خودروهای هندی ماهیندرا در ایران + حدود قیمت

1

سرمایه گذاری یک شرکت هندی و دو شرکت چینی در شرکت صنایع تولیدی عظیم خودرو با مجموع سرمایه گذاری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریالی معادل ۳۰۰ میلیون دلار نهایی شد.

رضا عظیمی رئیس هیات مدیره عظیم خودرو، با بیان این خبر گفت: در ماه گذشته با یک شرکت هندی و دو شرکت چینی قرارداد سرمایه گذاری مشترک(جوینت ونچر) به ارزش یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان را نهایی کنیم و حداکثر تا یک سال آینده این سرمایه وارد کشور خواهد شد.

مجله خودرو قیمت محصولات زاگرس خودرو قیمت ماشین ماهیندرا شرکت خودروسازی ماهیندرا رضا عظیمی عظیم خودرو اخبار شرکت عظیم خودرو

وی با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت اسمی کارخانه زاگرس خودرو به عنوان سایت تولیدی عظیم خودرو معادل ۵۰ هزار دستگاه در سال است اظهار داشت: در راستای این سرمایه گذاری مشترک برخی از بخش های مهم کارخانه مانند اتاق رنگ و سالن اصلی باید ارتقا یابد تا بتوانیم طی دو سال به ظرفیت ۸۰ هزار دستگاه و بعد ۳ سال به ظرفیت ۱۲۰ هزار دستگاه خودرو در سال برسیم.

عظیمی همچنین با اشاره به اینکه عظیم خودرو مرکز صادرات این محصولات به بازارهای خاورمیانه خواهد بود تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ۲۰ درصد از تولید سالانه باید به کشورهای همسایه و خاورمیانه صادر شود.

عظیمی در ارتباط با خودروهایی با کیفیت بالا و با استانداردهای یورو ۵ و ۶ که در برنامه های تولید این شرکت وجود دارد نیز بیان کرد: یک MPV به قیمت ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان، ۳ خودرو در کلاس SUV با قیمتی بین ۱۱۰ تا ۱۴۰ میلیون تومان، یک کراس اوور کوچک که بین ۴۲ تا ۴۹ میلیون تومان قیمت دارد و همچنین یک خودرو ۷ نفره با قیمت حدود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد که سه خودرو آخر با برند ماهیندرا فروخته می شود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. mht می گوید

    امیدوارم ارزان بیاد