آخرین وضعیت بدلکار سریال پایتخت ۵ از زبان همسرش +فیلم حادثه

0

بدلکار سریال پایتخت امیرحسین خنجری در حین تصویربرداری سریال پایتخت دچار حادثه شد. همسر این بدلکار جوان درباره آخرین وضعیت جسمانی همسرش توضیحاتی را ارائه داد.

مژگان صادقی همسر امیرحسین خنجری بدلکار سریال «پایتخت۵» که دو روز پیش حین تصویربرداری این سریال دچار مصدومیت شدید شده بود ، گفت:روز حادثه بر اثر ضربه شدید گونه و پیشانی همسرم مورد جراحتی سطحی قرار گرفته است.

زمان پخش پایتخت پشت صحنه سریال پایتخت بیوگرافی امیرحسین خنجری بدلکار ایرانی بازیگران سریال پایتخت 5

حال بدلکار پایتخت روبه بهبود است

وی ادامه داد:خدا را شکر خطر رفع شده است، الان به هوش آمده و اطرافیان را می شناسد. فقط باید جراحت هایی که روی پیشانی و صورتش مانده با عمل جراحی بهبود یابد.

این بدلکار در ادامه بیان داشت:پزشکان برای کم شدن ورم صورتش با آرام بخش سعی در خواباندن او دارند تا کمتر درد را متوجه شود.

صادقی در ادامه با اشاره به انتقال این بدلکار به تهران بیان داشت:تا دو روز آینده و بسته به شرایط جسمی امیرحسین قرار است او را به بیمارستانی واقع در تهران منتقل کنند که جراحت های صورتش تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

بدلکار پایتخت از ناحیه گونه و پیشانی دچار شکستگی شد

وی از مردم تقاضا کرد که اخبار مربوط به حال این هنرمند را از طریق رسانه های معتبر پیگیری کنند و ادامه داد:از مردم کشورم می خواهم که اخبار مربوط به حال همسرم را از طریق رسانه های معتبر پیگیری کنند و به شایعات دامن نزنند. زمانی که این خبر را شنیدم تا مرز سکته رفتم و از مردم می خواهم تا خود را جای ما بگذارند و بعد به پخش این شایعه ها دامن بزنند.

صادقی در پایان افزود:از مردم می خواهم تا در این ماه عزیز برای شفای همه بیماران و همسرم من نیز دعا کنند.

سریال «پایتخت ۵» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری با مشارکت سازمان هنری اوج در روز ۱۹ اردیبهشت در منطقه شیرگاه استان مازندران مقابل دوربین رفت. پیش از این قرار بود که این سریال برای رمضان ۹۶ از شبکه یک سیما پخش شود اما به دلیل طولانی شدن زمان پیش تولید سریال دیگری جایگزین آن در این ماه شد.

در این سریال محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهران فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی و سارا و نیکا فرقانی اصل به ایفای نقش خواهند پرداخت. این احتمال می رود این سریال برای نوروز سال ۹۷ از شبکه یک سیما پخش شود.

فیلم لحظه آسیب دیدگی بدل کارسریال پایتخت ۵

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ