دومین سبد کالای تدبیر و امید در سال۹۳ توزیع می شود !

2
بنابر اخبار موثق و تایید شده، تا پایان سال ۹۲ حدود ۵ تا ۶ میلیون نفری که از فهرست سبد کالا جا افتادند، سبد خود را در فاز دوم دریافت می کنند و توزیع سبد کالای دوم به سال ۹۳ موکول شده است.
 به گزارش ساتین ، بهمن عبداللهی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت با تایید این خبر گفت: مرحله اول سبد کالا  در دو فاز توزیع می‌شود, در فاز اول حدود ۹میلیون نفر دریافت می‌کنند که تا کنون بخشی عمده ای از این ۹میلیون  این سبد را دریافت کرده‌اند, در فاز دوم مرحله اول سبد کالا حدود ۵ تا ۶میلیون نفر به مشمولان اضافه می‌شوند.وی ادامه داد: یعنی در توزیع سبد اول حدود ۶ میلیون در فاز دوم مشمول سبد می‌شوند اما چون لیست آنها در فاز اول آماده نبود, سبد خود را در فاز دوم دریافت می‌کنند.

عبداللهی تاکید کرد: درمرحله اول توزیع سبد کالا باید ۱۵میلیون نفر مشمول این سبد می‌شدند که ۹میلیون در فاز اول و ۵تا ۶میلیلون در فاز دوم دریافت می‌کنند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مصرف کارکنان دولت تاکید کرد:مرحله دوم توزیع سبد کالا احتمال زیاد سال آینده  خواهد بود و امسال دیگر سبد جدیدی توزیع نمی‌شود. سبدی که در روزهای آینده توزیع می‌شود ادامه توزیع مرحله اول سبد کالا است و از آنجایی که جامعه هدف به طور کامل مشخص نشده بود, سبد مرحله اول در دو فاز توزیع شد.

همچنین یکی دیگر از مدیران اتحادیه‌ها که نخواست نامش فاش شود، در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم با تایید این خبر گفت: توزیع اولین سبد کالا در دو گروه صورت خواهد گرفت. در  مرحله نخست ۹ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار برای دریافت سبد کالا معرفی شدند و در مرحله دوم نیز ۷ میلیون نفر از کارگران, بازنشستگان و کارمندان دولت که در دور اول از دریافت سبد کالا بازمانده‌اند , مشمول خواهند.

وی تصریح کرد که در سال جاری غیر از این سبد اول که برخی گرفتند و برخی هم که نگرفتند در فاز بعدی می گیرند، سبد دومی توزیع نخواهد شد.

این در حالی است که پیش از این حاجعلی مدیر اجرایی طرح توزیع سبد کالا از توزیع دو سبد در سال جاری خبر داده بود که احتمالاً به دلیل جا افتادن عده‌ای از سبد اول و بازنگری دولت برای توزیع سبد بین جاافتادگان، دولت زمان کافی برای توزیع سبد دوم در سال ۹۲ ندارد و به همین دلیل تصمیم گرفت، توزیع سبد دوم را به سال ۹۳ موکول کند.

منبع: تسنیم
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. […] به گزارش ساتین : ۲۶ بهمن ماه سال جاری بود که خبرگزاری تسنیم در خبری ویژه اعلام کرد  « توزیع دومین سبد کالا به سال ۹۳ موکول شد». […]

  2. رسول پناهي چاابي می گوید

    سبدکالاا به من تتلق نگرفته بااینکه درامد خیلی کمی هم دارم!؟:’