حرف های جنجالی لیلا اوتادی در برنامه هفت /یک “خانم کوچولو” مافیای سینمای ایران است! +تصاویر

2

لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه هفت درخصوص حضور در عرصه بازیگری گفت: من سینما را بدون هیچ پشتوانه خانوادگی شروع کردم. روابط و موروثی بودن در سینما نیز مانند همه مشاغل در ایران است و بیشتر به فرزندان خود نقش می دهند! اما من نه پدر تهیه کننده و نه مادر کارگردان دارم و تا اینجا با تلاش خود پیش آمدم.

همسر لیلا اوتادی مجری برنامه هفت مافیای سینما بیوگرافی لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی

در ایران برخلاف دنیا عموما برای بازیگران جوان خانم نقش های خوب نوشته نمی شود. برای خانم های مسن نقش های بهتری وجود دارد. من همیشه می گویم اتفاقا پیری در سینمای ایران خوب است و امیدوارم زودتر به سنی برسیم که نقش های خوب برای ما نوشته شود.

من شخصا به مافیای بازیگری در سینمای ایران به این صورت که کسی را در لیست سیاه قرار دهند یا بلاک می کنند اعتقاد ندارم. بلکه بیشتر راس هرم هایی وجود دارند که سعی می کنند عوامل را آنگونه که می خواهند بچینند. این اصولا درباره تهیه کنندگان نیست و دو سه نفر بازیگر مرد و اخیرا یک خانم کوچولو مافیای سینمای ایران شده اند!

برای من بسیار عجیب است که چطور یک خانم جوان در سن و سال من می تواند این چنین کست بچیند و عوامل جلو و پشت دوربین را تعیین کند!

من تاکنون در هیچ یک از مراسمات جشنواره فیلم فجر در این ۱۵ سال شرکت نکرده ام، چون فکر می کنم در آنجا نیز مافیا وجود دارد. هرچند ممکن است این اظهارنظر من سبب شود برای همیشه به من جایزه ندهند اما برایم مهم نیست.

خبرنگاران سینمایی باسواد تعداد معدودی هستند و همیشه سعی کرده ام از این فضاها دوری کنم.

من با مسئله که تنها ۵ نفر هستند که از یک فیلم به فیلم بعدی می روند مخالفم و هیچ گاه درون یک مافیا نرفته ام. معتقدم این شیوه انتخاب کست سبب می شود مردم کم کم خسته شوند و شکستن نقش ها برای هم بازیگران و هم مردم جذاب خواهد بود.

همسر لیلا اوتادی مجری برنامه هفت مافیای سینما بیوگرافی لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی

من به شخصه سعی کرده ام بدون این روابط در سینما کار کنم. یا خدا می خواهد یا نمی خواهد. فکر می کنم نهایتا از انتخاب ها، تقدیرها و زندگی اش آنچه که خدا خواسته راضی باشد

همچنین لیلا اوتادی، بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه هفت گفت: به فیلم «شیر تو شیر» ابراهیم فروزش اجازه اکران ندادند. ایشان کارگردان بسیار بزرگی هستند و استاد بسیاری از اساتید امروز سینمای ایران هستند. فیلم قبلی ایشان نیز امکان اکران نگرفت. شاید تهیه کننده این فیلم ها در مافیای سینمای ایران نبودند.

اینکه ما هر سال سیمرغ بازیگری را به بازیگری می دهیم که تنها می تواند گریه کند، دیگر چه چیز دارد؟ حقیقتا هیچ چیز! در حوزه کمدی، خنداندن و… توانمندی خاصی ندارند و تنها می توانند گریه کنند!

همسر لیلا اوتادی مجری برنامه هفت مافیای سینما بیوگرافی لیلا اوتادی اینستاگرام لیلا اوتادی

من حقیقتا عاشق کار خانم معتمدآریا هستم. خانم سوسن تسلیمی را نیز دوست دارم. البته آن خانم کوچولوی مافیا بازیگر خوبی است.اخیرا یک “خانم کوچولو” مافیای سینمای ایران شده است! بسیار عجیب است که چطور یک خانم جوان می تواند این چنین عوامل جلو و پشت دوربین را تعیین کند!

آنطور که مطلع شده ام نقشم در فیلم «آزاد به قید شرط» کم شده است اما چون من در جشنواره نمی روم فیلم را هنوز خودم ندیده ام.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. بهار می گوید

    منظورش از خانوم کوچولوئه کیه؟????
    خیلی تیپت خفن بود خانم اوتادی
    باور کن تا ده دیقه اول تو اون حجم حجاب برام ناآشنا بودی

  2. نیلوفر می گوید

    این خانوم محترم بهتره یکبار بشینن و فیلمهای خودشون رو ببینند بازی خودشون رو با بابازی باران کوثری مقایسه کنند بعد اینجوری صحبت کنن . اصولا دوبار هم که این گفتگو رو از اول تا آخر بخونین شاید بین من های بسیاری که گفتن بتونین منظورشون رو متوجه بشین حتی جمله بندی درست بلد نیست . یکی هم بهتره به ایشون بگه که بازیگری فقط چهره نیست که شما خیال میکنی خیلی داری …