بازیگر زن سینما: قصاص ،توحش است! /حالا با قاتل «آتنا» چه باید کرد؟

4

باران کوثری بازیگر زن سینمای ایران که همواره در طول دوران فعالیت اش خود را جزو طیف روشنفکران و اصلاح طلبان معرفی می کند چندی پیش و در زمان اکران فیلم لانتوری درباره قصاص گفته بود “نباید جواب توحش را با توحش داد. باید نوک پیکان را به سمت قانون مملکت گرفت که راهی بهتر از قصاص پیش پای ما نمی گذارد.”

 

جالب اینجاست خانم بازیگر در مقابل حکم الهی خداوند متعال که در قرآن نیز آمده واکنش نشان می دهد و سعی دارد به تبعیت از رفتار غربی ها حکم قصاص را خلاف می دانند سخن بگوید و ساز مخالفت با قصاص بزند.

 

اما حالا اتفاقی در کشور رخ داد و دختر بچه ای به نام آتنا اصلانی قربانی خشونت فردی شد که واکنش بسیاری از بازیگران و سلبریتی ها را نیز به دنبال داشت، بسیاری معتقدند قاتل آتنا باید سریعا قصاص شود، حال سوال از باران کوثری این است با قاتل آتنا باید چه کار کرد؟

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. زیبا می گوید

    خانم کوثری شما نمی تونی برای همه تعیین تکلیف کنی.کودکانی که با جنایت و قساوت سنگدلی زندگی کودکانه شان به پایان رسیده اطرافیانی دارند که آنها نمی توانند مثل شما ژست بگیرند و از اعدام توحش هست حرف بزنند.شما فقط اگر خدایی نکرده در چنین موقعیتی قرار گرفتی آن وقت از قصاص چشم پوشی کن و بگو توحشه.ما هم باور می کنیم

  2. زیبا می گوید

    هر روز داره خبر پرپر شدن گلی در گوشه و کنار این مملکت به گوش می رسه و آن وقت شما نگران بیماران جنسی هستید!!!!!!!!!!!!!!!
    خدایا خودت مواظب کودکان معصوم باش

  3. زیبا می گوید

    اضافه می کنم شمایی که صرف تفاوت عقیده سیاسی ،همکار بازیگرتون را از سالن بیرون می کنید و تحمل دیدن فردی با گرایش سیاسی مخالف خودتون را ندارید چطور عجیب خودخواهانه انتظار دارید خانواده قربانیان مظلوم و معصوم چشم به روی جنایت در حق جگرگوشه هاشون ببندد و قصاص نخواهند.
    فریاد از این همه خودخواهی.
    در ضمن خونخواهان این گل های پرپر شده و خنده های معصوم زیر خاک رفته فقط خانواده هاشون نیستند هزاران نفر مثل من فارغ از هرگونه ژست و گرایش حزبی و دخیل کردن این ها در مسائل انسانی خونخواه آتنا،اهورا،کیمیا،ستایش ،ندا و… هستیم .اگه اسامی کمه نگران نباشید هر روز داره به آمار این توحش در حق کودکان اضافه میشه.توحش واقعی اینه خانم

  4. سارا می گوید

    جواب اینها رونباید داد،،،اینهاچنان لقمه های شک دارخورده اند،که انتظار بهتر ازاین رانباید داشت،،،اجازه بدهی به داد داعش خواهند رسید