باز هم تیراندازی مرگبار در سعادت آباد تهران

0

مرد جوانی هنگام پنچرگیری خودرویش در خیابان بخشایش سعادت‌آباد با شلیک دو گلوله به سرش به قتل رسید تا سومین قربانی با اسلحه گرم طی ۱۰ روز اخیر باشد.

شب گذشته خبر وقوع یک فقره قتل در خیابان بخشایش سعادت‌آباد از سوی مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک غرب به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام و دقایقی بعد قاضی مرادی؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت اداره آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند.

در بررسی اولیه مشخص شد مقتول فردی به نام آرین، سی و چهار ساله، کارمند یک دفتر دارالترجمه بوده، وی ساعت ۲۱:۲۳ شب گذشته در حال رفتن به منزلش با خودوری رانای شخصی ناگهان متوجه پنجر شدن لاستیک عقب خودرویش در خیابان بخشایش شده و برای پنچرگیری کنار خیابان توقف کرده بود.

دقایقی بعد خودروی پرایدی که دو سرنشین داشته نزدیک به خودروی مقتول توقف کرده، یکی از سرنشینان پراید با پیاده شدن از خودرو به سمت مقتول رفته و پس از شلیک دو گلوله به سر مقتول، مجدداً سوار بر خودروی پراید شده و از محل گریخته است.

پس از این راننده رانا توسط مردم به بیمارستان عرفان منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات، آرین جان خود را از دست داد.

سرانجام با دستور قاضی مرادی جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای شناسایی و بازداشت ضاربان ادامه دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ