فاطمه حقیقت جو از ازدواج سفیدش می‌گوید (ازدواج نامشروع) +صوت

3

فاطمه حقیقت جو نماینده اصلاح طلب مجلس ششم در مصاحبه با رادیو فردا از ازدواج سفیدش می گوید.

زمان، چیزی که گذرش چهره واقعی افراد و ماهیت آنها را به عموم مردم نشان می‌دهد، روزها که می‌گذرند ابعاد گسترده‌تری از فساد در بنیان خانواده افرادی که نانشان با سخن گفتن و قلم زدن علیه نظام جمهوری اسلامی تامین می‌شود، ظهور می‌کند.

فاطمه حقیقت جو، نماینده اصلاح طلب مجلس ششم، که پس از فرار از ایران به مواضع مختلفی علیه ایران داشته و بار‌ها نسخه حکومت غیر دینی در ایران را پیچیده، به دلیل خیانت مجبور به جدایی از همسر اولش شده است، حقیقت جو، به بهانه ادامه تحصیل از کشور خارج شد و پس از آن ماهیت وابسته خود را به غرب و تفکرات آنها در اجرای برنامه‌های ضد ایرانی آمریکا و انگلیس نشان داد.

حقیقت جو  در مصاحبه‌ای که با رادیو فردا داشته از ازدواج سفیدش با یک مرد سخن به میان آورده است؛ منظور از ازدواج سفید زندگی مشترک زن و مرد بدون ازدواج رسمی است، یعنی به گونه ای که زن و مرد بدون جاری شدن خطبه عقد یا صیغه محرمیت میانشان برای زندگی زیر یک سقف می‌روند.

انتشار فایل صوتی این مصاحبه در فضای مجازی، واکنش های زیادی به دنبال داشت، کاربران نوشتند: “گذر زمان چهره واقعی افراد را به معرض نمایش می‌گذارد.”

دانلود صوت

همسر فاطمه حقیقت جو بیوگرافی فاطمه حقیقت جو اصلاح طلبان فراری اصلاح طلبان چه کسانی هستند ازدواج سفید چیست

فاطمه حقیقت جو ، اکبر گنجی و حسن سویفی اشکوری

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. حرف حساب می گوید

    وقتی ارزش ها عوض شود؛ عوضی ها با ارزش می شوند!

  2. محمد می گوید

    خانم حقیقت دوست اگه جوان بودی چه غلطی میکردی؟
    چه هرزه هایی برا ما در مجلس تصمیم میگرفتند!

  3. علی می گوید

    دقیقا از کجا آوردی که ازدواج سفید یعنی نامشروع؟ ازدواج سفید یعنی بدون ثبت رسمی به همین سادگی. به نظر شما اینکه یه نفر دلش نخواد عقدش رو در دفترخونه رسم کنه این اجازه رو به شما میده که بهش توهین کنید؟