاها را تهیه و تحویل جای بدهیم که طی مراسم خاصی تحویل بشه که در آن جلسه گفتن اسنوا حرفهایش حرف نیست قرار شد من برم و قطعی‌ کنم که بازم قول صددرصد داده شده اما با گذشت یکماه تحویل نشده من مجبور شدم با شرمساری دوباره پول تی وی را به ییلاقی ها بدهم در نتیجه اسنوا رابه علت خلف وعده لغو کردم نماینده شما نامه لغو هم فرستادخودم هم به تهران و به اصفهان اعلام لغو کردم همگی اضهار پوزش از من اعلام کردن مبلغ را برگشت می‌دهند که هنوز ندادن . ضمنا به بنده اعلام کردن مبلغی از پول شما کسر می‌شود اعتراض کردم گفتم منکه اشتباهی نکردم شما اشتباه کردین اگر به موقع می‌فرستادم منم میگرفتم تمام می‌شد، شما باید خسارت هم بدهید. نزدیک سه ماهه جنگ اعصاب درست شده که این بحثها برای شرکتی که اینهمه ادعا میکنه و داره آیا صحیح میباشد. ممنون

      3. طیبی می گوید

        نمی‌خواهید جواب بدهید؟ به هرحال از ادب بدوره یه جوابی بدهید پس چرا این صفحه را گذاشتین؟

      4. طیبی می گوید

        منتظر جواب هستم

      5. داود می گوید

        این مطالب در سایت اسنوا بنویسید، اینجا فقط یک گزارش از اسنوا گذاشته و کسی پیگیری شکایات شما را از این سایت نمیکند.

  18. انوش آريايي می گوید

    کیفیت صفر قیمت بالا خدمات افتضاح حرف اول اسنوا .به هیچ کس پیشنهاد نمی‌دهم.
    البته تا زمانی که لوازم خانگی ال‌جی و سامسونگ در ایران فعالیت داشتند ،اسنوا جرات عرض اندام نداشت

  19. مجتهدزاده اصل می گوید

    باسلام در تاریخ ۱۴۰۰/۵/۱۰ از نمایندگی اسنوا وا قع در خیابان انقلاب شهرستان خرم اباد اقدام به خرید تلویزیون ۵۵ هوشمند اسنوا کردم . بعد از پرداخت کامل وجه پیامکی از شرکت مبنی بر تحویل کالا حداکثر ۳ ماه بعد، دریافت کردم . متاسفانه علیرغم پیگیریهای مکرر از طریق سامانه تلفنی ۱۶۹۹ شرکت، تاکنون (۱۴۰۰/۹/۹) نه تنها کالایی دریافت ننمودم حتی شرکت پاسخگو هم نمی باشد. ولی شرکت نه به تعهداتش عمل کرده و نه پاسخگو هست. ظاهرن بازی با پول و سرمایه مردم و بی تفاوتی به تعهدات تنها ویژگی مدیران اسنوا هست. شما اسم این کلاهبرادری موفقیت می نامین؟؟؟؟؟

  20. زهرائی می گوید

    کیفیت کالای اسنوا بسیار عالی است. دوست من یخچالش صدا می داد بهش شرکت اسنوا زنگ زد آمدند جنس جدید را با کارگر بردند توی اپارتمان بالا و خراب را بردند. خدمات پس از فروش این شرکت عالییه دست اقای دیانی درد نکنه و خدا قوت به ایشان… باعث افتخار هست

  21. عوجعفری می گوید

    دایی من ک تلویزیون خریدند شهریور ۱۴۰۰ پولش را هم نقدی پرداخت کردند بعد از چهار ماه تلویزیون را براشون آوردند
    واسنوا یک ریال هم نه تخفیف نه مشارکت هییییچ به روی مبارکشون نیاوردند ما که راضی نیستیم تازه هنوز از کارتن بیرون نیاوردیم ببینیم کیفیتش چی هست خدا رحم کنه

  22. سیروس می گوید

    به نظرمن اشغال ترین شرکت اسنوا است چونکه به فکر دزدی از مردم است وصادقانه نیست

  23. مهدی نجفی می گوید

    سلام عرض ادب دنبال کارم اگ امکانش منو استخدام کنید ۱۱ سال روزمه کاری در عسلویه دارم هر کاری باشه انجام میدم ۰۹۱۷۲۴۵۳۲۶۴

  24. آبتین می گوید

    اسنوا از … ترین شرکت های داخلیه. ۴ ماه پول گرفتن تلویزیون ندادن. … و … بردارن.

  25. ناشناس می گوید

    سلام واقعا شمایی که نمیتونید یه یخچال تحویل مشتری بدید پس در کارخونه رو گل بگیرید واقعاً اسم خودتونو می‌زارید چی
    ۴ماهه یخچال خرید زدم هنوز تحویل ندادند وام و ۳ روزه جور کردید به نفع خودتون و ماهانه قسط کم میکنید حرومه واقعاً خیلی متاسفم واسه شماهایی که پول مردم رو میگیرید و می‌خورید بعدم زیر قولتون میزنید این پولها حرومه خوردنش

  26. بهزاد امیری می گوید

    با سلام من امیری هستم در تاریخ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰درخواست تعمیر کار سای بای ساید اسنوا کردم در تاریخ ۲۴/۱۱/۱۴۰۰ سرویسکاری به نام کرمانشاهی آمدند اصلا متخصص نبودند و برخورد بدی داشتند وبا من گفتند شیر برقی خراب است وپیدانمیشد وقیمت آن یک میلیون پانصد هزار تومان است و باید شیر برقی شما را ببرم واز شرکت تهیه کنم من گفتم شما از شرکت بیارین ونصب کنین هی میگفت پیدا نمیشه منگفتم اگر پیدا نکردی به من بگو من گیر میارم که به ایشان خیلی برخورد اگر خودت می‌خری خدمت هم درستش کن و بعد ۲۰۰ تومان گرفت ورفت ویخچال را همانطور رها کرد شیر برقی باز است وسیمها همه قطع شده و درب پشت یخچال را نبسته به پشتیبانی زنگ زدم به تعمیر کار دیگه بیاد ولی همکاری نکردند ضمنا شیر برقی سالم است ایشان دروغ می‌گفت میخواهم یه تعمیر کار دیگه بیاد وصورت جلسه کنه ببینم شیر برقی خراب است یا سالم این تعمیر کار میخواست پول اضافه بگیره . برای اسنوا متاسفم کا ازاین چنین تعمیر کارانی استفاده میکند و شرکت را زیر سوال میبرد

  27. مهدی می گوید

    سلام علیکم نخر نخرید نخرید اشغال ترین جنس اسنوا بخصوص گاز فردار نه دماسنجش درسته،نه تایمر ساعتش درسته،نه استیلش استیله نخر نخر نخر

  28. حمید رضا دنیائی می گوید

    سلام بر شما.دیگه خسته شدم من قریب یک هفته تا ده روز است که درخواست کارشناس جهت بازدید اجاق گاز پنج شعله فردار از ۱۶۹۹کردم .یک بار تشریف آوردند و نتایج را بررسی کردند.ولی از این آقای بازدید کننده هیچ خبری نشد.چند بار تماس گرفتم ولی اصلا توجه نکردند.برایشان پیامک زدم.خواهش کردم ولی سودی نداشت.جمعه این هفته به مدت یکماه این موضوع را رسانه‌ای میکنم.ودیگر نیازی در تعمیر این وسیله که خدمات ندارد چشم پوشی میکنم.به این آقا بفرمایید که دیگه نیاز به تعمیر کار ندارم با کمال تشکر.دنیائی ۰۹۱۱۷۹۸۳۲۴۶از رشت

  29. قربانی می گوید

    سلام
    اقامای تلویزیون اسنوا۶۵اینچ خریدکردیم ی هفته پیش اومدین بلندش بکنیم میزشوبذاریم زیرش ازگوشه بالاسمت راست صفحه شکسته درشداریتی که اصلانه ضربه خورده نه افتاده طرف نمایندگیم که اومدوصلش کرداصلانگفت که به صفحش دست نزنیدیاگلس براش بگیردباکاورباالانم به نمایندگی میگی زیربارنمیره
    به نظراشغال ترین برندتلویزیون داخل بازارهمین اسنواس اگرقرارباشه باکوچترین جابجایی بشکنه هیچی دیگه…
    تازه طرفی که اومدنصب کردبادست ضربه میزدبه صفحش ومیگفتم اینامقاومن ولی دروغی بیش نبوددرواقع توی هفته ۲۵میلیون پولموانداختم اشغالی این همه هم ادعادارن من این متنو۲۴اردیبهشت۱۴۰۱گذاشتم حالاهی بگیدکالای ایرانی

    1. داود می گوید

      داداش شما تلوزیون خریدی! انتظار داری تانک ضد زره باشه؟

  30. علی می گوید

    اسنوا یخچال میزنه راحت ۶ ماه دیگه نابود میشه دوباره یکی باید بخری اما هم نداره خدایی هست همین دنیا باید تقاص بدن همشون

  31. محمود می گوید

    یخچال سایددوو خریدم بالاترین مدل موجود شرکت انتخاب کل پول را نقد گرفتند نصاب شرکت اومد راه اندازی کنه در یخچال با در فریزر رنگش متفاوت بود یعنی یه یخچال با در دو رنگی واقعا تاسف اوره و قرار شد محصول را عوض کنند که نکردند قرار شد در محصول را عوض کنند که کلا همه سرکاریم از هر شرکتی می‌خرید محصولات انتخاب را اصلا بهش فکر هم نکنید چون زیادی شما را به مقام انسانیت میرسانند

  32. کامران می گوید

    این چیزی که من از اسنوا و محصلات اسنوا دیدم میتونم بگم بهترین کارخانه ایه که تا حالا دیدم . من تا الان بیش از ده ساله که یخچالش رو خریدم ، هنوز یکبار هم سرویس ندادم و کمترین ایرادی هم تا الان پیدا نکرده . یکی از نزدیکان همون موقع که من یخچال خریدم اون یخچال ویرپول گرفت خیلی هم پوز میداد که ویرپول اصل و بدون مونتاژه خریده جالبه تو این ده سال سار داده واسه تعمیر و سرویس . دو سال بعد یکی دیگه از نزدیکان که به شدت بی اعتماد به برند ایرانی بود به خاطر جشنواره و قیمت مناسب یخچال و ماشین لباسشویی و تلویزیون اسنوا خرید و یک دستگاه جاروبرقی رایگان از اسنوا رو این سه دستگاه گرفت . جالبه الان میگه کالای ایرانی بیخوده ولی اسنوا یک استثنائه. خدا خیر بده به تک تک مسئولین اسنوا از کارگر جزء تا مسئول و مدیر کل وسایل خونگی اسنوا به هر قیمتی هم که باشه واقعا حلالشون . نوش جونشون ان شاءالله خدا به این کارخونه برکت صد چندان بده

  33. جلال می گوید

    سلام اسنوا داغون ترین جنس ایرانی هست هرکسی از محصولات این شرکت خرید کرده از هر چی جنس ایرانی هستش پشیمون شده من یه یخچال و فریزر خرید کردم باورتون نمیشه از همون سال اول تا همین حالا سالی دوبار تعمیرکار میارم تعمیرشون کنند جالب اینجاست که کسانی که از طرف خود شرکت هم میان مثلا به عنوان نمایندگی از مدیران …شون یاد گرفتن و هیچ کاری هم نکنن ۲۵۰ هزار تومن هزینه بازدید هم باید بدین به نظر من و اطرافیانم با دیدن اجناس اسنوا به این نتیجه رسیدیم که اگه روزی پول نداشتیم جنس خوب بخریم لباسم هامون رو با دست بشوریم و تو گرمای تابستان زیر پنکه باشیم و از یخچال و فریزر ۵۰ سال پیش استفاده کنیم و طرف اجناس اسنوا نریم

  34. اشکان کرمانشاهی می گوید

    به محمد رضا دیانی بگویید
    در مکتب پدرت حق کارگران و پیمانکاران را ضایع کردن آموختی یا در مکتب میرزا جواد تبریزی .
    فکر کردی به همین راحتی میتوانی حق پیمانکاران و کارگران پتروشیمی انتخاب عسلویه را ندی.
    بعد هم با پول ما پز میدی که از ثروتمندان داخل ایران هستی.
    مردم که نمیدونند بچه که بودی زیر پل خاجو بازی میکردی .
    من و پدرم در اون پتروشیمی زحمت کشیدیم در هوای گرم و طاقت فرسای عسلویه عرق ریختیم و کار کردیم از پول خودمان در اون پتروشیمی بابت دستمزد کارگر و خرید کالا هزینه کردیم ولی دستمزد و حساب و کتاب ما را پرداخت نکردند.
    کارفرما شرکت ارکان سازه برتر بود که محمد رضا دیانی هم در پتروشیمی انتخاب عسلویه و هم در اون شرکت سهامداره.

  35. رضا سلیمانی می گوید

    خواهشا” بدون سند حرف نزنید.من ۶ساله تو اسنوا کارمیکنم .کلیه محصولات اسنوا و دوو از صفر تا صد توسط گارگران زحمتکش اسنوا ساخته میشه. متاسفانه یاد گرفتیم به همه چی بدبین باشیم .خدا پدر مادر جاج آقا دیانی را بیامرزه که باعث سربلندی ایران و ایرانی شده و حدود بیست هزار خانواده بطور مستقیم و صد هزار به صورت غیرمستقیم از این کارخانه عظیم ارتزاق میکنند .به کوری چشم بدخواهان و غرض ورزان .

  36. علیرضا راغب پور می گوید

    عالی

  37. علیرضا راغب پور می گوید

    عالی است

  38. ناصر افقهی فریمانی می گوید

    سلام اسنوا بیخوده من تبلیغ منفی میکنم بر علیه اسنوا در همه فضاهای مجازی و…. من هنرمندم میتونم بعد ۳ ماه از گارانتی یخچال اسنوا صدایش در آمد گفتم شاید طبیعی است بعد چند ماه قطع شد الان کلا سرد نمی‌کند تعمیر کار و نمایندگی هم آب پاکی را ریخت رو دستم کجای دنیا رو میخواید بگیرید ۹۱۰۵۰۰۳۰۸۰ والسلام

  39. فریدون می گوید

    باسلام از شرکت اسنوا بیخود تر نیست رفتم وام کالا گرفتم بردم از اسنوا ساید خریدم بجای ۴۹میلیون بازار ۵۷۴۰۰باهام حساب کردن اول بهم نگفتن گفتن همین قیمت هست که روی جنس هست یعنی۴۹در صورتی که پول اصلیش ۴۵میلیون هست از بس … هستن قرار شد یک هفته ای تحویل بدن الان سه ماه هست تحویل ندادن هیچ … هم پاسخگو نیست خواهشاً گول نخورید ازش خرید نکنید لوازم خانگی سرخیابان داشت بهم گفت ۳۰درصدشه بهم بده مابقی ده قسطه با کمترین سودهمن موقع هم با وانت خودشم میآورد درب خانه قبلا هم ماشین لباس شویی وال ایدی مارک سونیا گرفتم از دم قسط همون موقع باوانت خودش برام آورد به نظر من از مغازه های لوازم خانگی داخل شهر بگیری خیلی باشرفتر ازاسنوا هست واقعا متاسفم برای مدیریتش کلا شده … بارانت جلوی واردات گرفتن وگرنه کسی مفت هم لوازم اسنوا را نمی‌خرید کلا بنجول های چینی هست که خودشان استفاده نمیکنن کیلویی میخرن میارن به اسم حمایت از کالای ایرانی با سه چهار برابر قیمت میدن مردم

  40. سرباز امام زمان می گوید

    باسلام
    امیدوارم این کامنت بنده را حاجی دیانی ببینه و پیگیر
    افرادجوون و بیکار هایی امثال من بشه خواهشاً این بازرسی گروه انتخاب را از دست آقایان حسینی و حیدری بگیرین واین اشخاص حق ضایع کن و خدانشناس. چون تمام آدم های که از جون و دل مایه میزان واسه کار اخراج میکنن و دنیایی ناحقی در حق من و امثال من کردند فقط باج باید بدی ب آقایان فقط کارشون اینه ک سرپوش بزارن روتمامی کارها. فقط کارشون اینه که کسی نماز بخونه دیگه تموم کسی نخونه باید اخراج شه آدمی که نماز روزه میگیره نباید همه جا جار بزنه که انشالله نمازی ک می‌خونید قبول درگاه نباشه تقاص تمام کاراتونو بدید ب خدا خیر نمی‌بینید این همه ادمو از کار بیکار کردید در کرمان.حاجی دیانی من از شما خیلی چیزهای بهتر و آوازه خوبی شنیدم و متاسفانه بااین مسول های بی لیاقتی ک انتخاب کردین جز نفرین چیزی حاصل نمیاد خدارو خوش نمیاد.خدا از تنها چیزی نمی‌گذره حق الناسه این حق تا به ابد ب گردن شما و این مسولین بازرسی آقایان باخدا و ب حساب باایمان شما باقی میماند. واسه همینه ک دنیایی آه و نفرین خانواده ها و همینجور آدمای مثل من پشت این مجموعه کرمان هستش که هیچ پیشرفت و فروشی ندارن ب هرحال حرف دل من و خیلی کسایی دیگه بود ک بنده گفتم. پیروز و سربلند باشید.

  41. رضا می گوید

    با سلام بر … صاحب این شرکت لعنت من از بدبختی مردم سواستفاده میکنند تلویزیون ال ای دی و یخچال فریز ر معمولی با اقساط ۱۰۰ میلیون برایم تمام شد تلویزیون آشغال ۳۵میلیون حساب کردند یخچال ۳۷ میلیون با سود بانکی، چون مجبور بودم اگه پول نقد داشتم هرگز جنس آشغال ایرانی نمی خریدم .

  42. محمود آرام می گوید

    فقط کوتاه و مفید بگم لباسشویی ازاسنوا نخرید لباسشویی تسمه دارو به جای بدون تسمه به من فروختن اصلأ هم جوابگو نیستند الان مجبورم ازشرکت اسنوا شکایت کنم خواهشن شما دیگه گول نخورید