جنجال جنسی بازیگر معروف در برنامه زنده +عکس

3

پس از سیل رسوایی‌های جنسی هالیوود، از هاروی واینستاین گرفته تا همین پریروز و کوین اسپیسی، این بار نوبت آدام سندلر است که به آزار جنسی متهم شود.

ام اس ان خبر داده، آدام سندلر، کلیر فوی، کارا دلوین و اما تامپسون بازیگرانی بودند که مهمان برنامه گراهام نورتون شو بودند و درباره فیلمشان صحبت کردند. اما اتفاق عجیبی در این برنامه رخ داد، آدام سندلر در حین مصاحبه دستش را روی پای کلیر فوی گذاشت. این بازیگر با اینکه آرام دست سندلر را از پایش کنار زد ولی دوباره سندلر دستش را روی پای او گذاشت. در حین این مصاحبه علاوه بر کلیر فوی، اما تامپسون و کارا دلوین هم چهره معذبی داشتند.

هوس بازی مردان فساد جنسی در آمریکا علائم ظاهری تحریک شدن مردان عکسهای هوس بازی عکس تجاوز جنسی عکس برهنه بازیگران عکس آزار جنسی سند 2030 یونسکو تحریک از روی لباس تجاوز جنسی در آمریکا بیوگرافی آدام سندلر برهنگی زنان خارجی امنیت زندگی در آمریکا اخبار آمریکا آزار جنسی زنان و دختران آدام سندلر

***

سوالی که اینجا پیش می آید اینست که چرا باید مردان آمریکایی چنین حرکاتی انجام دهند و هوسرانی کنند

مگر در آمریکا زنان برهنه نیستند و مردان آمریکایی هم چشم و دل سیر

مگر در آمریکا سند ۲۰۳۰ اجرا نمی شود ؟

آیا برهنگی امنیت و آزادی می آورد؟

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. انسان زميني می گوید

    …. انسان بیشتر از آنکه موجودی الهی باشد، موجودی زمینی و با غرایز مادی است که اگر دنبال محدود کردنش باشیم، خیلی زشت تر و خطرناکتر این امیال خود را نشان میدهد.

  2. نفس می گوید

    أعوذُ بِاللّهِ مِنَ الشَّیطانِ الرَّجیمِ
    إِنَّ الْإِنسَانَ خُلِقَ هَلُوعًا ﴿١٩﴾ إِلَّا الْمُصَلِّینَ ﴿٢٢﴾ الَّذِینَ هُمْ عَلَىٰ صَلَاتِهِمْ دَائِمُونَ ﴿٢٣﴾ «معارج» به راستى که انسان سخت حریص [و بى‌تاب‌] خلق شده است. (۱۹) غیر از نمازگزاران (۲۲) همان کسانى که بر نمازشان پایدارى مى‌کنند. (۲۳)
    بَلْ یُرِ‌یدُ الْإِنسَانُ لِیَفْجُرَ‌ أَمَامَهُ ﴿۵﴾ «قیامه» (انسان شک در معاد ندارد) بلکه او مى‌خواهد (آزاد باشد و بدون ترس از دادگاه قیامت) در تمام عمر گناه کند! (۵)
    وَنَفْسٍ وَمَا سَوَّاهَا ﴿٧﴾ فَأَلْهَمَهَا فُجُورَهَا وَتَقْوَاهَا ﴿٨﴾ قَدْ أَفْلَحَ مَن زَکَّاهَا ﴿٩﴾ وَقَدْ خَابَ مَن دَسَّاهَا ﴿١٠﴾ «شمس» سوگند به نفس و آن کس که آن را درست کرد؛ (۷) سپس پلیدکارى و پرهیزگارى‌اش را به آن الهام کرد، (۸) که هر کس آن را پاک گردانید، قطعاً رستگار شد، (۹) و هر که آلوده‌اش ساخت، قطعاً درباخت. (۱۰)

  3. رنسانس می گوید

    نفس جان شما از اعضای افتخاری داعشید یا القاعده، یا طالبان یا شاید النصره اید، که کل مباحث علمی و اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی را سعی دارید از کتاب الهی بیرون بکشید. رنسانس چند صد سال قبل دید بشر رو وسعت داده، برای شما بسیار متأسفم.