قاتل اهورا اعتراف کرد: بعد از تجاوز گریه می کرد، سرش را به دیوار کوبیدم / دستگیری مادر اهورا +عکس

1

عکس پدر و مادر اهورا پسر بچه رشتی که به قتل رسید

ناپدری اهورا مرد شیطان صفتی که کودک ۲ ساله رشتی را مورد تجاوز و آزار جنسی قرار داد و به قتل رساند، روز گذشته به جنایت خود اعتراف کرد. بنا به اخبار خبرگزاری های محلی در رشت، قاتل اهورا اعتراف کرده است که این کودک دو ساله را مورد تجاوز قرار داده و سپس برای ساکت کردن او سرش را به دیوار کوبیده است. مادر اهورا نیز دستگیر شده است.
قاتل اهورا در اعترافات خود گفته پس از تجاوز به پسربچه دوساله به دلیل گریه بی تابی های این کودک عصبانی شده و دوبار سرش را به دیوار میکوبد که منجر به مرگش میشود.

ناپدری حوادث رشت تجاوز جنسی به کودکان اخبار قتل اخبار رشت اخبار تجاوز جنسی

هم اکنون  مادر پسربچه دوساله اهورا به عنوان شریک جرم در بازداشتگاه آگاهی رشت است. این حادثه روز گذشته در محله لاکانی رشت اتفاق افتاده است.

بنا بر این گزارش، در روز حادثه همسایه ها صدای فریاد و جیغ این کودک معصوم را میشنوند و سپس به درب خانه مراجعه کرده و تلاش ها برای بازکردن درب بی فایده می ماند. سپس با ۱۱۰ تماس گرفته می شود و پس از رسیدن پلیس و شکستن درب با بدن خون آلود و عریان اهورای ۲ ساله که بر روی زمین افتاده و شیطان صفتی که بر روی مبل نشسته مواجه می شوند. سپس سریعا کودک را به بیمارستان پورسینای رشت منتقل میکنند.

مردی که درخانه بوده ابتدا می گوید من پدر او هستم و اهورا در حمام افتاده است و من شوکه شدم که توسط همسایه ها تکذیب شده و مشخص میشود او ناپدری اهورا است و او را بازداشت میکنند.

قاتل اهورا عصر ۲۳ مهر در اگاهی اعتراف می کند که بچه را مورد آزار و اذیت قرار داده و کودک از درد و خونریزی زیاد گریه میکرده است و او میخواسته آرامش کند؛ چند بار سر کودک ۲ ساله را به دیوار کوبیده و تا در نهایت این کودک معصوم جان خود را از دست می دهد.
این خبرگزاری نوشته است: این خبر توسط اهالی محل و اقوام اهورا به دست ما رسیده و ممکن است در برخی جزئیات دقیق نباشد.

گفته شده بر روی بدن اهورا کودک ۲ ساله گیلانی چند جای سوختگی با سیگار وجود دارد که نشان از آزار و اذیت های گذشته است.

اهورا پسر بچه‌ی که پس از تعرض و آزار جنسی به قتل رسید، در مسجد آقا سیدباقر روستای زیرده به خاک سپرده می‌شود.

ناپدری حوادث رشت تجاوز جنسی به کودکان اخبار قتل اخبار رشت اخبار تجاوز جنسی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. ایمان-توکل-استعاذه-ذکر-تقوا می گوید

    إِنَّ اللَّـهَ یُدَافِعُ عَنِ الَّذِینَ آمَنُوا ۗ إِنَّ اللَّـهَ لَا یُحِبُّ کُلَّ خَوَّانٍ کَفُورٍ‌ ﴿٣٨﴾ «حج» قطعاً خداوند از کسانى که ایمان آورده‌اند دفاع مى‌کند، … (۳۸)
    إِنَّهُ لَیْسَ لَهُ سُلْطَانٌ عَلَى الَّذِینَ آمَنُوا وَعَلَىٰ رَ‌بِّهِمْ یَتَوَکَّلُونَ ﴿٩٩﴾ «نحل» چرا که او [شیطان مطرود] را بر کسانى که ایمان آورده‌اند، و بر پروردگارشان توکل مى‌کنند، تسلّطى نیست. (۹۹)
    قُلْ أَعُوذُ بِرَ‌بِّ النَّاسِ ﴿١﴾ «ناس» بگو: «پناه مى‌برم به پروردگار مردم، (۱)
    إِنَّ الَّذِینَ اتَّقَوْا إِذَا مَسَّهُمْ طَائِفٌ مِّنَ الشَّیطَانِ تَذَکَّرُ‌وا فَإِذَا هُم مُّبْصِرُ‌ونَ ﴿٢٠١﴾ «اعراف» در حقیقت، کسانى که [از خدا] پروا دارند، چون وسوسه‌اى از جانب شیطان بدیشان رسد [خدا را] به یاد آورند و بناگاه بینا شوند. (۲۰۱)