حجاب زینب گیوه و مائده برهانی ،دختران والیبالیست ایرانی در لیگ بلغارستان (عکس)

0
زینب گیوه و مائده برهانی به عنوان لژیونرهای ایرانی والیبال بانوان بلغارستان تمرینات خود را با تیم شومن کلاب آغاز کرده اند.
ابتدا این مائده برهانی بود که راهی بلغارستان شد و با تیم شومن کلاب قرارداد بست. سپس نوبت به زینب گیوه رسید. حالا هر دو بازیکن در تمرینات این تیم شرکت کرده اند. نکته جالب تغییر نوع پوشش حجاب آنها در والیبال بلغارستان است. آنها در لیگ برتر والیبال بانوان ایران از نوعی مقنعه خاص استفاده می کردند اما در لیگ بلغارستان حجاب آنها به شکل یک کلاه مخصوص حجاب طراحی شده است.

این عکسی است که مائده برهانی از خود و زینب گیوه در تمرینات تیم شومن کلاب در اینستاگرامش منتشر کرده است:

قد مائده برهانی عکس ورزش بانوان دختر والیبالیست ایرانی بیوگرافی مائده برهانی بیوگرافی زینب گیوه Zeinab Giveh

مائده برهانی ۱ تیر ۱۳۶۷ در اصفهان متولد شد. او تحصیلات خود را در دانشگاه تربیت بدنی دنبال کرده و بخش عمده ای از فعالیت خود را در باشگاه‌های اصفهان گذرانده است، از او بعنوان تک ستاره تیم ملی والیبال نیز یاد می شود. والیبال را از سال ۱۳۸۴ در سن هفده سالگی آغاز کرد؛ اما استعداد و توانایی‌اش باعث شد تا دو سال بعد به تیم ملی والیبال دعوت شود. او تجربه بازی در باشگاه‌های سپاهان، دانشگاه آزاد، پرسپولیس، گیتی پسند و بانک سرمایه را دارد. برهانی شش دوره در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته است.

قد ۱٫۸۳ متر (۶ فوت ۰ اینچ)
وزن ۷۲ کیلوگرم (۱۵۹ پوند)
اسپک ۲۸۷ سانتیمتر (۱۱۳ اینچ)
دفاع ۲۷۷ سانتیمتر (۱۰۹ اینچ)

زینب گیوه Zeinab Giveh کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان و بازیکن باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی، وی به همراه تیمش عنوان نایب قهرمانی چهاردهمین دوره از لیگ برتر را بدست آورد.

قد مائده برهانی عکس ورزش بانوان دختر والیبالیست ایرانی بیوگرافی مائده برهانی بیوگرافی زینب گیوه Zeinab Giveh

نام: زینب

نام خانوادگی: گیوه ای

تاریخ تولد: ۱۳۶۲/۴/۲۰

قد: ۱۷۷ سانتی متر

وزن: ۶۱ کیلوگرم

رشته ورزشی: والیبال

پست: دریافت کننده ( قدرتی )

زینب گیوه ای، کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان کشورمان و بازیکن باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی است. تیمی که این فصل از لیگ برتر والیبال بانوان عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد. تحصیلات گیوه کارشناسی ارشد تربیت بدنی گرایش فیزیولوژی ورزشی است. وی همچنین مربی درجه یک والیبال، مربی بدنسازی عالی از آکادمی ملی المپیک ایران و مربی درجه سه آمادگی جسمانی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ