همکاری بهاره رهنما با همسر جدیدش جنجال برانگیز شد!

1

بهاره رهنما زن جنجالی این روزهای دنیای هنر بعد از ماجرای ازدواجش به یکی از خبرسازترین بازیگران تبدیل شده است. این بازیگر زن این روزها مشغول ایفای نقش در یک تئاتر است که با محوریت زنان کربلا روی صحنه میرود و همکاری بهاره رهنما با همسرش در این نمایش شایعات زیادی را پیرامون این بازیگر زن ایجاد کرد که با واکنش شدید او همراه بود.

انتقاد تند بهاره رهنما از نگاه های مردم

بهاره رهنما که به زودی نمایش «خورشیدهای همیشه» را به صحنه می برد، گفت:«برای من همیشه دین از سیاست جدا بوده و زنان کربلا ادامه یک دل مشغولی است که از چهار سال پیش شروع شده بود.»

بهاره رهنما بازیگر و کارگردان درباره اجرای نمایش «خورشیدهای همیشه» که با محوریت سه تن از زنان کربلا به صحنه می رود، توضیح داد:چهار سال پیش که نمایش «غبار» را درباره زن هایی که در جنگ تحمیلی و به ویژه روزهای آخر سقوط خرمشهر حضور و رشادت هایی داشتند، اجرا کردم، همان زمان حس می کردم این نمایش به لحاظ زمانی پایانی ندارد چون این زن ها چقدر حضور عجیبی داشتند و وقتی که تحقیق می کردم متوجه شدم که اتکای زیادی به حضرت زینب (س) داشتند.

او یادآور شد:بعد از آن اجرا یک مقتل خوانی هم داشتم و در آنجا هم با گوشه ای از حضور زنان در کربلا آشنا شدم، یعنی از زمان اجرای نمایش «غبار» این دغدغه را داشتم که در نمایشی به این اسوه ها و تکیه گاه های زنان جنگ بپردازم.

همسر بهاره رهنما طلاق بهاره رهنما بیوگرافی بهاره رهنما بیوگرافی امیرخسرو عباسی ازدواج بهاره رهنما

بهاره رهنما در نمایش خورشیدهای همیشه

بهاره رهنما افزود:در این چند سال همیشه به دنبال اجرای چنین نمایشی بودم اما هیچ گاه جرأت نکردم سراغ آن بروم چون هم کار تحقیقی مفصلی می طلبید و هم اینکه برای برخی به نظر می آید ما آدم های مذهبی نیستیم و وقتی بخواهیم سراغ چنین کارهایی برویم، نگاه های قضاوت گرایانه ای به وجود می آید ولی واقعیت این است که عشق امام حسین (ع) آنقدر فراگیر است که به نظرم این نگاه ها دیگر مهم نیست.

او در عین حال گفت:البته متاسفانه خیلی ها اجرای این نمایش را به ازدواج من مربوط می دانند چون همسر من تهیه کننده این نمایش است، اما او هم مثل من به امام حسین (ع) عشق دارد و دوست داشت در کاری با من همکاری داشته باشد که ترجیح داد این نمایش باشد. به همین دلیل اگر قرار باشد کارم با منطق درست قضاوت شود می بینیم که زنان کربلا ادامه یک دل مشغولی برای من است که از چهار سال پیش شروع شده بود.

رهنما با اشاره به کارگاه ترانه درام که با حسین غیاثی برگزار کرده بود و در آن پیوند ترانه و درام تدریس می شد و نیز اینکه متن این نمایش را با همکاری دو تن از شاگردانش نوشته و آن را بازنویسی نهایی کرده است، ادامه داد:جرأت اجرای این نمایش را همسرم به من داد و از طرف سالن شهرزاد و آقای قاسم جعفری (مدیر تماشاخانه) هم تمایل به اجرای این کار دیده شد، اما کلا شرایط طوری پیش می رود که به نظرم این نمایش خودش صاحبی دارد که همه چیز را پیش می برد.
او با اشاره به برخی اظهارنظرها تأکید کرد:برای من همیشه دین از سیاست جدا بوده و تصورم نبوده که وقتی کسی کاری مذهبی می کند به دنبال استفاده از موقعیت خاصی است برای همین نمی شود چنین نمایشی را سیاسی تلقی کرد.

رهنما درباره انتخاب بازیگران این نمایش هم با اشاره به اینکه «خورشیدهای همیشه» سه برش از مونولوگ و درواقع یک سه گانه از حضرت زینب (س) است که یک بازیگر مطرح فقط به جای حضرت زینب (س) صحبت می کند، گفت:قرار است اکرم محمدی که سال هاست دوست داشتم با او همکاری کنم و او را بازیگری منضبط می دانم نقش حضرت ام البنین را که مادر حضرت علی اکبر (ع) است را ایفا کند. البته خیلی تلاش کردم بازیگر دیگری پیدا کنم تا خودم مجبور به اجرا نباشم اما انگار قسمت این بوده که نقش حضرت رباب (مادر حضرت علی اصغر (ع)) را خودم اجرا کنم و در این نمایش می بینیم رباب زن شاعری بوده که پس از شهادت امام حسین (ع) تا زمان مرگش هیچ گاه به سایه نمی رود چون روایت شاعرانه ای هست که امام حسین (ع) را آفتاب می دانست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. یاسمین می گوید

    چقدر حجاب به بهاره رهنما میاد.