قیمت تمام شده مسکن مهر پردیس اعلام شد +جدول

0
شرکت عمران پردیس در اطلاعیه شماره ۶۰ با اعلام قیمت نهایی پروژه‌های مسکن مهر فازهای ۹جدید و ۵  تاکید کرده است؛ «به اطلاع همه متقاضیان محترم مسکن مهر فازهای ۹جدید و ۵  شهر پردیس می رساند: به دنبال افتتاح تعداد ۴۵۵۰ واحد در فاز ۱۱ و  تعداد ۱۱۳۴ واحد در فاز ۳ در سال جاری ، قیمت نهایی تمامی پروژه های در حال اجرا در این دو فاز ، تعیین و به این ترتیب گامی مهم در مسیر رفع مشکلات برداشته شد.

در این رابطه تلاش شده است با استفاده از دستورالعمل های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن، امکان اتمام آنها نیز فراهم گردد. همچنین با جدیت تلاش شده است وضعیت مالی متقاضیان در نظر گرفته شده و بخش قابل توجهی از هزینه ها ، بجای دریافت از متقاضیان، از محل منابع داخلی تامین شود. لذا از متقاضیان محترم این پروژه ها دعوت می گردد برای آگاهی از قیمت نهایی به جدول پیوست این اطلاعیه مراجعه نمایند.

*تحویل مشروط پیش‌قرارداد مسکن مهر

در بخشی از اطلاعیه شماره ۶۰ تحویل پیش‌قرارداد مشروط به واریز ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آورده از سوی متقاضیان شده است: «لازم به توضیح است سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها ، حداقل ۴۱۹ و حداکثر ۴۳۵ میلیون ریال تعیین شده است. در ضمن این شرکت در نظر دارد از تاریخ ۲۰ آذرماه ۹۵ برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ ۳۵۹ میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز کنند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش  کند.»

توضیحات:

۱) به منظور کاهش سهم آورده متقاضیان محترم شرکت عمران شهر جدید پردیس با اخذ مجوز از مجمع عمومی این شرکت و تائیدیه وزارت متبوع نسبت به تامین بخش قابل توجهی از هزینه های پروژه ها از منابع داخلی اقدام کرده است.

۲) به منظور تحقق برنامه تحویل مرحله به مرحله واحدها ، هم اکنون اولین زون افتتاح در جنوب بلوار شهید صیاد شیرازی و مجاور عوارضی آزاد راه تهران-پردیس در نظر گرفته شده است که جزئیات آن در اطلاعیه بعدی به اطلاع متقاضیان محترم خواهد رسید . بدیهی است تعیین اولویت بعدی افتتاح وتحقق اهداف پیش بینی شده منوط به مشارکت همه متقاضیان در تکمیل سهم آورده خود است.»

در اطلاعیه شماره ۶۱ این شرکت نیز آمده است؛ «به اطلاع همه متقاضیان محترم پروژه های شرکت های  امیرساوالان  کومه و پردیس سازان نوید (اولویت اول افتتاح مسکن مهر فاز ۸  شهر جدید پردیس) می رساند: به دنبال افتتاح تعداد ۴۵۵۰ واحد در فاز ۱۱ و  تعداد ۱۱۳۴ واحد در فاز ۳ در سال جاری ، قیمت نهایی این پروژه ها تعیین و به این ترتیب گامی مهم در مسیر رفع مشکلات برداشته شد.

در این رابطه تلاش شده است با استفاده از دستورالعمل های یکسان ابلاغی از سوی وزارت راه و شهرسازی و با بهره گیری از منابع داخلی شرکت عمران پردیس، قیمت نهایی پروژه ها به نحوی تعیین شود که ضمن واقعی بودن ، امکان اتمام آنها نیز فراهم گردد. همچنین با جدیت تلاش شده است وضعیت مالی متقاضیان در نظر گرفته شده و بخش قابل توجهی از هزینه ها ، بجای دریافت از متقاضیان، از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس تامین شود. لذا از متقاضیان محترم این پروژه ها دعوت می شود برای آگاهی از جزئیات قیمت نهایی این پروژه ها به جدول پیوست این اطلاعیه مراجعه کنند.

لازم به توضیح است سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها در پروژه امیرساوالان کومه A, B, C واقع در زون ۲ فاز ۸ شهر جدید پردیس، حداقل ۵۶۲ و حداکثر ۶۷۴ میلیون ریال تعیین شده است. درضمن این شرکت در نظر دارد به زودی  برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ ۴۹۵ میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز نمایند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش  نماید.
همچنین سهم آورده متقاضی بدون احتساب تسهیلات بانکی و با در نظر گرفتن تیپ بلوک ها و متراژ واحدها در پروژه پردیس سازان نوید واقع در زون ۳ فاز ۸ شهر جدید پردیس، حداقل ۵۸۵ و حداکثر ۶۰۲ میلیون ریال تعیین شده است. درضمن این شرکت در نظر دارد به زودی برای آن دسته از متقاضیانی که حداقل مبلغ ۴۹۵ میلیون ریال از سهم آورده خود را واریز نمایند براساس میزان واریزی و اولویت افتتاح اقدام به دعوت از متقاضیان محترم جهت  صدور و تحویل قرارداد پیش فروش  می‌کند.

توضیحات:

۱) به منظور کاهش سهم آورده متقاضیان محترم شرکت عمران شهر جدید پردیس با اخذ مجوز از مجمع عمومی این شرکت و تائیدیه وزارت متبوع نسبت به تامین بخش قابل توجهی از هزینه های پروژه ها از منابع داخلی اقدام نموده است.

۲) به منظور تحقق برنامه تحویل مرحله به مرحله واحدها ، هم اکنون اولین زون افتتاح در فاز ۸ شهر جدید پردیس در پروژه های یادشده در نظر گرفته شده است که جزئیات آن در اطلاعیه های بعدی به اطلاع متقاضیان محترم خواهد رسید . بدیهی است تعیین اولویت بعدی افتتاح وتحقق اهداف پیش بینی شده منوط به مشارکت همه متقاضیان در تکمیل سهم آورده خود است.»

وضعیت مسکن مهر عمران شهر جدید پردیس اخبار مهم مسکن مهر پردیس اخبار تهران اخبار پردیس

وضعیت مسکن مهر عمران شهر جدید پردیس اخبار مهم مسکن مهر پردیس اخبار تهران اخبار پردیس

هفته آخر شهریور امسال شرکت عمران پردیس سهم نهایی آورده متقاضیان فاز ۸ را ۶۵ تا ۸۳ میلیون اعلام کرد که پس از اعتراض متقاضیان مسکن مهر به این افزایش قیمت‌ها، وزیر راه و شهرسازی دستور تشکیل کمیته بررسی قیمت‌ها را داد. این کمیته نیز پس از تشکیل جلسه از کاهش ۷ تا ۱۴ میلیون تومانی قیمت واحدهای فار ۸ به صورت مشروط خبر داد.

بر این اساس سهم آورده متقاضیان بسته به متراژ واحدها به  ۵۸ تا ۶۹ میلیون کاهش یافت و سهم آورده متقاضیان در فازهای ۵ و ۹ جدید نیز ۴۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ